JACA Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 (edytowane) O kurde moonraker, robi wrazenie :smile: prawie identyczny jak ten ze stanow!przepraszam nie bylo mnie tutaj pare dni, cross country dalo mi w du*e :cool: tak jak wczesniejnapisal jeremi, po ustaniu grzechotania juz nic nie robic. MI robili to w serwisie, jakby cos sie syplo to zawsze mozna na nich zwalic a juz to robili. Przejechane jakies 3000 km i narazie nie musialem dokrecac. Daj znac jak dziala Twoj patent.Pozdro tak apropo bo mam problemy do tematu z forum zajrzec. Wchodze w jakis temat a mnie przegladarka wysyla ciagle na strone glowna forum. Na ten temat potrafie wejsc jak jest z boku podswietlony bo ktos ostatnio w nim napisal... macie to samo? pomozcie prosze Edytowane 11 Października 2008 przez JACA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 tak apropo bo mam problemy do tematu z forum zajrzec. Wchodze w jakis temat a mnie przegladarka wysyla ciagle na strone glowna forum. Na ten temat potrafie wejsc jak jest z boku podswietlony bo ktos ostatnio w nim napisal... macie to samo? pomozcie prosze Mam to samo , a próbowałem już kilku przeglądarek, to może być coś w ustawieniach cookies ale ciągle nie mogę tego opanować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Właśnie skończyłem prace nad MCCT. Oto wyniki:http://www.bikepics.com/pictures/1444670/http://www.bikepics.com/pictures/1444669/Jutro test :cool:dobra robota :smile: :cool: :wink: napewno spelni swoja funkcje w 100%proponuje jeszcze zastapic nakretke kontrujaca nakretka samozabezpieczajaca (taka z plastikiem), zapobiegnie to przecieka oleju na gwincie, ja tak mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 No jestem po testach, wszystko wygląda na to że działa!!! dobra robota :lalag: ;) ;) napewno spelni swoja funkcje w 100%proponuje jeszcze zastapic nakretke kontrujaca nakretka samozabezpieczajaca (taka z plastikiem), zapobiegnie to przecieka oleju na gwincie, ja tak mam. Przyjrzyj się dokładnie zamieszczonym wcześniej zdjęciom, pod nakrętką kontrująca jest oring i nic tam nie ma prawa przeciekać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Przyjrzyj się dokładnie zamieszczonym wcześniej zdjęciom, pod nakrętką kontrująca jest oring i nic tam nie ma prawa przeciekać :lalag:chodzi mi o przeciekanie"po gwincie", oring zabezpiecza na styku nakretka-naciagacz a po zwojach olej moze isc dalej. ale w sumie to w czasie ekpoatacji sam zobaczysz czy jest to konieczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 ile koni ma drz400 i jaką wagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 tak apropo bo mam problemy do tematu z forum zajrzec. Wchodze w jakis temat a mnie przegladarka wysyla ciagle na strone glowna forum. Na ten temat potrafie wejsc jak jest z boku podswietlony bo ktos ostatnio w nim napisal... macie to samo? pomozcie proszeMam to samo , a próbowałem już kilku przeglądarek, to może być coś w ustawieniach cookies ale ciągle nie mogę tego opanować.http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=105928&st=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Jakie macie przełożenie w napędzie w swoich drz E?Ja mam 15/47 a że już się łańcuch "kończy" nie wiem czy nie zmienić na to co zaleca serwisówka (14/47). Mocy mi nie brak i nie wiem czy kombinować czy zostawić jak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOSA Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 ma ktos taką do drz E z keihinem, mam z mikuni i bezskutecznie od jakiegoś czasuposzukuje parametrów czujnika położenia przepustnicy tegoż motorka z takim gazniczkiem Przeleciał mi gdzieś twój pierwszy post , ale jeżeli dobrze zrozumiałem to chodzi ci o keihin-a ?Czujnik na ful open 3.09 – 4.63 kΩ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntekCB Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 ile koni ma drz400 i jaką wagę? http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr-z_400_s_2000.phphttp://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr-z_400_e_2002.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magrafb Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Jakie macie przełożenie w napędzie w swoich drz E?Ja mam 15/47 a że już się łańcuch "kończy" nie wiem czy nie zmienić na to co zaleca serwisówka (14/47). Mocy mi nie brak i nie wiem czy kombinować czy zostawić jak jest? Ja mialem 14/49 i bylo fajnie ale brakowalo mi maxa bo ok 110km/h. Zmienilem na 15/49 i jest niezle dosc mocny z dolu o max ponad 120. zalezy wiec jak jezdzisz, jak wolno to zmien na nizsze jak szybko.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Jakie macie przełożenie w napędzie w swoich drz E?Ja mam 15/47 a że już się łańcuch "kończy" nie wiem czy nie zmienić na to co zaleca serwisówka (14/47). Mocy mi nie brak i nie wiem czy kombinować czy zostawić jak jest?wczesniej mialem 14/47 tezaz mam 15/47 - wiec tak:14/47 odczuwalnie skroci ci biegi i zmniejszy V-max(max szybkosc przelotowa 90 - 95km/h),15/47 V-przelotowe to ok 110km/h, sily tez dosyc ale za to denerwuje mnie zbyt szybka jedynka, szczegolnie odczuwalna na jakis wolnych i ciezkich podjazdach w lesie np przeprawy przez wawozy i gdy trzeba manewrowac miedzy dzewami (wtedy polsprzeglo)ogolnie jesli latasz z innymi enduro i masz troche przejazdow asfaltami to 14/47 wydaje sie byc zbyt wolne.jesli zas bardziej przeprawowe hard endurowanie i cross to mysle ze lepiej 14/47 (i ja do tego chyba tez wroce:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Asfaltem to jeżdżę tylko tyle co muszę dojechać do stacji benzynowej i do terenu więc raczej kupie 14/47. Honda przyzwyczaiła mnie do wolnej 1 i w suzuki faktycznie czasami muszę katować sprzęgło podczas wolnej jazdy tylko nie wiem czy nie będzie mi brakowało 6 biegu ( w hondzie miałem 6). Ale w razie czego jak mi się nie spodoba to przednia zębatka to już nie jest wielki wydatek. Tylko jak wygląda sprawa łańcucha? ten do przełożenia 15/47 nie będzie za długi do 14tki zębatki? I jeszcze pytanie pomocnicze: czy ta blaszka zabezpieczająca nakrętkę małej zębatki jest w komplecie z napędem? Jeżeli nie to gdzie to kupić (poza ASO oczywiście)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 opona 130 / 80 będzie dobra do drz e ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 opona 130 / 80 będzie dobra do drz e ? nie bedzie dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.