Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie mam czym zakuć, a kamieniem tego nie zrobię :notworthy:

 

 

łancuchy sa zazwyczaj z zapinka to po pierwsze,po drugie jak bedzisz maił czym rozkrecic,wybic i zwalic wahacz to zakucie łancucha bedzie błachostką.No ale to twoj wybór ,zrobisz co zechcesz,pytałes o rade wiec przedstawiłem swoj punkt widzenia.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalnie jest zakuty ale jeśli z zapinką się założy to nie będzie tragedii

zawsze można założyć nowe zębatki, łańcuch w kieszeń i do warsztatu aby rozkuli i zakuli i po zabawie.

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki gdzie moge kupic linke sprzegla do wersji E? Potrzebuje pilnie. Ostatecznie wysle do yavis motors na wzor ale moze macie jakies zrodla a moze polecicie mi linke od innego moto ktore pasuje do drz hmm a od dr 650 przypadkiem nie pasuje bo na larssonie na fotce koncowka metalowa identyczna.

Edytowane przez str_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki gdzie moge kupic linke sprzegla do wersji E? Potrzebuje pilnie. Ostatecznie wysle do yavis motors na wzor ale moze macie jakies zrodla a moze polecicie mi linke od innego moto ktore pasuje do drz hmm a od dr 650 przypadkiem nie pasuje bo na larssonie na fotce koncowka metalowa identyczna.

 

 

Zamawialem orygialna w suzuki placilem 150+30 kurier, jeszcze nie zalozylem, jezdze na patencie

 

 

PROBLEMY ZE SKRZYPIACYM ZAWIESZENIEM.

witam

Tylny zawias strasznie mi skrzypi na tyle mocno ze ciezko okreslic dokladnie punkt newralkiczny(skrzypiacy) na wachaczu jest smarowniczka tylko nie bardzo przyjmuje ona olej, nawet jak ja odkrecilem i igla chcialem wstrzyknac olej, to wypiera do gory razem z maslem ktore sie tam zrobilo. Ma ktos moze koncepcje jak usunac te piski, ewentualnie schemat tylnego zawieszenia zeby rozkrecic wszystko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamawialem orygialna w suzuki placilem 150+30 kurier, jeszcze nie zalozylem, jezdze na patencie

PROBLEMY ZE SKRZYPIACYM ZAWIESZENIEM.

witam

Tylny zawias strasznie mi skrzypi na tyle mocno ze ciezko okreslic dokladnie punkt newralkiczny(skrzypiacy) na wachaczu jest smarowniczka tylko nie bardzo przyjmuje ona olej, nawet jak ja odkrecilem i igla chcialem wstrzyknac olej, to wypiera do gory razem z maslem ktore sie tam zrobilo. Ma ktos moze koncepcje jak usunac te piski, ewentualnie schemat tylnego zawieszenia zeby rozkrecic wszystko?

 

 

u mnie tez skrzypiło. to jest miejsce na łączeniu dołu amora z ramą (patrzac od dołu) psiukniesz wd40 i przestaje. rozwiazanie na krotki czas ale dowiesz sie co to. pozdro400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PROBLEMY ZE SKRZYPIACYM ZAWIESZENIEM.

witam

Tylny zawias strasznie mi skrzypi na tyle mocno ze ciezko okreslic dokladnie punkt newralkiczny(skrzypiacy) na wachaczu jest smarowniczka tylko nie bardzo przyjmuje ona olej, nawet jak ja odkrecilem i igla chcialem wstrzyknac olej, to wypiera do gory razem z maslem ktore sie tam zrobilo. Ma ktos moze koncepcje jak usunac te piski, ewentualnie schemat tylnego zawieszenia zeby rozkrecic wszystko?

