88kamyczek Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 (edytowane) Ja osobiscie wolalbym Audi A6 C4/C5 albo mesia 124D. Kupujac Audi C5 musisz sie liczyc z kosztami za zawieszenie. Drogi bajer a i posiedziec przy wymianie tego to minimum 5 godzin. Rozrzad jesli sam nie potrafisz to tez cie moze kosztowac i tu czas mechanika sie liczy :DJak sie nie myle to po 2003 roku audi troche poprawilo to zawieszenie ale to wraz jedno to samo.Za wygode i cisze slono placisz.Co do merasia. Po modelach W124 mercedes nastawil sie na naciaganie ludzi. Jasna sprawa jak sie dba to i sie ma.Lubie je za tyl naped. Osobiscie nigdy nie robilem przy Mesiach.Podam Ci przyklad nowego sprintera... Moj dobry kumpel przy tym robi.Wyjechal sobie bus z salonu.. Polatal troche i mial mala stluczke. Nic wielkiego zderzak do wymiany. Chlopaki odkrecaja zderzaczek a tu co... ogniska korozji!Meras schodzi na zla droge mowcie co chcecie ze to nie prawda przeciez samochod nie poczul soli na drogach ble ble ble... Mowie to z reka na sercu.Cenie Mercedesa za historie i klase. Druga sprawa o gustach sie nie dyskutuje rob jak uwazasz. Pozdrawiam Edytowane 6 Grudnia 2007 przez 88kamyczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Podam Ci przyklad nowego sprintera... Moj dobry kumpel przy tym robi.Wyjechal sobie bus z salonu.. Polatal troche i mial mala stluczke. Nic wielkiego zderzak do wymiany. Chlopaki odkrecaja zderzaczek a tu co... ogniska korozji!Meras schodzi na zla droge mowcie co chcecie ze to nie prawda przeciez samochod nie poczul soli na drogach ble ble ble... AUDI = czyli koncern VW - SPRINTER = VW LT, taka sama blaszka, tak samo rdzewieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Nie spotkałem się z gnijącym audi :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 AUDI = czyli koncern VW - SPRINTER = VW LT, taka sama blaszka, tak samo rdzewieje. Ty chyba kolego nie wiesz co mówisz. LT od sprintera ma zawieszenie, skrzynie biegów, wnętrze, coś tam jeszzce, ale to jest VW, i naprawdę nie wiesz co mówisz. LT nawet z roku 1995 1996 nie mają rdzy, chyba że egzemplarz bardzo zaniedbany. Wiem bo robię dużo LT i naprawdę są to jednoski. A sprinter 2002r i jakies pęcherzyki coś gdzię wyłazi. Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Nie spotkałem się z gnijącym audi :Pheh sluszna uwaga...ja tez nie widzialem jeszcze zgnilej audi :) no chyba ze po dzwonie i stala nie robiona rok na deszczach :bigrazz: nie mam nic do merców ale jakoś wybrał bym audi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 (edytowane) Ty chyba kolego nie wiesz co mówisz. LT od sprintera ma zawieszenie, skrzynie biegów, wnętrze, coś tam jeszzce, ale to jest VW, i naprawdę nie wiesz co mówisz. LT nawet z roku 1995 1996 nie mają rdzy, chyba że egzemplarz bardzo zaniedbany. Wiem bo robię dużo LT i naprawdę są to jednoski. A sprinter 2002r i jakies pęcherzyki coś gdzię wyłazi. lt był robiony od 1996r i wg projektu mercedesa, różnice minimalne (reflektory, grill itp) oraz silnik. a co do gnicia, miałem LT-ka 45 91r. czyli starego kanciaka dokę, oryginalny lakier i nie gnił, teraz mam t4 95r i coś wyłazi, natomiast mam znajomego co ma LT 1998r i: podszybie, tylne drzwi "płaczą", spawy na bocznym poszyciu karoserii itp.Oczywiście nie mówię, że sprinter nie gnije - bo gnije tak samo jak LT. Mam Vario 512d i też leci ruda.Stare LT i stare kaczki miały lepszą blaszkę. LT od sprintera ma zawieszenie, skrzynie biegów, wnętrze, coś tam jeszzce, ale to jest VW, i naprawdę nie wiesz co mówisz. lt ma volkswagenowski silnik i skrzynię. Edytowane 6 Grudnia 2007 przez pit373 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 lt ma volkswagenowski silnik i skrzynię. To że LT ma silnik VW to wiem, ale na 100% jest skrzynia Mercedes w silniku 2,5 TDI który jest najczęściej spotykany. Były również silniki 2,8 TDI i były one z Mercedesa, poprostu stara kaczka 6 cylindrów na popie wtryskowej VP Bosch sterowanej elektronicznie z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Tam również były skrzynie mercedesa:) Ale to nie ważńe:) Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 To że LT ma silnik VW to wiem, ale na 100% jest skrzynia Mercedes w silniku 2,5 TDI który jest najczęściej spotykany. Były również silniki 2,8 TDI i były one z Mercedesa, poprostu stara kaczka 6 cylindrów na popie wtryskowej VP Bosch sterowanej elektronicznie z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Tam również były skrzynie mercedesa:) Ale to nie ważńe:) mógłbym się dalej spierać, bo silnik 2.8tdi występował oczywiście w LT, ale czy to mercedesa? w jakim benzu on wychodził? natomiast kaczka? 