Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O kurde moonraker, robi wrazenie :smile: prawie identyczny jak ten ze stanow!

przepraszam nie bylo mnie tutaj pare dni, cross country dalo mi w du*e :cool:

 

tak jak wczesniejnapisal jeremi, po ustaniu grzechotania juz nic nie robic. MI robili to w serwisie, jakby cos sie syplo to zawsze mozna na nich zwalic a juz to robili. Przejechane jakies 3000 km i narazie nie musialem dokrecac. Daj znac jak dziala Twoj patent.

Pozdro

 

tak apropo bo mam problemy do tematu z forum zajrzec. Wchodze w jakis temat a mnie przegladarka wysyla ciagle na strone glowna forum. Na ten temat potrafie wejsc jak jest z boku podswietlony bo ktos ostatnio w nim napisal... macie to samo? pomozcie prosze

Edytowane przez JACA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak apropo bo mam problemy do tematu z forum zajrzec. Wchodze w jakis temat a mnie przegladarka wysyla ciagle na strone glowna forum. Na ten temat potrafie wejsc jak jest z boku podswietlony bo ktos ostatnio w nim napisal... macie to samo? pomozcie prosze

 

Mam to samo , a próbowałem już kilku przeglądarek, to może być coś w ustawieniach cookies ale ciągle nie mogę tego opanować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skończyłem prace nad MCCT. Oto wyniki:

http://www.bikepics.com/pictures/1444670/

http://www.bikepics.com/pictures/1444669/

Jutro test :cool:

dobra robota :smile: :cool: :wink:

napewno spelni swoja funkcje w 100%

proponuje jeszcze zastapic nakretke kontrujaca nakretka samozabezpieczajaca (taka z plastikiem), zapobiegnie to przecieka oleju na gwincie, ja tak mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jestem po testach, wszystko wygląda na to że działa!!!

 

dobra robota :lalag: ;) ;)

napewno spelni swoja funkcje w 100%

proponuje jeszcze zastapic nakretke kontrujaca nakretka samozabezpieczajaca (taka z plastikiem), zapobiegnie to przecieka oleju na gwincie, ja tak mam.

 

Przyjrzyj się dokładnie zamieszczonym wcześniej zdjęciom, pod nakrętką kontrująca jest oring i nic tam nie ma prawa przeciekać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się dokładnie zamieszczonym wcześniej zdjęciom, pod nakrętką kontrująca jest oring i nic tam nie ma prawa przeciekać :lalag:

chodzi mi o przeciekanie"po gwincie", oring zabezpiecza na styku nakretka-naciagacz a po zwojach olej moze isc dalej. ale w sumie to w czasie ekpoatacji sam zobaczysz czy jest to konieczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak apropo bo mam problemy do tematu z forum zajrzec. Wchodze w jakis temat a mnie przegladarka wysyla ciagle na strone glowna forum. Na ten temat potrafie wejsc jak jest z boku podswietlony bo ktos ostatnio w nim napisal... macie to samo? pomozcie prosze

Mam to samo , a próbowałem już kilku przeglądarek, to może być coś w ustawieniach cookies ale ciągle nie mogę tego opanować.

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=105928&st=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie macie przełożenie w napędzie w swoich drz E?

Ja mam 15/47 a że już się łańcuch "kończy" nie wiem czy nie zmienić na to co zaleca serwisówka (14/47). Mocy mi nie brak i nie wiem czy kombinować czy zostawić jak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktos taką do drz E z keihinem, mam z mikuni i bezskutecznie od jakiegoś czasu

poszukuje parametrów czujnika położenia przepustnicy tegoż motorka z takim gazniczkiem

 

Przeleciał mi gdzieś twój pierwszy post , ale jeżeli dobrze zrozumiałem to chodzi ci o keihin-a ?

Czujnik na ful open 3.09 – 4.63 kΩ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie macie przełożenie w napędzie w swoich drz E?

Ja mam 15/47 a że już się łańcuch "kończy" nie wiem czy nie zmienić na to co zaleca serwisówka (14/47). Mocy mi nie brak i nie wiem czy kombinować czy zostawić jak jest?

Ja mialem 14/49 i bylo fajnie ale brakowalo mi maxa bo ok 110km/h. Zmienilem na 15/49 i jest niezle dosc mocny z dolu o max ponad 120. zalezy wiec jak jezdzisz, jak wolno to zmien na nizsze jak szybko..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie macie przełożenie w napędzie w swoich drz E?

Ja mam 15/47 a że już się łańcuch "kończy" nie wiem czy nie zmienić na to co zaleca serwisówka (14/47). Mocy mi nie brak i nie wiem czy kombinować czy zostawić jak jest?

wczesniej mialem 14/47 tezaz mam 15/47 - wiec tak:

14/47 odczuwalnie skroci ci biegi i zmniejszy V-max(max szybkosc przelotowa 90 - 95km/h),

15/47 V-przelotowe to ok 110km/h, sily tez dosyc ale za to denerwuje mnie zbyt szybka jedynka, szczegolnie odczuwalna na jakis wolnych i ciezkich podjazdach w lesie np przeprawy przez wawozy i gdy trzeba manewrowac miedzy dzewami (wtedy polsprzeglo)

ogolnie jesli latasz z innymi enduro i masz troche przejazdow asfaltami to 14/47 wydaje sie byc zbyt wolne.

jesli zas bardziej przeprawowe hard endurowanie i cross to mysle ze lepiej 14/47 (i ja do tego chyba tez wroce:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Asfaltem to jeżdżę tylko tyle co muszę dojechać do stacji benzynowej i do terenu więc raczej kupie 14/47. Honda przyzwyczaiła mnie do wolnej 1 i w suzuki faktycznie czasami muszę katować sprzęgło podczas wolnej jazdy tylko nie wiem czy nie będzie mi brakowało 6 biegu ( w hondzie miałem 6). Ale w razie czego jak mi się nie spodoba to przednia zębatka to już nie jest wielki wydatek. Tylko jak wygląda sprawa łańcucha? ten do przełożenia 15/47 nie będzie za długi do 14tki zębatki? I jeszcze pytanie pomocnicze: czy ta blaszka zabezpieczająca nakrętkę małej zębatki jest w komplecie z napędem? Jeżeli nie to gdzie to kupić (poza ASO oczywiście)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...