 

 

Musisz podjechać do jakiegoś warsztatu, który ma specjalny pistolet hydrauliczny do wstrzykiwania smaru pod dużym ciśnieniem. W okolicy tylnego wachacza jest 3 lub 4 "smarowniczki" inaczej zwane "kalamitkami". Ja łąduję tam smar u kumpla w warsztacie 2 x w sezonie i nic nie skrzypi :lapad:

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz podjechać do jakiegoś warsztatu, który ma specjalny pistolet hydrauliczny do wstrzykiwania smaru pod dużym ciśnieniem. W okolicy tylnego wachacza jest 3 lub 4 "smarowniczki" inaczej zwane "kalamitkami". Ja łąduję tam smar u kumpla w warsztacie 2 x w sezonie i nic nie skrzypi :biggrin:

 

Chyba, że masz już zjechane uszczelnienia i smar Ci wypłynie (jak skrzypi, to sucho tam masz że hej!) Wtedy trzeba pofatygować się do olek motocykle, motomartin albo motoX i zakupić zestaw naprawczy za 380 zł... (w suzuki 800...). I albo samemu (trochę młotkologii przy wybijaniu łożysk) albo w warsztacie.

 

Ja mam to za sobą, jak w Suzuki nasmarowali mi i cały smar bokami wyszedł... :bigrazz: Ale po zabiegu okazało się, że zawieszenie potrafi być naprawdę całkiem czułe!

 

Były tu wrzucane serwisówki, więc sobie sprawdź jak to wyglada. Wymienia się wszystkie łożyska (chyba 4) w koziołku.

Edytowane przez maniek_7

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktos za was doswiadczenia jesli chodzi o adaptowanie wersji E do ruchu miejskiego(Lampa przod, tyl, kierunkowskazy) ?

 

 

wersja E posiada przeciez swiatło przód oraz tył,tele ze nie ma swiateł postojowych z przodu oraz drogowych,swieci ciagle jedny swiatłem.Z tyłu nie ma z kolei swiatła stopu,przynajmniej ja tak miałem w swojej w oryginale,po małych przeróbkach mam juz niezbedne swiatła poza kierunkowskazami ale nie chce mi sie ich montowac,moze jak zabiora mi dowód za ich brak to zamontuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, ja juz sie obkupilem na ebay.co.uk. Ceny sa po prostu rewelacyjne

Lampa przod

Kupilem sobie rowniez ciekawy licznik Trailtech i wiele innych bajerow.

 

Mam cala instalacje elektryczna od SM, wiec czeka mnie troche zabawy, ale DRZta ma latac po wawie, a w czasie wolnym po trawie :buttrock: i nie tylko

 

Jutro badanie techniczne w podobniez zaprzyjaznionym warsztacie

 

ps. ma ktos z was sportowy gaznik w swojej DRZ?

Edytowane przez chichio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee, po chusteczke ? to i tak już ma odpowiednie kopyto.

ja się ostatnio borykam z problemem samoistnego wchodzenia na koło przy wchodzeniu w bande , w połowie zakrętu zaczyna podnosić przód i prosto jedzie :crossy:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee, po chusteczke ? to i tak już ma odpowiednie kopyto.

ja się ostatnio borykam z problemem samoistnego wchodzenia na koło przy wchodzeniu w bande , w połowie zakrętu zaczyna podnosić przód i prosto jedzie :D

 

 

Ja juz kupilem z takim gaznikiem. To Keihin z plaska przepustnica czy jak mu tam. Ma jeszcze jakies mody(tlok 450 ccm), co daje jej grubo ponad 50 KM .

Co do kopyta to ladnie prostuje rece :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz kupilem z takim gaznikiem. To Keihin z plaska przepustnica czy jak mu tam. Ma jeszcze jakies mody(tlok 450 ccm), co daje jej grubo ponad 50 KM .

Co do kopyta to ladnie prostuje rece :crossy:

 

chichio, wzioles ta kopana deerzete z 2000 z tyloma modyfikacjami? moj koles sie strasznie na nia napalal. jest to chyba obecnie najlepiej ztuningowana i pewnie najsilniejsza DRZ na forum. Gratulacje nabytku. ciekaw jestem jak to chodzi w porownaniu do zwyklej drz E. jezdziles moze przy kupowaniu na innych maszynach tego goscia zeby miec porownanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...