.:Paweł:. Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Oglądał ktoś tą DRZ? http://moto.allegro.pl/item300226713_suzuk..._cr_yz_wr_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Jak myślicie, co można z tym zrobić:http://bikepics.com/pictures/1153380/ ;) Z chłodnicy w sumie niema wycieku żadnego, a tylko urwał się element do którego jest przykręcony plastik... Ile może kosztować nowa lewa chłodnica? Może ktoś widział, albo ma na sprzedaż taka używaną? A może oddać gdzieś na naprawę? Doradźcie :D A tak do tego doszło (kolega za sterami)...:http://bikepics.com/pictures/1153379/ pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 (edytowane) jak wyrwalo ze dwa kanały z chlodnicy to możesz spróbować je zalutować od góry i od dolu (nie powinno miec to zauważalnego wplywu na chłodzenie silnika ) ps dobrze że kolega nie usiadl w tym zakręcie tak z 0.5m jeszcze do tyłu, bo może i cylinder by odpadł :Dpozdro pawel Edytowane 20 Stycznia 2008 przez paolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 (edytowane) jak wyrwalo ze dwa kanały z chlodnicy to możesz spróbować je zalutować od góry i od dolu (nie powinno miec to zauważalnego wplywu na chłodzenie silnika ) ps dobrze że kolega nie usiadl w tym zakręcie tak z 0.5m jeszcze do tyłu, bo może i cylinder by odpadł ;)pozdro pawel Czyli stawiasz na naprawę... Pisałem, że z chłodnicy ubytku płynu nie stwierdziłem, więc raczej kanałów nie wyrwało. Czekam na dalsze odpowiedzi. A kolega początkujący, wiec proszę się nie nabijać :banghead: dopisane: ok, po ponownych oględzinach postanowiłem dospawać (jest blisko mnie zakład spawalniczy, gdzie spawają aluminium) ten element, który sie oderwał i powinno być ok. Kanał żaden się nie naderwał i chłodnica działa kwestia mocowania owiewki.... a na przyszłość wyposażę się we wzmocnienia chłodnic :Dpzdr. Edytowane 20 Stycznia 2008 przez k_smart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Odnosnie niskigo tylu w drz (bo to zeczywiscie je dosc szpeci)Ja u siebie podnioslem tylni blotnik na srubach. Pod dolne sruby mocowania blotnika dalem podkladki, a gorne troche rozwiercilem tak zeby dalo sie wyzej podniesc blotnik. w sumie wyszlo jakies 5-7cm wyzej na koncu blotnika i moto prezentuje sie o niebo lepiej(i niewyglada juz jak motorynka) :P sposob jedynie na wersje bez tylniego stelarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 ok, po ponownych oględzinach postanowiłem dospawać (jest blisko mnie zakład spawalniczy, gdzie spawają aluminium) ten element, który sie oderwał i powinno być ok. Kanał żaden się nie naderwał i chłodnica działa kwestia mocowania owiewki.... a na przyszłość wyposażę się we wzmocnienia chłodnic :wink:tez mialem przygode z lewa chlodnica, drzewo mnie zaatakowalo ;) , chlodnica sie wygla tak ze w rowku tej gornej miseczki na rogach porobily sie pekniecia, spawacz nie chcial sie podjac uzasadniajac ze od nagrzania pusci w innych miejscach, nowa to koszt kolo 1500 pln, odtluscilem rozpuszczalniekiem i pokleilem srebrnym poxipolemw twoim przypadku klejenie raczej nie zda egzaminu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Kolego jeremi mógłbyś dać fotke tej Twojej modernizacji?Ciekawy jestem jak wygląda teraz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistacz Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Witam, jestem posiadaczem DR-Z 400 S K3, jak najbardziej moto wybrane do oczekiwań, zakupione w lipcu 2007. Import - Francja. Mam nalatane na budziku 16 tysi, moto jak najbardziej śmiga ok. Jestem bardzo zadowolony. Niestety koledzy mają zamiłowanie typowo terenowe lub typowo supermoto. Jeżeli wersja E to tylko ciężki teren lub tory cross, jeżeli SM to asfalt i zabawy typu stunt. Jak zauważyłem wersja S ma tą przypadłość, że najlepiej jej wychodzi na szutrach (chyba z taką myślą była robiona). Jeżeli ktoś ma jakieś ciekawe przemyślenia na temat wersji S, zapraszam do tematu. Proszę nie pisać "zmień kolego oponki na cross-owe to będzeisz miał moto do terenu lub zmień na SM" itp. Jeśli masz takie moto wersja S, napisz, podzielę się uwagami i doświadczeniami. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Tak się składa, że ja mam wersje S. Podkręcane mam część pierduł typu podnóżki i klaksony itp., ale nadal nie jest to wyczyn. Troche przesadzasz pisząc, że wersja S to tylko na szutry jest stworzona, spokojnie daje rade w lesie i w błocie tylko po prostu trzeba się więcej nagimnastykować z racji tego, że ciężka troche jest oraz moc nadrabiać techniką :icon_biggrin: . Ja DR-Z nie traktuje jako docelowy motocykl, a raczej jako przejściowy, kupiłem go z myślą, żeby jako tako nauczyć się śmigać w terenie a dopiero potem kupić jakiegoś Hard'a... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swistacz Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Thx, za posta, jak widzę przerobiłeś-dostosowałeś go do terenu, z tego co widziałem w wer. E zbiornik plastyk, stopki, liczniki itd. Cieszę sie że kogoś sprowokował temat, może nawet ten żarcik z tym szutrem :icon_biggrin: , zapraszam do dalszych kom. na temat wer. S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 No lekko jest przerobiona, zamiast przedniej lampy jest zamiennik polisport, zamiast tylnego blotnika, błotniczek z lampą acerbisa, układ wydechowy zmieniony na LeoVince, kierownica Renthala, handbary acerbis no i jeszcze troche pościąganych rzeczy o których wspominałem.Fotki możesz znaleźć tutaj: http://www.bikepics.com/members/fiba7/01drz400/ Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 No lekko jest przerobionalekko :)sprawdzales ile zyskales na wadze ?ten tlumik duzo lzejszy od oryginalu ? (oryginal mi sie podoba bo cichy, a to sie przydaje :cool:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 oryginal mi sie podoba bo cichy, a to sie przydaje mój oryginał mam ochote po dłuższej jeździe szmatą zatkać bo tylko dudnienie w głowie słysze :) ale jak potrzeba miejsca przy wymijaniu puszek to się przydaje , prawie każdy zjeżdża :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Cześć,Zaczęło się od szukania osłon na chłodnicę i silnik. I przy okazji takie coś znalazłem:http://www.paochow.com/DRZguide/DRZwei.phpto tak ogolnie o DRZa tutaj całkiem ładnie pozbierane "apgrejdy" do DRZ:http://smokymountainriders.com/forums/showthread.php?p=10775 PozdrSiW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 lekko :Dsprawdzales ile zyskales na wadze ?ten tlumik duzo lzejszy od oryginalu ? (oryginal mi sie podoba bo cichy, a to sie przydaje :)) No mocno nie jest przerobiona, kilka gadżetów tylko :D Na wadze nie mam pojęcia ile zyskałem, tłumik na pewno lżejszy od oryginału ale ile? to nie mam pojęcia...Co do dźwięku to na pewno nie należy od do takich typowo głośnych "przelotówkowych", nie wiem jak brzmi seria ale dźwięk Leo pewnie będzie głośniejszy, ale nie tak znacznie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.