Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszam na http://www.bikepics.com/members/swistacz/

 

Szukałem lusterka prawe, na bajzlach i w W-wie i w Łodzi, i nie mogę znaleźć. Obecnie mam pomontowane zastępczo od "MZ" lub coś w podobie. Nie odkręcam lusterek, kierunków, stopów itd. Jak ktoś widzi to owiewka z prawej strony ma inne malowanie niż z lewej. Moto jest z 2002 (tak dobrano malowanie) a modelowo K3 (i malowanie lewa strona jest oki).

 

Ja mogę podesłać ten link od kolegi z Nürnberg

http://www.project-z-force.com/

 

Pozdrawiam,

swistacz

:icon_arrow:

 

http://www.ronayers.com/fiche/getdesc.cfm?man=su

 

tutaj takie tam, pewnie wszyscy znają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem lusterka prawe, na bajzlach i w W-wie i w Łodzi, i nie mogę znaleźć.
w sumie mozemy ponegocjowac, od zawsze leza oba w garazu (sprzeta kupowalem od uzytkownika ktory je zdjal razem z kierunkami i gumkami od podnozkow)

 

Jak ktoś widzi to owiewka z prawej strony ma inne malowanie niż z lewej.
lusterka z tej strony brak, wiec napewno cos bylo i zostala wymieniona na nowa :biggrin:

 

http://www.ronayers.com/fiche/getdesc.cfm?man=su

tutaj takie tam, pewnie wszyscy znają.

dziekuje, nie znalem Edytowane przez -Jurgen-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że był jakiś dzwoniec na prawą stronę, nie moja to zasługa, tak już było jak kupiłem, co więcej obawiałem się trochę że będzie miało to jakiś wpływ na późniejszą jazdę, nic takiego nie ma miejsca, jak było co - to dobrze naprawione, bo nie widzę problemów w prowadzeniu, skakaniu itp. Nie ma jakichś dziwnych spawów itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie dzisiaj spotkała nieprzyjemna sytuacja. Poszedłem sobie do garażu po dłuższej przerwie zimowej odpalić moto, wziąłem ze sobą aku, które leżało w ciepłym pokoju wsadzilem, lekko odkurzylem moto przekręcilem stacyjke i pyk guziczek a tutaj nic :clap: . No to sobie myśle, może już słabawy aku, podłączam prostownik, 5 sek i wyłącza... Co jest ku*wa? No nie ma mowy, wszystko posprawdzalem i powinno być ok a on ani dygnie. Przy wyprowadzaniu moto, przy manewrowaniu w garażu zgasła mi nawet kontrolka Neutrala :clap: . W końcu przy skręcie kierownicą zaczeła raz sie swiecic a raz gasnąć, w końcu przy maksymalnym skręcie kierownicy w prawo udalo sie zapalić moto, ale... przy wyprostowaniu kiery gasł :flesje: .

No to sobie myśle, że coś z kablami, rozbebeszyłem wszystko koło lampy z przodu, wszystkie styki poruszalem, przedmuchałem i dalej lipa... Rozkręcilem to gdzie znajduje sie przycisk startera koło manetki, wyczaiłem, który to kabel posprawdzalem prądy i wszedzie jest... Potem posprawdzalem niżej gdzie prowadzi i doszedłem w końcu!

Zrobiło się jakieś zwarcie czy coś razem z tym kabelkiem co prowadzi do klamki sprzęgła (czujniczek) i przy skręcaniu kabelek się naprężał. Wymontowałem ten czujniczek koło klamki, wypiąłem styczek i pominąłem poprostu ten kabelek i teraz normalnie pali.

 

Jutro musze jeszcze dokończyc robote bo nie miałem dobrej izolacji oraz trytek i opasek do pospinania tych kabelków.

 

Taka o historia, troche roboty z tym miałem dzisiaj od rana i nerwów troche...

 

Za jakiś tydzień oddaje moto do mechanika aby wyregulował mi tylne zawieszenie troche wyżej i od razu żeby przygotował moto do sezonu.

Napiszcie mi o czym mam mechanikowi powiedzieć żeby zrobił. Dotychczas przychodzi mi na myśl: wymiana oleju i filtra, wymiana filtra powietrza, czyszczenie gaźnika, przepatrzenie zaworów i w razie czego regulacja... co się powinno jeszcze przygotować/przepatrzyć/wyminenić w motocyklu, a zwłaszcza 4takcie?

Wybaczcie za tak laickie pytanie :evil: ale dotychczas tylko skuter mialem i był on raczej bezobsługowy :cool:

 

Pozdrawiam!

Fiba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie mi o czym mam mechanikowi powiedzieć żeby zrobił. Dotychczas przychodzi mi na myśl: wymiana oleju i filtra, wymiana filtra powietrza, czyszczenie gaźnika, przepatrzenie zaworów i w razie czego regulacja... co się powinno jeszcze przygotować/przepatrzyć/wyminenić w motocyklu, a zwłaszcza 4takcie?

