Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej.

 

Wczoraj zdjeli mi gips...wiec dzis trzeba bylo drz ke przegonic....Wszytko cacy.Tylko dlawi sie i przerywa co jakis czas...Cisne manetke i czasami przerywa...tak jakby paliwko nie dochodzilo.odlacza ciag...

 

Przekrecilem kranik na rezerwe i tak jaby sie porawilo. Ale beny byl opor...

 

Jakies diagnozy?Kiepska to sprawa...podjerzam do hopki,wybijam sie i odcina mi...slaba faza!

co to moze byc?

 

/dzieki i pozdro...a bym zapomnial...drz ka jest zajebista! :)

 

 

 

 

 

Hej ,dzis tez posmigalem i jest to samo...

 

Przerywa co jakis czas...Odnosze nawet wrazenie ze jest gozej jak jade na stojaca...pewnie to tylko zludzenie. ALe to dziwna sprawa...Zaczyna tak jakby sie dlawic,przerywa pare razy,spada moc ,dam w palnik i wraca do normy...

 

Czy to kwestia ukladu paliwowego? Czy raczej inny temat?Moze to byc łańciuszek roz...bo jak zaczyna sie tak dlawic to odnosze wrazenie ze wystepuje tez metaliczny dzwiek...tak jak by łancuszek...jest tto mozliwe?

 

 

HELP!HELP!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ,dzis tez posmigalem i jest to samo...

 

Przerywa co jakis czas...Odnosze nawet wrazenie ze jest gozej jak jade na stojaca...pewnie to tylko zludzenie. ALe to dziwna sprawa...Zaczyna tak jakby sie dlawic,przerywa pare razy,spada moc ,dam w palnik i wraca do normy...

 

Czy to kwestia ukladu paliwowego? Czy raczej inny temat?Moze to byc łańciuszek roz...bo jak zaczyna sie tak dlawic to odnosze wrazenie ze wystepuje tez metaliczny dzwiek...tak jak by łancuszek...jest tto mozliwe?

HELP!HELP!

 

proponuje zaczac od czyszczenia gaznika. metaliczny dzwiek to najprawdopodobniej przepustnica w gazniku podzwania

albo po prostu stopka ci lata i odcina zaplon...

Edytowane przez jeremi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeca mokra? Jaka kompresja? Sprawdziłeś czy luzy sie nie pokasowały? Aku dostatecznie szybko kreci rozruhajsią? Za mało informacji podałeś.....

 

 

 

Jeszcze takie pytania do DRZ... S/SM ma jakieś blokady w kierze czy też w cale? Jakbym wiedział że DRZ nie ma blokady w kierze już dawno bym jakaś z parkingu wypchał :D:P:P

 

Pytanie 2 czy DR-Z E ze względu na wysoki stopień sprężania wymaga jazdy na 98 oktanów?

Edytowane przez Lucass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeca mokra? Jaka kompresja? Sprawdziłeś czy luzy sie nie pokasowały? Aku dostatecznie szybko kreci rozruhajsią? Za mało informacji podałeś.....

Jeszcze takie pytania do DRZ... S/SM ma jakieś blokady w kierze czy też w cale? Jakbym wiedział że DRZ nie ma blokady w kierze już dawno bym jakaś z parkingu wypchał :icon_biggrin::P:P

 

Pytanie 2 czy DR-Z E ze względu na wysoki stopień sprężania wymaga jazdy na 98 oktanów?

 

 

Sm ma blokade główki ramy! Wiec Ska też. 98 oktanów nie jest wymagane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że odgięcie i zeszlifowanie tylko zmniejsza ryzyko, bo przy pechowej glebie dźwignia i tak wchodzi w "papierowy" dekiel.

Zastosowanie aluminiwych nakładek (żadna polerka) praktycznie to ryzyko eliminuje, koszty niewygórowane a robota dla przedszkolaka.

A jak zamocowałeś te nakładki na dekiel? Jakiś klej, czy jakoś przykręciłeś ingerując w dekiel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak zamocowałeś te nakładki na dekiel? Jakiś klej, czy jakoś przykręciłeś ingerując w dekiel?

 

dokładnie wyczyściłem dekle i nakładki od wewnętznej strony. Następnie silikon ( odporny na wysokie temp.) żadnych ingerencji mechanicznych itp.- tylko silkon. Dostęp do wszystkich fabrycznych śrub nie został w żaden sposób utrudniony.

Jak się sprawdza?, czy moto nie grzeje się mocniej, wypowiem się po dłuższej weekendowej jeździe jeśli ktoś będzie zainteresowany. :bigrazz:

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej.

 

dzis polatalem lekko i ewidentnie przerywa tylko i wylacznie jak jade na stojaca...? :) dziwna sprawa...

 

w jakiś sposób jak wstajesz fotel się inaczej układa pod którym jest wlot powietrza do airboxa, spróbuj zdjąć bocczek i się przejechać żeby ew. wykluczyć tą sytuację.

Edytowane przez mbk

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...