AntekCB Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Chłopaki wiecie moze co daje czujnik polozenia przepustnicy (TPS) oraz czy jego odłączenie spowoduje jakąś zmiane? :icon_mrgreen: Gaznik BSR 36mmO ile się nie mylę to w zależności od położenia przepustnicy zmieniana jest mapa zapłonu, więc po odłączeniu czujnika moduł zapłonowy może zgłupieć.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 O ile się nie mylę to w zależności od położenia przepustnicy zmieniana jest mapa zapłonu, więc po odłączeniu czujnika moduł zapłonowy może zgłupieć.Pozdrawiam Chyba nie do końca tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Chyba nie do końca tak jest.o ile się nie myle czyli nie jestem pewien, o tym czujniku czytałem kiedyś w ŚM ale to było o jakimś GSXRze i to miało działać tak że przy szybkim ruchu manetki zapłon był przyśpieszany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Dodam iż wczesniej mialem keihina FCR 41mm bez TPS i nie bylo jakichs problemow tylko paliwa mi nie przepalal ale to inna historia. Teraz mam BSR 36mm z TPS podlaczonym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 mialem keihina FCR 41mm bez TPS i nie bylo jakichs problemow tylko paliwa mi nie przepalal masz odpowiedź, a prócz tego uleci trochę Nm Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 o ile się nie myle czyli nie jestem pewien, o tym czujniku czytałem kiedyś w ŚM ale to było o jakimś GSXRze i to miało działać tak że przy szybkim ruchu manetki zapłon był przyśpieszany. TPS wpływa na rekację na gaz, ogólnei związany z obrotami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Ogromna prośba !!!Najprawdopodobniej siadł mi moduł (to ten czrny Box pod fotelem gdzie wchodzą dwie wiązki), objawy są takie, że iskrę daje ale co drugi raz.Niestety już wszędzie szukałem (dzięki Davpol za pomoc- przy okazji polecam bo to solidna firma i można się dogadać) ale nie znalazłem odpowiednika. Sprawdziłem kilka modułów ale z innymi oznaczeniami. Nie dają w ogóle iskry. Dlatego poszukuję kogoś kto ma moduł z oznaczeniem MGT028 . Powinien on występować w rocznikach 2001-2003. Bardzo proszę taką osobę o kontakt na PW to podjadę z moim żeby potwierdzić, że mój jest wadliwy. Kwestia tylko podłączenia mojego modułu na chwilę, żeby sprawdzić czy działa. Bez tego dalsza robota w ogóle nie ruszy!! A może ktoś taki moduł do sprzedania!! Chętnie kupię, a za samo sprawdzenie też się zrewanżuję- do dogadnia. Z góry dzieki! Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 :banghead: :banghead: :banghead: witam panowie w czym może byc problem ??mam drz 400 e :notworthy: :crossy: ;) :buttrock: i od jakiegoś czasu mam wgniecione dwie chłodnice w lewej wgniecenie jest wręcz niedostrzegalne ale jest natomiast w prawej jest ono trochę większe poszły prawie trzy żeberka ale do wczoraj wszystko było OKsmigałem w różnym terenie i nic się nie działo wczoraj natomiast śmigałem z kuzynem po lekkim terenie parę delikatnych podjazdów i zjazdów i moto wypluło trochę płynu chłodzącego dzisiaj płyn uzupełniłem i wieczorkiem chwile temu pośmigałem koło domu parę zakrętów o 180 stopni i lekkie palenie gum ( jutro nowa oponka będzie :biggrin: :biggrin: ) podjechałem pod dom chciałem temat powtórzyć i zaczęło ponownie pluć płynem chłodzącym co może być przyczyną ?? ------------------------------------ płyn chłodzący wywala mi ale ze zbiorniczka wyrównawczego przez wężyki na dole a nie z samej chłodnicy Ja wiem. Miałem dokładnie to samo. Ćwiczyłem sobie bączki i wchodzenie na gumę. Zrobiłem może z 8 nawrotów. Mała prędkość i wysokie obroty. Zagotowałem płyn w chłodnicy i wywaliło z wężyków. Diagnoza z serwisu: ten motocykl potrzebuje pędu powietrza do chłodzenia. Jak najwięcej jeździć, jak najmniej stać albo wydziwiać. Witam, Mam pytanko do posiadaczy Deerzet w wersji S. Czy u Was