mbk Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 (edytowane) Wywalaj obciążniki, a jak sie bawisz to od razu zainwestuj w lepszą i wyższą kiere niż fabryczna, bo i tak Cie to czeka ;) Edytowane 9 Września 2009 przez mbk Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 proponuje sie zapoznac z watkiem o sprawdzaniu oleju w drz sm z pl.rec.motocykle link Tak z tym olejem taki temat rzeka z motongami z sucha miska, tak jak w instrukcji sprawdzam i jest ok., tak na marginesie warto dbać o czystość filtra w ramie bo tam może leżeć przyczyna niewłaściwego przepompowywania oleum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 to tam jest jakis filtr? gdize ?o0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 to tam jest jakis filtr? gdize ?o0 yes yes :) wykręć ten gruby przewód olejowy z ramy /obok śruby spustowej oleum z ramy / przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 proponuje sie zapoznac z watkiem o sprawdzaniu oleju w drz sm z pl.rec.motocykle link troche glupoty tam piszą. pomiar i dolewanie na calkowicie zimnym silniku (czyli jak motocykl stal nie jezdzony) nie ma sensu bo olej powoli ze zbiornika w ramie splywa do silnika. po tygodniu stania to niemal wcale go w ramie nie bedzie i dolac by trzeba chyba z litra zeby sie wogole na bagnecie pojawil, a wowczas po odpaleniu okaze sie ze jest duuuzo ponad stan. mierzyc nalezy tak jak jest w instrukcji i nie widze w tym zadnego problemu (no chyba ze komus sie bardzo spieszy bo kolesie czekaja...) ewentualnie w zimniejsze dni mozna troche dluzej grzac silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 No dobra, to jak chodzi 10 minit, gasze, czekam 3 minuty, sprawdzam i NIE MA a dopiero co go zmieniałem i wlałem 2 litry to co mam zrobic? żę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 No dobra, to jak chodzi 10 minit, gasze, czekam 3 minuty, sprawdzam i NIE MA a dopiero co go zmieniałem i wlałem 2 litry to co mam zrobic? żę? Chłopak... ! :) pisz konkretniej bo już mnie wściekłość ogarnia, jak prykasz półsłowkami z każdym kolejnym problemem oczekujesz pomocy, a tematów nie kończysz... Z tego co wyczytałem - to robiłeś jakiś remoncik i wtedy wejdzie ci więcej oleum niż 1700 naklejone na ramie i to norma, sprawdz: - cisnienie oleju [czy ci pompa działa ??] - sitko w ramie - bo może masz zapchane i transfer oleju z ramy do silnika i na odwrót jest utrudniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 No dobra, to jak chodzi 10 minit, gasze, czekam 3 minuty, sprawdzam i NIE MA a dopiero co go zmieniałem i wlałem 2 litry to co mam zrobic? żę? nie no czytam kolejna Twoja wypowiedz i co???i krew mnie zalewa nie kazy musi miec dryg to motoryzacji czy inne tym podobne,skoro na czyms sie nie znasz nie rób tego idz do jakiegos mechanika,zapłac pare złotych i bedziesz miał cos zrobione dobrze,pozniej cos spier....i bedziesz chodził i mówi ze drzta sie zepsuła i wcale nie jest taka fajna....a tak nie jest bo tym co Ty robisz sam ja zepsujesz przez nieumiejętna obsługe.Zacznij moze od przejrzenia serwisówki i bedziesz wiedział gdzie co jest......bo jak widac Twoja edukacja na temat motoryzacji staneła na komarku (bez urazy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Wywalaj obciążniki, a jak sie bawisz to od razu zainwestuj w lepszą i wyższą kiere niż fabryczna, bo i tak Cie to czeka ;) Myslałem, zeby kupic podwyzszenie pod kierownice (2-3cm) myslisz , ze to cos da ? ?P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 u