skacowany Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 (edytowane) Zmienić licznik...? :) Tam jest linka, więc nic nie zdziałasz. Zainwestuj 40 zł w dodatkowy rowerowy - tam możesz wpisac dowolny obwód koła i sobie poradzi. łeeee...tak to ja przeciez moge powiedziec temu wbudowanemu licznikowi zeby sobie skorygował różnicę(instrukcja obsługi się kłania: http://i63.photobucket.com/albums/h154/Elt...k/IMG_0001.jpg)mnie chodziło o jakies "elegantsze" rozwiazanie PozdrawiamSiW (DRZ"S") Na thupmetrtalku podpowiedzieli pewną niegłupią ideę: włozyć tacho od supermoto. I tak w terenie mam w głebokej d... ile i jak szybko pojechałem. A na asfalcie i owszem. Pzdr Edytowane 18 Kwietnia 2008 przez skacowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_86 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) Czy ktoś z Was instalował, a może ma zainstalowany zestaw dynojet w swoim sprzęcie? Jakie są Wasze opinie na ten temat ? Kolejna sprawa to moduł zapłonu. Jest nowy od procom`a , ktoś zmieniał ten element ? Te dwie rzeczy podobno znacznie podnoszą moc drz. A jakie macie sugestie odnośnie wydechu ? Ceny na ebay zachęcają i zastanawiam się miedzy układem akrapovic lub yoshimura , ale może polecicie coś innego ? Dzieki Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez Rafal_86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) Czy ktoś z Was instalował, a może ma zainstalowany zestaw dynojet w swoim sprzęcie? Jakie są Wasze opinie na ten temat ? Kolejna sprawa to moduł zapłonu. Jest nowy od procom`a , ktoś zmieniał ten element ? Te dwie rzeczy podobno znacznie podnoszą moc drz. A jakie macie sugestie odnośnie wydechu ? Ceny na ebay zachęcają i zastanawiam się miedzy układem akrapovic lub yoshimura , ale może polecicie coś innego ? Dzieki ja mam zainstalowany "dyno jet" w wersji "S" (standardowo zdławiona do chyba 40 KM) i musze powiedzieć, że "kompie" znacząco lepiej niż na np. DRZ w wersji "E" (standardowo 50 KM) - porównywałem z kilkoma egzeplarzami. imho. jest taki moment na manetce, że trzeba uważać / z czasem przyzwyczaić się - ułamek sekundy i włacza się "wykładniczo turbo-dopalanie", wtedy wyrywa glebe, "urywa" kostki z gumy... dokładnie nie wiem czy to jest kwestia zwiększonej mocy czy może sposobu oddawania mocy (momentu).. ja jestem bardzo zadowolony. chętnie tez się dowiem jak u innych ten wynalazek się sprawuje. ops. tłumik mam standard przelotowy (samoróbka) + zmieniony wałek rozrzadu na "sportowy" (?). Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez outalien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_86 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 ja mam zainstalowany "dyno jet" w wersji "S" Kupiłeś motor już po przeróbce czy sam zmieniałeś ? Nie jestem za dobry w mechanice i taki zabieg : http://pl.youtube.com/watch?v=VtKWbs0N5lo chyba mnie przerasta... Ciekawe czy w serwisie się tego podejmą :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Kupiłeś motor już po przeróbce czy sam zmieniałeś ? Nie jestem za dobry w mechanice i taki zabieg : http://pl.youtube.com/watch?v=VtKWbs0N5lo chyba mnie przerasta... Ciekawe czy w serwisie się tego podejmą :eek: pewien spec zmieniał i ustawiał wszystko... dostałem gotowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) hmm, ciekawe .mnie by bardziej satysfakcjonowała wydłużona kapkę 1ka , 3ka i 4ka , bo to trochę dziwne. startujesz z 2ki, przejeżdżasz 30m i wrzucasz 5kę :icon_twisted: mocy jest w sam raz :icon_mrgreen: Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 w terenie to mi nie przeszkadza zbytnio, może kwestia pzryzwyczajenia... na drodze to faktycznie, za skrzyżowaniem już 5... z tym ze ja mam dalej standardowa zębatkę, crossowa leży w garażu i czeka na lepsze czasy. wydaje mi się, że wtedy byłby już zbyt duży moment i tył by wyjeżdżał nonstop... no to takie