Skocz do zawartości

Audi czy Mercedes


speeeed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja osobiscie wolalbym Audi A6 C4/C5 albo mesia 124D. Kupujac Audi C5 musisz sie liczyc z kosztami za zawieszenie. Drogi bajer a i posiedziec przy wymianie tego to minimum 5 godzin. Rozrzad jesli sam nie potrafisz to tez cie moze kosztowac i tu czas mechanika sie liczy :D

Jak sie nie myle to po 2003 roku audi troche poprawilo to zawieszenie ale to wraz jedno to samo.

Za wygode i cisze slono placisz.

Co do merasia. Po modelach W124 mercedes nastawil sie na naciaganie ludzi. Jasna sprawa jak sie dba to i sie ma.

Lubie je za tyl naped. Osobiscie nigdy nie robilem przy Mesiach.

Podam Ci przyklad nowego sprintera... Moj dobry kumpel przy tym robi.

Wyjechal sobie bus z salonu.. Polatal troche i mial mala stluczke. Nic wielkiego zderzak do wymiany. Chlopaki odkrecaja zderzaczek a tu co... ogniska korozji!

Meras schodzi na zla droge mowcie co chcecie ze to nie prawda przeciez samochod nie poczul soli na drogach ble ble ble... Mowie to z reka na sercu.

Cenie Mercedesa za historie i klase.

Druga sprawa o gustach sie nie dyskutuje rob jak uwazasz.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez 88kamyczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podam Ci przyklad nowego sprintera... Moj dobry kumpel przy tym robi.

Wyjechal sobie bus z salonu.. Polatal troche i mial mala stluczke. Nic wielkiego zderzak do wymiany. Chlopaki odkrecaja zderzaczek a tu co... ogniska korozji!

Meras schodzi na zla droge mowcie co chcecie ze to nie prawda przeciez samochod nie poczul soli na drogach ble ble ble...

 

AUDI = czyli koncern VW - SPRINTER = VW LT, taka sama blaszka, tak samo rdzewieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AUDI = czyli koncern VW - SPRINTER = VW LT, taka sama blaszka, tak samo rdzewieje.

 

Ty chyba kolego nie wiesz co mówisz. LT od sprintera ma zawieszenie, skrzynie biegów, wnętrze, coś tam jeszzce, ale to jest VW, i naprawdę nie wiesz co mówisz. LT nawet z roku 1995 1996 nie mają rdzy, chyba że egzemplarz bardzo zaniedbany. Wiem bo robię dużo LT i naprawdę są to jednoski. A sprinter 2002r i jakies pęcherzyki coś gdzię wyłazi.

 

Pozdro

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty chyba kolego nie wiesz co mówisz. LT od sprintera ma zawieszenie, skrzynie biegów, wnętrze, coś tam jeszzce, ale to jest VW, i naprawdę nie wiesz co mówisz. LT nawet z roku 1995 1996 nie mają rdzy, chyba że egzemplarz bardzo zaniedbany. Wiem bo robię dużo LT i naprawdę są to jednoski. A sprinter 2002r i jakies pęcherzyki coś gdzię wyłazi.

 

lt był robiony od 1996r i wg projektu mercedesa, różnice minimalne (reflektory, grill itp) oraz silnik. a co do gnicia, miałem LT-ka 45 91r. czyli starego kanciaka dokę, oryginalny lakier i nie gnił, teraz mam t4 95r i coś wyłazi, natomiast mam znajomego co ma LT 1998r i: podszybie, tylne drzwi "płaczą", spawy na bocznym poszyciu karoserii itp.

Oczywiście nie mówię, że sprinter nie gnije - bo gnije tak samo jak LT. Mam Vario 512d i też leci ruda.

Stare LT i stare kaczki miały lepszą blaszkę.

 

 

LT od sprintera ma zawieszenie, skrzynie biegów, wnętrze, coś tam jeszzce, ale to jest VW, i naprawdę nie wiesz co mówisz.

 

lt ma volkswagenowski silnik i skrzynię.

Edytowane przez pit373
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lt ma volkswagenowski silnik i skrzynię.