siebie sprawdzam w taki sposób : moto na podnośnik, w pionie ustawione silnik pracuje na jałowych co najmniej 2 min, ok 3 min czekam po zgaszeniu w ciągu 1 min robię pomiar tak aby nie zabujać maszyną Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 No dobra, to jak chodzi 10 minit, gasze, czekam 3 minuty, sprawdzam i NIE MA a dopiero co go zmieniałem i wlałem 2 litry to co mam zrobic? żę? sprawdz jakims dluzszym pretem jaki jest poziom oleju w ramie i ile brakuje do bagnetu.bedziesz wiedzial ile musisz dolac. dlugosc miarki na bagnecie to ok 100ml. dolej do wlasciwego stanu. pojezdzij troche i znow sprawdz stan. jesli bedzie okej to taki poziom oleju utrzymuj. A jesli oleju znow nie bedzie na bagnecie to sa dwie mozliwosci: silnik przepala ci olej (wtedy by kopcil), albo masz za mala wydajnosc pompy podajacej olej do zbiornika w ramie (spowodowany jej zuzyciem) i caly olej zostaje w silniku. mozesz wtedy spuscic olej z silnika i zobaczyc ile go tam jest. prawidlowo po niedawnej jezdzie nie powinno byc go wiecej niz z 300ml. wszystkie pomiary oleju przeprowadzaj tak jak w instrukcji Myslałem, zeby kupic podwyzszenie pod kierownice (2-3cm) myslisz , ze to cos da ? ?P ja wstawilem podwyzszenie 3cm i jest znacznie lepiej. przy orginalnej wysokosci kierownicy wlasciwie nie dalo sie jezdzic na stojaco. teraz jest okej, choc z 2cm jeszcze by sie przydalo... mam 180cm wzostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 (edytowane) <japierdole.jpg> problemy z SILNIKIEM JUŻ DAWNO ROZWIĄZANE Teraz odpowiadam o SPRAWDZANIU OLEJU Robię tak!!!!!! 1) Odpalam tego kloca, stoi w miejscu te je**ne 5 minut, gaszę, czekam 3 minuty, w międzyczasie stawiam na podnośnik więc niech mi żaden geodeta nie napisze że jest krzywo, sprawdzam i oleju NI MA!!! I to NIE jest mój KOLEJNY problem tylko komentarz do serwisówki- że piszą tam głupoty, bo ten ich sposób nie działa!!!! Wiem że olej jest na 100% i to w prawidłowej ilości, bo dopiero co go zmieniałem, i wlałem lekko ponad 2 litry ;] ROZUMIECIE?? Za to jak odpalam, pojeżdżę trochę, wracam do garażu, czekam 3 minuty to olej jest w idealnej ilości :] To NIE jest opis mojego kolejnego problemu, tylko KOMENTARZ DO SERWISÓWKI Jak bym miał wlać tyle, aby po nocy po tych 3 minutach miał pokazać FULL, to bym musiał od razu 4 litry wpakować i może by było dobrze. Co do mechaników, jak mam płacić PARĘ ZŁOTYCH (a konkretniej 500) za wstawienie starego łańcucha rozrządu od Junaka czy nie wiadomo czego, stwierdzenie że korba jest do wymiany (co po osobistej rozbiórce okazało się że jest lepsza niż nowa) i więcej gadania niż robienia, to ja podziękuję :) wszystko robię sam bo UMIEM, a że ktoś mnie osądza że zatrzymałem się na poziomie komarka (którego nigdy nie miałem?) to nie wiem o co mu chodzi. Jak narazie wszystko co robiłem, działało, działa, i to bardzo dobrze, i pewno jeszcze będzie działać, więc nie wiem o co się tu mnie osądza. Że oleju nie umiem sprawdzić, to pasek skilla w mechanikowaniu? To może od razu zmienię szkołę z samochodówki na gastronomika, co będę się męczył.... Sprawdzanie oleju patykiem, i ile brakuje do bagnetu- zrobię tak, zobaczymy co z tego wyjdzie ;] Ja już lepiej sobie pójdę, bo w idzę że tylko wzbudzam złość, a tego nie chce nikt :smile: Auf Wiedersehen! Edytowane 10 Września 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 (edytowane) <japierdole.jpg> problemy z SILNIKIEM JUŻ DAWNO ROZWIĄZANE Teraz odpowiadam o SPRAWDZANIU OLEJU Robię tak!!!!!! 1) Odpalam tego