swistacz Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Zapraszam na http://www.bikepics.com/members/swistacz/ Szukałem lusterka prawe, na bajzlach i w W-wie i w Łodzi, i nie mogę znaleźć. Obecnie mam pomontowane zastępczo od "MZ" lub coś w podobie. Nie odkręcam lusterek, kierunków, stopów itd. Jak ktoś widzi to owiewka z prawej strony ma inne malowanie niż z lewej. Moto jest z 2002 (tak dobrano malowanie) a modelowo K3 (i malowanie lewa strona jest oki). Ja mogę podesłać ten link od kolegi z Nürnberghttp://www.project-z-force.com/ Pozdrawiam,swistacz :icon_arrow: http://www.ronayers.com/fiche/getdesc.cfm?man=su tutaj takie tam, pewnie wszyscy znają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 (edytowane) Szukałem lusterka prawe, na bajzlach i w W-wie i w Łodzi, i nie mogę znaleźć.w sumie mozemy ponegocjowac, od zawsze leza oba w garazu (sprzeta kupowalem od uzytkownika ktory je zdjal razem z kierunkami i gumkami od podnozkow) Jak ktoś widzi to owiewka z prawej strony ma inne malowanie niż z lewej.lusterka z tej strony brak, wiec napewno cos bylo i zostala wymieniona na nowa :biggrin: http://www.ronayers.com/fiche/getdesc.cfm?man=sututaj takie tam, pewnie wszyscy znają.dziekuje, nie znalem Edytowane 24 Stycznia 2008 przez -Jurgen- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistacz Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Wydaje mi się że był jakiś dzwoniec na prawą stronę, nie moja to zasługa, tak już było jak kupiłem, co więcej obawiałem się trochę że będzie miało to jakiś wpływ na późniejszą jazdę, nic takiego nie ma miejsca, jak było co - to dobrze naprawione, bo nie widzę problemów w prowadzeniu, skakaniu itp. Nie ma jakichś dziwnych spawów itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 obawiałem się trochę że będzie miało to jakiś wpływ na późniejszą jazdętakie sprzety potrafia wiele przezyc :flesje: pare razy udalo mi sie juz to sprawdzic :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 A mnie dzisiaj spotkała nieprzyjemna sytuacja. Poszedłem sobie do garażu po dłuższej przerwie zimowej odpalić moto, wziąłem ze sobą aku, które leżało w ciepłym pokoju wsadzilem, lekko odkurzylem moto przekręcilem stacyjke i pyk guziczek a tutaj nic :clap: . No to sobie myśle, może już słabawy aku, podłączam prostownik, 5 sek i wyłącza... Co jest ku*wa? No nie ma mowy, wszystko posprawdzalem i powinno być ok a on ani dygnie. Przy wyprowadzaniu moto, przy manewrowaniu w garażu zgasła mi nawet kontrolka Neutrala :clap: . W końcu przy skręcie kierownicą zaczeła raz sie swiecic a raz gasnąć, w końcu przy maksymalnym skręcie kierownicy w prawo udalo sie zapalić moto, ale... przy wyprostowaniu kiery gasł :flesje: . No to sobie myśle, że coś z kablami, rozbebeszyłem wszystko koło lampy z przodu, wszystkie styki poruszalem, przedmuchałem i dalej lipa... Rozkręcilem to gdzie znajduje sie przycisk startera koło manetki, wyczaiłem, który to kabel posprawdzalem prądy i wszedzie jest... Potem posprawdzalem niżej gdzie prowadzi i doszedłem w końcu! Zrobiło się jakieś zwarcie czy coś razem z tym kabelkiem co prowadzi do klamki sprzęgła (czujniczek) i przy skręcaniu kabelek się naprężał. Wymontowałem ten czujniczek koło klamki, wypiąłem styczek i pominąłem poprostu ten kabelek i teraz normalnie pali. Jutro musze jeszcze dokończyc robote bo nie miałem dobrej izolacji oraz trytek i opasek do pospinania tych kabelków. Taka o historia, troche roboty z tym miałem dzisiaj od rana i nerwów troche... Za jakiś tydzień oddaje moto do mechanika aby wyregulował mi tylne zawieszenie troche wyżej i od razu żeby przygotował moto do sezonu.Napiszcie mi o czym mam mechanikowi powiedzieć żeby zrobił. Dotychczas przychodzi mi na myśl: wymiana oleju i filtra, wymiana filtra powietrza, czyszczenie gaźnika, przepatrzenie zaworów i w razie czego regulacja... co się powinno jeszcze przygotować/przepatrzyć/wyminenić w motocyklu, a zwłaszcza 4takcie?Wybaczcie za tak laickie pytanie :evil: ale dotychczas tylko skuter mialem i był on raczej bezobsługowy :cool: Pozdrawiam!Fiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 (edytowane) Napiszcie mi o czym mam mechanikowi powiedzieć żeby zrobił. Dotychczas przychodzi mi na myśl: wymiana oleju i filtra, wymiana filtra powietrza, czyszczenie gaźnika, przepatrzenie zaworów i w razie czego regulacja... co się powinno jeszcze przygotować/przepatrzyć/wyminenić w motocyklu, a zwłaszcza 4takcie?Wybaczcie za tak laickie pytanie :icon_mrgreen: ale dotychczas tylko skuter