michur Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 hej. Wczoraj zdjeli mi gips...wiec dzis trzeba bylo drz ke przegonic....Wszytko cacy.Tylko dlawi sie i przerywa co jakis czas...Cisne manetke i czasami przerywa...tak jakby paliwko nie dochodzilo.odlacza ciag... Przekrecilem kranik na rezerwe i tak jaby sie porawilo. Ale beny byl opor... Jakies diagnozy?Kiepska to sprawa...podjerzam do hopki,wybijam sie i odcina mi...slaba faza!co to moze byc? /dzieki i pozdro...a bym zapomnial...drz ka jest zajebista! :) Hej ,dzis tez posmigalem i jest to samo... Przerywa co jakis czas...Odnosze nawet wrazenie ze jest gozej jak jade na stojaca...pewnie to tylko zludzenie. ALe to dziwna sprawa...Zaczyna tak jakby sie dlawic,przerywa pare razy,spada moc ,dam w palnik i wraca do normy... Czy to kwestia ukladu paliwowego? Czy raczej inny temat?Moze to byc łańciuszek roz...bo jak zaczyna sie tak dlawic to odnosze wrazenie ze wystepuje tez metaliczny dzwiek...tak jak by łancuszek...jest tto mozliwe? HELP!HELP! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 (edytowane) Hej ,dzis tez posmigalem i jest to samo... Przerywa co jakis czas...Odnosze nawet wrazenie ze jest gozej jak jade na stojaca...pewnie to tylko zludzenie. ALe to dziwna sprawa...Zaczyna tak jakby sie dlawic,przerywa pare razy,spada moc ,dam w palnik i wraca do normy... Czy to kwestia ukladu paliwowego? Czy raczej inny temat?Moze to byc łańciuszek roz...bo jak zaczyna sie tak dlawic to odnosze wrazenie ze wystepuje tez metaliczny dzwiek...tak jak by łancuszek...jest tto mozliwe?HELP!HELP! proponuje zaczac od czyszczenia gaznika. metaliczny dzwiek to najprawdopodobniej przepustnica w gazniku podzwaniaalbo po prostu stopka ci lata i odcina zaplon... Edytowane 19 Czerwca 2008 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 termostat oczywiscie jest nie ma czujników temperatury w chłodnicach. jak znajdziesz go w wersji E to się pochwal :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 jak znajdziesz go w wersji E to się pochwal :icon_mrgreen: odkrec kolanko przy głowicy a znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 ehh kupiłem wczoraj tanio drz z tym że nie odpala, kręcić kręci ale nie odpala, iskra jest, może macie jakieś wskazówki od czego zacząć sprawdzać, co często może może się psuć w tym motocyklu? proszę o opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 (edytowane) Świeca mokra? Jaka kompresja? Sprawdziłeś czy luzy sie nie pokasowały? Aku dostatecznie szybko kreci rozruhajsią? Za mało informacji podałeś..... Jeszcze takie pytania do DRZ... S/SM ma jakieś blokady w kierze czy też w cale? Jakbym wiedział że DRZ nie ma blokady w kierze już dawno bym jakaś z parkingu wypchał :D:P:P Pytanie 2 czy DR-Z E ze względu na wysoki stopień sprężania wymaga jazdy na 98 oktanów? Edytowane 20 Czerwca 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Świeca mokra? Jaka kompresja? Sprawdziłeś czy luzy sie nie pokasowały? Aku dostatecznie szybko kreci rozruhajsią? Za mało informacji podałeś.....Jeszcze takie pytania do DRZ... S/SM ma jakieś blokady w kierze czy też w cale? Jakbym wiedział że DRZ nie ma blokady w kierze już dawno bym jakaś z parkingu wypchał :icon_biggrin::P:P Pytanie 2 czy DR-Z E ze względu na wysoki stopień sprężania wymaga jazdy na 98 oktanów? Sm ma blokade główki ramy! Wiec Ska też. 98 oktanów nie jest wymagane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Sęk w tym, że odgięcie i zeszlifowanie tylko zmniejsza ryzyko, bo przy pechowej glebie dźwignia i tak wchodzi w "papierowy" dekiel. Zastosowanie aluminiwych nakładek (żadna polerka) praktycznie to ryzyko eliminuje, koszty niewygórowane a robota dla przedszkolaka.A jak zamocowałeś te nakładki na dekiel? Jakiś klej, czy jakoś przykręciłeś ingerując w dekiel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 A jak zamocowałeś te nakładki na dekiel? Jakiś klej, czy jakoś przykręciłeś ingerując w dekiel? dokładnie wyczyściłem dekle i nakładki od wewnętznej strony. Następnie silikon ( odporny na wysokie temp.) żadnych ingerencji mechanicznych itp.- tylko silkon. Dostęp do wszystkich fabrycznych śrub nie został w żaden sposób utrudniony.Jak się sprawdza?, czy moto nie grzeje się mocniej, wypowiem się po dłuższej weekendowej jeździe jeśli ktoś będzie zainteresowany. :bigrazz: Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michur Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 hej. dzis polatalem lekko i ewidentnie przerywa tylko i wylacznie jak jade na stojaca...? :) dziwna sprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 20 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 (edytowane) hej. dzis polatalem lekko i ewidentnie przerywa tylko i wylacznie jak jade na stojaca...? :) dziwna sprawa... w jakiś sposób jak wstajesz fotel się inaczej układa pod którym jest wlot powietrza do airboxa, spróbuj zdjąć bocczek i się przejechać żeby ew. wykluczyć tą sytuację. Edytowane 20 Czerwca 2008 przez mbk Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 odkrec kolanko przy głowicy a znajdziesz. tam jest samo kolanko z uszczelką :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 tam jest samo kolanko z uszczelką :) hmmm to juz nie wiem rozkrecałem 2 wersje E na czesci i za kazdym razem siedział tam termostat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 widocznie coś się zmieniło w czasie produkcji Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 hej czy ktoś z was montował czujnik stopu do tylniego hamulca w DRZ 400 E jeśli macie jakies patenty to prosze o pare fotek pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.