6 garów? jeżeli chodzi o dużą kaczkę od 5XX w górę to były silniki 4.0 - 4 garowe, tłoki wielkości wiadra, vario (taki jak mój) wychodził też 5 cylindrowy + turbina 2.9td no i jeszcze 510 benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 ah już mi sie całkiem powaliło. Bo jestem pewien że widziałem silnik w sprinterze 2,8 TDI. Wyglądał identycznie jak w kaczce tyle że pompa wtryskowa elektroniczna. A może to był LT. tyle że to było ze 3 lata temu i byłem mały:) W takim razie zwracam honor. A z tym 6 cyl to napewno 5, tak chciałem napisac ale sie zamysliłem i napisałem 6. A spierać się nie musimy. Przyznaję racje:) Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 (edytowane) ah już mi sie całkiem powaliło. Bo jestem pewien że widziałem silnik w sprinterze 2,8 TDI. Wyglądał identycznie jak w kaczce tyle że pompa wtryskowa elektroniczna. A może to był LT. tyle że to było ze 3 lata temu i byłem mały:) W takim razie zwracam honor. A z tym 6 cyl to napewno 5, tak chciałem napisac ale sie zamysliłem i napisałem 6. A spierać się nie musimy. Przyznaję racje:) sprinter to 2.9td lub common rail 2.2cdi (4) lub 2.7cdi (5).a mała kaczka np. 310 lub 410 miała montowany silnik 3.0l 5cylindrów bez turbo, ale być może stara kaczka miała silnik z beczki rzędową 6. Edytowane 8 Grudnia 2007 przez pit373 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 ah już mi sie całkiem powaliło. Bo jestem pewien że widziałem silnik w sprinterze 2,8 TDI. Wyglądał identycznie jak w kaczce tyle że pompa wtryskowa elektroniczna. A może to był LT. tyle że to było ze 3 lata temu i byłem mały:) W takim razie zwracam honor. A z tym 6 cyl to napewno 5, tak chciałem napisac ale sie zamysliłem i napisałem 6. A spierać się nie musimy. Przyznaję racje:) PozdrawiamurbanDobrze ,że nie chcesz się spierać bo wiedzę masz marną na ten temat.Silniki 2.8 TDi to padlina nawet nie porównuj ich do kontrukcji Mercedesa bo nie ma czego.Wolę rudą na samochodzie ale długotrwały silnik.Z własnego doświadczenia -Sprinter 2.9 TDI 680 tyś. i silnik dalej jak nowy,LT 2.5 TDI-550 tyś. i urwane kólko na wale-silnik kaput.Mam jeszcze 609D i bije je wszystkie na głowe -stan na dziś 874.000 tyś. i da radę jeszcze ze 300 tyś bez żadnego bólu.Amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando763 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 kazdy mechanik wie ze jak brac merca to w124 bo potem juz sieka jak audi to a6 c4 bo c5 porazka i z zawieszeniem i silnikiem bo komfort to nie wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 nie na temat bo BMW530d 2005r. 65tys. SZLAK TRAFIL POMPE tak sobie :clap: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 No dokładnie święta racja. Ja przymierzam się do zmiany mojej A6 1.8T na coś innego i miałam szczere chęci, żeby było to auto innej marki niż Audi... No, ale niestety wszystkie inne mają jedną wadę. Nie są Audi ;) NA taki post nasowa mi sie tylko jeden cytat, oj babo ojej miej ty w glowie olej.... :) Nie spotkałem się z gnijącym audi :icon_biggrin: Mlody jeszcze jestes, pozyjesz troche to zobaczysz jak to gowno gnije... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) gowno gnije... "Gównem" możesz nazwać to co twoje w toalecie, a nie Audi :P Lepiej od razu napisz jakiej marki jesteś zwolennikiem, a nie odrazu krytykujesz dobre samochody. Bo Audi gnija, ale tylko i wyłącznie jeżeli widziała jakiegoś majstra, który nie wie co i jak. Ale masz rację, że ja też jestem tylko MŁODY. Szacun. Pozdrourban Edytowane 6 Stycznia 2008 przez urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.