mialem i był on raczej bezobsługowy :buttrock: Pozdrawiam!Fiba Napiszę Ci co mi w serwisie zrobili (mówić w sumie nie musiałem za dużo- sprawdzili wszystko kompleksowo):*wszystkie łożyska/uszczelniacze/luzy w kołach, zawieszeniu, gł. ramy*regulacja zaworów, wymiana łańcuszka rozrządu (+ u mnie wymagał wymiany napinacz)*filtry*olej*tarcze/klocki*zestaw napędowyi jeszcze trochę dupereli.. Edytowane 24 Stycznia 2008 przez k_smart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 (edytowane) Zrobiło się jakieś zwarcie czy coś razem z tym kabelkiem co prowadzi do klamki sprzęgła (czujniczek) i przy skręcaniu kabelek się naprężał. Wymontowałem ten czujniczek koło klamki, wypiąłem styczek i pominąłem poprostu ten kabelek i teraz normalnie pali. oba te "czujniki" (sprzeglo i stopka) mam zmostkowaneczy moto, czy samo mam nawyk wysprzeglic do odpaleniaz rozlozonym podnozkiem nie probowalem jezdzic ;) Napiszcie mi o czym mam mechanikowi powiedzieć żeby zrobił.on sam powinien to wiedziec bez wskazywania, jesli tak nie jest zmien mechanikatu jest napisane co podlega przegladowi o ktory pytaszten warsztat moglbym ci smialo polecicposzukaj czegos co ma pozytywne opinie na tym forum dla swojej okolicy Edytowane 25 Stycznia 2008 przez -Jurgen- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 ... *wszystkie łożyska/uszczelniacze/luzy w kołach, zawieszeniu, gł. ramy.... Właśnie się przekonałem, jak ważne jest przynajmiej raz w roku przesmarowanie łożysk w tylnym zawieszeniu (i przejrzenie ich). Właśnie jestem po wymianie wszystkich łożysk, tulei i uszczelniaczy w mocowaniu amortyzatora tylnego - w sumie zestawy naprawcze na "konika" i amorek (łożyska, tulejki, usczelki, podkładki) - 500 zł!!! - i to po dużym upuście, akcesoryjne. Oryginalne SUZUKI w Poland Position - prawie 900 zł! Jak rozkręciłem (a troche to trwało!) to igiełki z łożysk i resztki uszcelniaczy sypały się jak piasek na podłogę. Ale za to teraz zawieszenie działa jak masełko! BTW - DUUUŻA prośba - czy może ktoś zmierzyć i podać mi (w cm...?) dokładną oryginalną długość linek gazu?? (gaz i cofanie). Wiem, że to dziwne pytanie, ale miałem dorabiane linki, potem poprawiane, i dalej jest dupa a po tych kombinacjach sam już nie wiem jaka powinna być ich długość. A kupowanie w Suzuki trochę boli... PozdrMG Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 on sam powinien to wiedziec bez wskazywania, jesli tak nie jest zmien mechanikatu jest napisane co podlega przegladowi o ktory pytaszten warsztat moglbym ci smialo polecicposzukaj czegos co ma pozytywne opinie na tym forum dla swojej okolicy Link niestety nie działa.A co do mechnika to nie to, że on nie będzie wiedział co zrobić bo rozmawiałem z nim i wie o co chodzi bo nie pierwszy motor do sezonu przygotowywał, jednakże ja lubie sam wiedziec co powinno być zrobione i co zalecacie wymienic jeszcze Wy. Mechanika mam dobrego, wszyscy znajomi z którymi jeżdze w off-road to zostawiają u niego swoje motocykle, w dodatku nie daleko mnie. Dzisiaj zamawiam komplet oponek Bull Racing, zobaczymy co to przyjdzie :buttrock: Pozdrawiam!Fiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Link niestety nie działa.w tej chwili faktycznie, spruboj pozniej, rano dzialalo, Maniek_7 z niego cytowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Ok już działa :) Dzięki za link, przyda się :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 (edytowane) czy ilość oleju w lagach w wersji E jest taka sama jak w S ? tj. 709ml bądź poduszka powietrzna 165mm .W końcu to dwa różne widelce i wszędzie podają dane wersji S Edytowane 26 Stycznia 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Witam Cieknie mi olej z ramy jest mikro dziurka i czy muszę to spawać czy taki klej wystarczy co kupie? http://www.allegro.pl/item302080905_bison_..._do_metalu.html Z góry dzięki za odpowiedzi Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 ja bym spawal , ale dobry klej np. chester molecular powinien wytrzymac - a tego bizona to nie znam. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Cieknie mi olej z ramy jest mikro dziurka i czy muszę to spawać czy taki klej wystarczy co kupie? http://www.allegro.pl/item302080905_bison_..._do_metalu.htmlimho, takprzewrocilo mi sie kiedys moto na betonie, nie zlozyla sie dzwignia zmiany biegow i wgiela dekiel tak ze pekl w miejscu wgiecia, zakleilem srebrnym poxipolem (oczywiscie po dokladnym odtluszczeniu), nawet sie nie poci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.