kloca, stoi w miejscu te je**ne 5 minut, gaszę, czekam 3 minuty, w międzyczasie stawiam na podnośnik więc niech mi żaden geodeta nie napisze że jest krzywo, sprawdzam i oleju NI MA!!! I to NIE jest mój KOLEJNY problem tylko komentarz do serwisówki- że piszą tam głupoty, bo ten ich sposób nie działa!!!! Wiem że olej jest na 100% i to w prawidłowej ilości, bo dopiero co go zmieniałem, i wlałem lekko ponad 2 litry ;] ROZUMIECIE?? Za to jak odpalam, pojeżdżę trochę, wracam do garażu, czekam 3 minuty to olej jest w idealnej ilości :] To NIE jest opis mojego kolejnego problemu, tylko KOMENTARZ DO SERWISÓWKI Jak bym miał wlać tyle, aby po nocy po tych 3 minutach miał pokazać FULL, to bym musiał od razu 4 litry wpakować i może by było dobrze. Co do mechaników, jak mam płacić PARĘ ZŁOTYCH (a konkretniej 500) za wstawienie starego łańcucha rozrządu od Junaka czy nie wiadomo czego, stwierdzenie że korba jest do wymiany (co po osobistej rozbiórce okazało się że jest lepsza niż nowa) i więcej gadania niż robienia, to ja podziękuję :) wszystko robię sam bo UMIEM, a że ktoś mnie osądza że zatrzymałem się na poziomie komarka (którego nigdy nie miałem?) to nie wiem o co mu chodzi. Jak narazie wszystko co robiłem, działało, działa, i to bardzo dobrze, i pewno jeszcze będzie działać, więc nie wiem o co się tu mnie osądza. Że oleju nie umiem sprawdzić, to pasek skilla w mechanikowaniu? To może od razu zmienię szkołę z samochodówki na gastronomika, co będę się męczył.... Sprawdzanie oleju patykiem, i ile brakuje do bagnetu- zrobię tak, zobaczymy co z tego wyjdzie ;] Ja już lepiej sobie pójdę, bo w idzę że tylko wzbudzam złość, a tego nie chce nikt :smile: Auf Wiedersehen! no imasz obraził się :) jak chcesz to potrafisz ładnie napisać, sprawdz pompę i sitko w ramie, bo ci wolniej wymiana oleju miedzy silnikiem a rama idzie, innym wystarcza 3 - 5 min ty musisz dłużej pojeździć aby silnik do ramy napompował - z czegoś to chyba wynika ?? Raczej nie z tego ze serwisowa jest do bani. i edit: czy ty pod kapa zaworowa masz czerwony silikon w obfitych ilościach ? [bo tak to wygląda, foto garaż [6]] jeśli tak szukaj go właśnie w filtrze i kanałach olejowych Edytowane 10 Września 2009 przez Fisher_DRZ_E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 (edytowane) Mam go pod tą klapą full, bo jak się 20 raz rozbiera to samo, to przestaje się dbać o wygląd, i zaczyna robić, by działało, a nie by wyglądało. W środku tego silikonu nie ma. Jak przyjdzie rozrząd, założę i złożę jak trza, bo mam nadzieje że to będzie już ostatnie rozbieranie pokrywy w tym roku. Tak w ogóle gdzie te zdjęcia są? Bo sam nie wiem :O I nie, nie obraził się :P Edytowane 10 Września 2009 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Mam go pod tą klapą full, bo jak się 20 raz rozbiera to samo, to przestaje się dbać o wygląd, i zaczyna robić, by działało, a nie by wyglądało. W środku tego silikonu nie ma. Jak przyjdzie rozrząd, założę i złożę jak trza, bo mam nadzieje że to będzie już ostatnie rozbieranie pokrywy w tym roku. Tak w ogóle gdzie te zdjęcia są? Bo sam nie wiem :O I nie, nie obraził się :P tak jak pisalem wyzej - zbyt mala wydajnosc pompy olejowej.przyczyny:zurzyta pompa lub przytkane przewody olejowe. jak bedziesz wymienial rozrzad i zdejmiesz kosz to bedziesz mial dostep do pompy olejowej. otworz, zajrzyj czy nie ma wytarc czy glebokich rys od jakis opilkow. przedmuchaj sprezonym powietrzem kanaly olejowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.