moje uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) Kupiłeś motor już po przeróbce czy sam zmieniałeś ? Nie jestem za dobry w mechanice i taki zabieg : http://pl.youtube.com/watch?v=VtKWbs0N5lo chyba mnie przerasta... Ciekawe czy w serwisie się tego podejmą :biggrin: robota nie jest wcale taka straszna jak wyglada na filmie. bierzesz brzeszczot albo nagrzana lutownice i na gorze powiekszasz wlot powietrza do filtra(ma miec 3x3cala). wecale nie musi wyjsc tak ladnie ja na filmie, wazne zeby moto po wymianie dysz (w zwiazku z czym wieksza iloscia paliwa) dostawalo wiecej powietrza. a same dysze i iglice masz na filmie bardzo ladnie pokazane jak i gdzie wymieniac. outalien: ciekawe czy ten twoj szpec przy wymianie dysz powiekszyl ci wlasnie wlot powietrza w filtrze bo jesli nie to mocy za duzo ci nie dodal. a do wersci E to i tak jeszcze daleko bo tam sa zupelnie inne gazniki, walki rozrzadu, moduly, stopnie sprezania, wydech itp.a mocy nigdy za wiele ;) Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 outalien: ciekawe czy ten twoj szpec przy wymianie dysz powiekszyl ci wlasnie wlot powietrza w filtrze bo jesli nie to mocy za duzo ci nie dodal. a do wersci E to i tak jeszcze daleko bo tam sa zupelnie inne gazniki, walki rozrzadu, moduly, stopnie sprezania, wydech itp.a mocy nigdy za wiele :icon_mrgreen: wiesz, to widać do jakiś zamulonych E robiłem porównanie, osobiście dosiadałem w tym samym terenie, tego samego dnia, identyczne wszystkie warunki itd. - pisze więc o swoich odczuciach a nie o prostym teoretycznym porównaniu danych fabrycznych. Może się mylę, traktując swojego sprzęta "na specjalnych preferencyjnych zasadach.." może brak obietywizmu może itd. itd Jednak biorąć pod uwagę to , że E jest dodatkowo 15 kg lższejsza to spodziewałem się jeszcze czegoś więcej ... o wałku, wydechu, zebatkach wspominałem - gażnik mam faktycznie inny niż w Ejednak co do stwierdzenia "mocy nigdy nie za wiele" to bym polemizował, ale po co? mocy musi być wystarczająco..... DRZ Rulez, nieważne czy to S, E, SM... Super Suczki;-) pozdrawiam o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 czesc wersji E (te ze USA) rzeczywiscie bylo zdlawionych do ok 42KM. moze wlasnie taka jezdziles. a tak z ciekawosci to sciagnij w swojej suczce siedzenie i zobacz czy wlot powietrza jest powiekszony tak jak na wczesniejszym filmie. jesli nie to po jego powiekszeniu jeszczte troche mocy zyskasz. tylko ze wtedy trzeba na nowo gaznik ustawiac.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedron Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Przypadkowo wszedłem w posiadanie instrukcji do DR-Z 400S/E w formacie pdf.Jakby ktoś potrzebował to proszę na pw, wyślę mailem. W związku z dużum zainteresowaniem, umieszczam na serwerze. Oto link:http://www.wrzuta.pl/pliki/mN1RTyxJyb/ :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 to jeszcze tu macie jedna serwisowke do E po anghttp://www.wrzuta.pl/pliki/vDRRJjn1Gb/suzu...al_eng_by_mosue Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Dzięki Panowie za linki. Już ściągnąłem obie. Super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Też dziękuję! Właśnie dowiedziałem się, że mam regulację dobicia szybkiego i wolnego w amorku :) Na weekend potestuję, bo jak do tej pory tylko śrubką regulowałem... ale wypas! :) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam mam bardzo pilną i przykrą sprawe otoż wywaliłem się na suzuki drz 400 e i lekko pękł mi lewy dekiel aktualnie prowizorycznie zaklejone tasma zeby olej nie uciekał (oczywiście nie jezdze) wiec czy macie jakies rady prosze o sklepy gdzie mozna kupić ten dekiel albo jakies skuteczne i estetyczne (!) sposoby na przeciek jeśli możecie podajcie orientacyjną cene prosze o szybkie odpowiedzi gdyż zależy mi na czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.