joyjoy Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Ale czemu jeszcze w zeszłym roku było lepiej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 a ja dodam że wersja E nie szarpie, tzn poszarpie łańcuchem jak się z 3ki rusza (słychać) ale to nie jest odczuwalne , a tak to idzie równymi obrotami Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 kurcze i nie chce :/ zdjąłem głowice jeszcze raz, zawory były dosyć okopcone, wyszlifowałem pastą szlifierską, i były szczelne, profilaktycznie wymieniłem uszczelki zaworowe, po złożeniu kompresja - 8,5 w porywach do 9, no minimalnie skoczyło do 7, słychać że czasem zagada ale nie chce odpalić, co teraz może być rozrząd? jak dostałem motocykl to względem znaków rozrząd na wałkach był przestawiony o jeden ząb, ustawiłem jak należy, obracałem też o 180 stopni, ale nic nie dało.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 (edytowane) Jak sprawdzasz głowice? Niech ci moze sprawdzą w warsztacie od glowic samochodowych.. ? Filter powietrza mokry w benie? Jestes pewien ze nic nie skopałes z ustawieniem rozrządu, luzami zaworowymi, autodekompresatorem? Pali na zapych ? Aku doładowane? Jak szybko kreci? Edytowane 27 Czerwca 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 głowice zalałem benzyną, na pych nie zapali, próbowałem odpalać bez filtra ale zamocze w benzynie, luzy zaworowe są w porządku, mierzyłem szczelinomierzem, tłok miał minimalne luzy, naprawde niewielkie, mechanik powiedział że takie są dopuszczalne, najwyżej kupię zawory i prowadnice zaworów głowice oddam regeneracji... ehh.... wersja drz bez homologacji-cross ma taki sam silnik jak wersja E? Mam właśnie wersje cross ale właściciel ją zarejestrował jako E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Z filtrem mnie zle zrozumiałeś mokry w benzynie to on ma NIE być . Jest mokry gdy puszcza ciśnienie ssącymi zaworami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 zawory były dosyć okopcone, wyszlifowałem pastą szlifierską, i były szczelne, Jak je wyszlifowałes? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 zawory były dosyć okopcone, wyszlifowałem pastą szlifierską :banghead: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 głowice zalałem benzyną, na pych nie zapali, próbowałem odpalać bez filtra ale zamocze w benzynie, luzy zaworowe są w porządku, mierzyłem szczelinomierzem, tłok miał minimalne luzy, naprawde niewielkie, mechanik powiedział że takie są dopuszczalne, najwyżej kupię zawory i prowadnice zaworów głowice oddam regeneracji... ehh.... wersja drz bez homologacji-cross ma taki sam silnik jak wersja E? Mam właśnie wersje cross ale właściciel ją zarejestrował jako E a były wersje cross? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 na zawór nakłada się pastę szlifierską i kręci się w okół głowicy na lewo i prawo, przy samochodach robi się tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 http://www.gasgas.pl/motocykle/zdjecia/enduro/08fsr450.jpg Wygląda całkiem jak z silnikiem drz tyle ze 450 cc. Ciekawe czy jest tak samo trwały. 118kg na sucho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 (edytowane) gas gas to bardziej wyczynówka, mogłem kupić gasgas 250 2t ale zrezygnowałem bo ciężko z częściamia co myślicie o tuningu drz do 440 czy 450? myślicie że to że nie chce odpalić to jest modułu? Edytowane 29 Czerwca 2008 przez skalim1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Z innej beczki:po moim ostatnim offroadowaniu na szosowych oponach podczas proby zmiany kolein zwalilem sie z walu przeciwpowodziowego na dol :P. Z prawej strony silnika przy gazniku jest taki czarny zbiorniczek ze sruba od dolu. POjawiliy sie tam kropelki oleju, ktore kapia na kolektor. Nie znam sie na mechanice za bardzo i pytam czy to sa objawy ze cos sie zwalilo solidnie?Co zrobic zeby ten olej juz sobie nie kapal ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Z innej beczki:po moim ostatnim offroadowaniu na szosowych oponach podczas proby zmiany kolein zwalilem sie z walu przeciwpowodziowego na dol :icon_twisted:. Z prawej strony silnika przy gazniku jest taki czarny zbiorniczek ze sruba od dolu. POjawiliy sie tam kropelki oleju, ktore kapia na kolektor. Nie znam sie na mechanice za bardzo i pytam czy to sa objawy ze cos sie zwalilo solidnie?Co zrobic zeby ten olej juz sobie nie kapal ? owy zbiorniczek powinien byc szczelny i weze dochodzace do niego równiez powinny byc szczelne i po fakcie ni e powinno juz nic z niego kapac.Jaka srubke od dołu??jedyna srubka jaka jest w tym pojemniczku słuzy do jego mocowania. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 (edytowane) Weze sa ok, ale jeszcze dzis sprawdze. Tak, oleum kapie ta srubka od dolu.Jakas dalsza diagnoza? Edytowane 30 Czerwca 2008 przez chichio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.