równiez tak przyciężkawo chodzi sprzęgło?Mnie często właśnie podczas jazdy najczęsciej męczy lewa ręka a w zasadzie palce od naciskania go. Kiedyś, gdy na początku kupiłem DR-Z to chodziło ono lżej. Wiem, że to nie hydrauliczne, ale powinno w miare lekko się naciskać moim zdaniem... W moim wysprzęglam jednym paluszkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRUUBBYY Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 (edytowane) Witam wszyskich.Jestem posiadaczem DRZ 400 E 2002 rok. Przedtem jezdzilem tylko na wyczynach ale mialem dosc juz remontow dlatego zmienilem motocykl na DRZ . Mistrzem swiata juz nie bede a na Drz tez mozna pojezdzic. Niestety bylem zbyt leniwy aby poczytac o wadach tego motocykla , znalem tylko opinie o bardzo niezawonych silnikach DRZ. I stalo sie zmielilo wszystkie cewki (odkrecily sie sruby od stojanu)Motocykl strzelil i zgasl.W zwazku z ta awaria mam pytanie , czy motocykl powinien dalej chodzic ( prad z ako) czy nie. Teraz odkrecilem te wszystkie cewki pozostawiajac czujnik polozenia walu , jest iskra ale motor nie chce zapalic tylko raz na jakis czas sie odezwie albo strzeli. Niewiem czy dodatkowo zamuwic modul. Jeszcze jedno pytanie czy te cewki beda pasowac od rocznika 2007 do mojej 2002? Edytowane 2 Listopada 2008 przez GRUUBBYY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaotik Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Ja wiem. Miałem dokładnie to samo. Ćwiczyłem sobie bączki i wchodzenie na gumę. Zrobiłem może z 8 nawrotów. Mała prędkość i wysokie obroty. Zagotowałem płyn w chłodnicy i wywaliło z wężyków. Diagnoza z serwisu: ten motocykl potrzebuje pędu powietrza do chłodzenia. Jak najwięcej jeździć, jak najmniej stać albo wydziwiać.W moim wysprzęglam jednym paluszkiem. Dokładnie tak... nie tak dawno przebijając się przez miasto (bardzo, ale to bardzo wolna jazda) też zabawiłem się w parowóz - zagotowałem "wodę" i wyleciała wzbudzając popłoch wśród puszkantów.Ale nie jestem pewien czy to jest na 100% OK. Wszak grzebiąc się w błocie niejednokrotnie walczymy w miejscu na wysokich obrotach i jakoś nie gotuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 dziwne macie te deerki, u mnie się nic nie gotuje a zdarzało mi się jeździć po mieście jak było powyżej 30sttemp oleju w ramie dochodziła wtedy do ok 100st Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Dokładnie tak... nie tak dawno przebijając się przez miasto (bardzo, ale to bardzo wolna jazda) też zabawiłem się w parowóz - zagotowałem "wodę" i wyleciała wzbudzając popłoch wśród puszkantów.Ale nie jestem pewien czy to jest na 100% OK. Wszak grzebiąc się w błocie niejednokrotnie walczymy w miejscu na wysokich obrotach i jakoś nie gotuje...A wentylatorek i termowłącznik jest sprawny ??? (o ile wersja E tkowe posiada, w mojej S nigdy się nie gotuje ) Jeśli zaczyna dmuchać i to nie pomaga to może być coś nie tak z drożnością chłodnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 E nie posiada ani wentylatorka ani termowłacznika ani .... termostatu :buttrock: Pytanko czy ktoś z was już mierzył ciśnienie oleju w silniku? Chodzi mi o parametry gwintu (średnica i skok) w otworze pomiarowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 WitamMam do sprzedania takie oponki:Continental TKC80 140/80-18 i 3.0 - 21 (kupiłem na nich DRZta ale na moje torfowe śmiganie są za gęste)Oponki mają przejechane bardzo mało, bieżnik na środku tylnej jest niższy o 1mmTu fotki:http://antekcb.wrzuta.pl/obraz/1Ohckx8f0H/http://antekcb.wrzuta.pl/obraz/i2mtTcObyk/http://antekcb.wrzuta.pl/obraz/bXsFgqD3X5/http://antekcb.wrzuta.pl/obraz/sRBjVX13Pf/ Za parę dni wystawiam je na allegro. Pozdrawiam [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 140 to kawał kapcia, wg mnie zbyt wielki jak na DRZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.