Wybaczcie za tak laickie pytanie :icon_mrgreen: ale dotychczas tylko skuter mialem i był on raczej bezobsługowy :buttrock:

 

Pozdrawiam!

Fiba

 

Napiszę Ci co mi w serwisie zrobili (mówić w sumie nie musiałem za dużo- sprawdzili wszystko kompleksowo):

*wszystkie łożyska/uszczelniacze/luzy w kołach, zawieszeniu, gł. ramy

*regulacja zaworów, wymiana łańcuszka rozrządu (+ u mnie wymagał wymiany napinacz)

*filtry

*olej

*tarcze/klocki

*zestaw napędowy

i jeszcze trochę dupereli..

Edytowane przez k_smart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiło się jakieś zwarcie czy coś razem z tym kabelkiem co prowadzi do klamki sprzęgła (czujniczek) i przy skręcaniu kabelek się naprężał. Wymontowałem ten czujniczek koło klamki, wypiąłem styczek i pominąłem poprostu ten kabelek i teraz normalnie pali.
oba te "czujniki" (sprzeglo i stopka) mam zmostkowane

czy moto, czy samo mam nawyk wysprzeglic do odpalenia

z rozlozonym podnozkiem nie probowalem jezdzic ;)

 

Napiszcie mi o czym mam mechanikowi powiedzieć żeby zrobił.
on sam powinien to wiedziec bez wskazywania, jesli tak nie jest zmien mechanika

tu jest napisane co podlega przegladowi o ktory pytasz

ten warsztat moglbym ci smialo polecic

poszukaj czegos co ma pozytywne opinie na tym forum dla swojej okolicy

Edytowane przez -Jurgen-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

 

*wszystkie łożyska/uszczelniacze/luzy w kołach, zawieszeniu, gł. ramy

....

 

 

Właśnie się przekonałem, jak ważne jest przynajmiej raz w roku przesmarowanie łożysk w tylnym zawieszeniu (i przejrzenie ich). Właśnie jestem po wymianie wszystkich łożysk, tulei i uszczelniaczy w mocowaniu amortyzatora tylnego - w sumie zestawy naprawcze na "konika" i amorek (łożyska, tulejki, usczelki, podkładki) - 500 zł!!! - i to po dużym upuście, akcesoryjne. Oryginalne SUZUKI w Poland Position - prawie 900 zł!

 

Jak rozkręciłem (a troche to trwało!) to igiełki z łożysk i resztki uszcelniaczy sypały się jak piasek na podłogę. Ale za to teraz zawieszenie działa jak masełko!

 

BTW - DUUUŻA prośba - czy może ktoś zmierzyć i podać mi (w cm...?) dokładną oryginalną długość linek gazu?? (gaz i cofanie). Wiem, że to dziwne pytanie, ale miałem dorabiane linki, potem poprawiane, i dalej jest dupa a po tych kombinacjach sam już nie wiem jaka powinna być ich długość. A kupowanie w Suzuki trochę boli...

 

Pozdr

MG

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on sam powinien to wiedziec bez wskazywania, jesli tak nie jest zmien mechanika

tu jest napisane co podlega przegladowi o ktory pytasz

ten warsztat moglbym ci smialo polecic

poszukaj czegos co ma pozytywne opinie na tym forum dla swojej okolicy

 

Link niestety nie działa.

A co do mechnika to nie to, że on nie będzie wiedział co zrobić bo rozmawiałem z nim i wie o co chodzi bo nie pierwszy motor do sezonu przygotowywał, jednakże ja lubie sam wiedziec co powinno być zrobione i co zalecacie wymienic jeszcze Wy.

 

Mechanika mam dobrego, wszyscy znajomi z którymi jeżdze w off-road to zostawiają u niego swoje motocykle, w dodatku nie daleko mnie.

 

Dzisiaj zamawiam komplet oponek Bull Racing, zobaczymy co to przyjdzie :buttrock:

 

Pozdrawiam!

Fiba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ilość oleju w lagach w wersji E jest taka sama jak w S ? tj. 709ml bądź poduszka powietrzna 165mm .

W końcu to dwa różne widelce i wszędzie podają dane wersji S

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym spawal , ale dobry klej np. chester molecular powinien wytrzymac - a tego bizona to nie znam.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieknie mi olej z ramy jest mikro dziurka i czy muszę to spawać czy taki klej wystarczy co kupie? http://www.allegro.pl/item302080905_bison_..._do_metalu.html

imho, tak

przewrocilo mi sie kiedys moto na betonie, nie zlozyla sie dzwignia zmiany biegow i wgiela dekiel tak ze pekl w miejscu wgiecia, zakleilem srebrnym poxipolem (oczywiscie po dokladnym odtluszczeniu), nawet sie nie poci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...