Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak myślicie, co można z tym zrobić:

http://bikepics.com/pictures/1153380/ ;)

 

Z chłodnicy w sumie niema wycieku żadnego, a tylko urwał się element do którego jest przykręcony plastik... Ile może kosztować nowa lewa chłodnica? Może ktoś widział, albo ma na sprzedaż taka używaną? A może oddać gdzieś na naprawę? Doradźcie :D

 

A tak do tego doszło (kolega za sterami)...:

http://bikepics.com/pictures/1153379/

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyrwalo ze dwa kanały z chlodnicy to możesz spróbować je zalutować od góry i od dolu (nie powinno miec to zauważalnego wplywu na chłodzenie silnika )

ps dobrze że kolega nie usiadl w tym zakręcie tak z 0.5m jeszcze do tyłu, bo może i cylinder by odpadł :D

pozdro pawel

Edytowane przez paolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyrwalo ze dwa kanały z chlodnicy to możesz spróbować je zalutować od góry i od dolu (nie powinno miec to zauważalnego wplywu na chłodzenie silnika )

ps dobrze że kolega nie usiadl w tym zakręcie tak z 0.5m jeszcze do tyłu, bo może i cylinder by odpadł ;)

pozdro pawel

 

Czyli stawiasz na naprawę... Pisałem, że z chłodnicy ubytku płynu nie stwierdziłem, więc raczej kanałów nie wyrwało. Czekam na dalsze odpowiedzi.

 

A kolega początkujący, wiec proszę się nie nabijać :banghead:

 

dopisane:

 

ok, po ponownych oględzinach postanowiłem dospawać (jest blisko mnie zakład spawalniczy, gdzie spawają aluminium) ten element, który sie oderwał i powinno być ok. Kanał żaden się nie naderwał i chłodnica działa kwestia mocowania owiewki.... a na przyszłość wyposażę się we wzmocnienia chłodnic :D

pzdr.

Edytowane przez k_smart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie niskigo tylu w drz (bo to zeczywiscie je dosc szpeci)

Ja u siebie podnioslem tylni blotnik na srubach. Pod dolne sruby mocowania blotnika dalem podkladki, a gorne troche rozwiercilem tak zeby dalo sie wyzej podniesc blotnik. w sumie wyszlo jakies 5-7cm wyzej na koncu blotnika i moto prezentuje sie o niebo lepiej(i niewyglada juz jak motorynka) :P

sposob jedynie na wersje bez tylniego stelarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, po ponownych oględzinach postanowiłem dospawać (jest blisko mnie zakład spawalniczy, gdzie spawają aluminium) ten element, który sie oderwał i powinno być ok. Kanał żaden się nie naderwał i chłodnica działa kwestia mocowania owiewki.... a na przyszłość wyposażę się we wzmocnienia chłodnic :wink:

tez mialem przygode z lewa chlodnica, drzewo mnie zaatakowalo ;) , chlodnica sie wygla tak ze w rowku tej gornej miseczki na rogach porobily sie pekniecia, spawacz nie chcial sie podjac uzasadniajac ze od nagrzania pusci w innych miejscach, nowa to koszt kolo 1500 pln, odtluscilem rozpuszczalniekiem i pokleilem srebrnym poxipolem

w twoim przypadku klejenie raczej nie zda egzaminu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem posiadaczem DR-Z 400 S K3, jak najbardziej moto wybrane do oczekiwań, zakupione w lipcu 2007. Import - Francja. Mam nalatane na budziku 16 tysi, moto jak najbardziej śmiga ok. Jestem bardzo zadowolony. Niestety koledzy mają zamiłowanie typowo terenowe lub typowo supermoto. Jeżeli wersja E to tylko ciężki teren lub tory cross, jeżeli SM to asfalt i zabawy typu stunt. Jak zauważyłem wersja S ma tą przypadłość, że najlepiej jej wychodzi na szutrach (chyba z taką myślą była robiona). Jeżeli ktoś ma jakieś ciekawe przemyślenia na temat wersji S, zapraszam do tematu. Proszę nie pisać "zmień kolego oponki na cross-owe to będzeisz miał moto do terenu lub zmień na SM" itp. Jeśli masz takie moto wersja S, napisz, podzielę się uwagami i doświadczeniami. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa, że ja mam wersje S. Podkręcane mam część pierduł typu podnóżki i klaksony itp., ale nadal nie jest to wyczyn.

Troche przesadzasz pisząc, że wersja S to tylko na szutry jest stworzona, spokojnie daje rade w lesie i w błocie tylko po prostu trzeba się więcej nagimnastykować z racji tego, że ciężka troche jest oraz moc nadrabiać techniką :icon_biggrin: .

 

Ja DR-Z nie traktuje jako docelowy motocykl, a raczej jako przejściowy, kupiłem go z myślą, żeby jako tako nauczyć się śmigać w terenie a dopiero potem kupić jakiegoś Hard'a...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx, za posta, jak widzę przerobiłeś-dostosowałeś go do terenu, z tego co widziałem w wer. E zbiornik plastyk, stopki, liczniki itd. Cieszę sie że kogoś sprowokował temat, może nawet ten żarcik z tym szutrem :icon_biggrin: , zapraszam do dalszych kom. na temat wer. S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No lekko jest przerobiona, zamiast przedniej lampy jest zamiennik polisport, zamiast tylnego blotnika, błotniczek z lampą acerbisa, układ wydechowy zmieniony na LeoVince, kierownica Renthala, handbary acerbis no i jeszcze troche pościąganych rzeczy o których wspominałem.

Fotki możesz znaleźć tutaj: http://www.bikepics.com/members/fiba7/01drz400/

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginal mi sie podoba bo cichy, a to sie przydaje

 

 

mój oryginał mam ochote po dłuższej jeździe szmatą zatkać bo tylko dudnienie w głowie słysze :)

ale jak potrzeba miejsca przy wymijaniu puszek to się przydaje , prawie każdy zjeżdża :)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Zaczęło się od szukania osłon na chłodnicę i silnik. I przy okazji takie coś znalazłem:

http://www.paochow.com/DRZguide/DRZwei.php

to tak ogolnie o DRZ

a tutaj całkiem ładnie pozbierane "apgrejdy" do DRZ:

http://smokymountainriders.com/forums/showthread.php?p=10775

 

Pozdr

SiW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lekko :D

sprawdzales ile zyskales na wadze ?

ten tlumik duzo lzejszy od oryginalu ? (oryginal mi sie podoba bo cichy, a to sie przydaje :))

 

No mocno nie jest przerobiona, kilka gadżetów tylko :D

 

Na wadze nie mam pojęcia ile zyskałem, tłumik na pewno lżejszy od oryginału ale ile? to nie mam pojęcia...

Co do dźwięku to na pewno nie należy od do takich typowo głośnych "przelotówkowych", nie wiem jak brzmi seria ale dźwięk Leo pewnie będzie głośniejszy, ale nie tak znacznie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...