 

To że LT ma silnik VW to wiem, ale na 100% jest skrzynia Mercedes w silniku 2,5 TDI który jest najczęściej spotykany. Były również silniki 2,8 TDI i były one z Mercedesa, poprostu stara kaczka 6 cylindrów na popie wtryskowej VP Bosch sterowanej elektronicznie z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Tam również były skrzynie mercedesa:) Ale to nie ważńe:)

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że LT ma silnik VW to wiem, ale na 100% jest skrzynia Mercedes w silniku 2,5 TDI który jest najczęściej spotykany. Były również silniki 2,8 TDI i były one z Mercedesa, poprostu stara kaczka 6 cylindrów na popie wtryskowej VP Bosch sterowanej elektronicznie z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Tam również były skrzynie mercedesa:) Ale to nie ważńe:)

 

mógłbym się dalej spierać, bo silnik 2.8tdi występował oczywiście w LT, ale czy to mercedesa? w jakim benzu on wychodził?

 

natomiast kaczka? 6 garów? jeżeli chodzi o dużą kaczkę od 5XX w górę to były silniki 4.0 - 4 garowe, tłoki wielkości wiadra, vario (taki jak mój) wychodził też 5 cylindrowy + turbina 2.9td no i jeszcze 510 benzyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ah już mi sie całkiem powaliło. Bo jestem pewien że widziałem silnik w sprinterze 2,8 TDI. Wyglądał identycznie jak w kaczce tyle że pompa wtryskowa elektroniczna. A może to był LT. tyle że to było ze 3 lata temu i byłem mały:) W takim razie zwracam honor. A z tym 6 cyl to napewno 5, tak chciałem napisac ale sie zamysliłem i napisałem 6. A spierać się nie musimy. Przyznaję racje:)

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ah już mi sie całkiem powaliło. Bo jestem pewien że widziałem silnik w sprinterze 2,8 TDI. Wyglądał identycznie jak w kaczce tyle że pompa wtryskowa elektroniczna. A może to był LT. tyle że to było ze 3 lata temu i byłem mały:) W takim razie zwracam honor. A z tym 6 cyl to napewno 5, tak chciałem napisac ale sie zamysliłem i napisałem 6. A spierać się nie musimy. Przyznaję racje:)

 

sprinter to 2.9td lub common rail 2.2cdi (4) lub 2.7cdi (5).

a mała kaczka np. 310 lub 410 miała montowany silnik 3.0l 5cylindrów bez turbo, ale być może stara kaczka miała silnik z beczki rzędową 6.

Edytowane przez pit373
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ah już mi sie całkiem powaliło. Bo jestem pewien że widziałem silnik w sprinterze 2,8 TDI. Wyglądał identycznie jak w kaczce tyle że pompa wtryskowa elektroniczna. A może to był LT. tyle że to było ze 3 lata temu i byłem mały:) W takim razie zwracam honor. A z tym 6 cyl to napewno 5, tak chciałem napisac ale sie zamysliłem i napisałem 6. A spierać się nie musimy. Przyznaję racje:)

 

Pozdrawiam

urban

Dobrze ,że nie chcesz się spierać bo wiedzę masz marną na ten temat.Silniki 2.8 TDi to padlina nawet nie porównuj ich do kontrukcji Mercedesa bo nie ma czego.Wolę rudą na samochodzie ale długotrwały silnik.Z własnego doświadczenia -Sprinter 2.9 TDI 680 tyś. i silnik dalej jak nowy,LT 2.5 TDI-550 tyś. i urwane kólko na wale-silnik kaput.Mam jeszcze 609D i bije je wszystkie na głowe -stan na dziś 874.000 tyś. i da radę jeszcze ze 300 tyś bez żadnego bólu.Amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

No dokładnie święta racja.

 

Ja przymierzam się do zmiany mojej A6 1.8T na coś innego i miałam szczere chęci, żeby było to auto innej marki niż Audi... No, ale niestety wszystkie inne mają jedną wadę. Nie są Audi ;)

 

NA taki post nasowa mi sie tylko jeden cytat, oj babo ojej miej ty w glowie olej....

:)

 

Nie spotkałem się z gnijącym audi :icon_biggrin:

 

Mlody jeszcze jestes, pozyjesz troche to zobaczysz jak to gowno gnije...

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

gowno gnije...

 

 

 

"Gównem" możesz nazwać to co twoje w toalecie, a nie Audi :P Lepiej od razu napisz jakiej marki jesteś zwolennikiem, a nie odrazu krytykujesz dobre samochody. Bo Audi gnija, ale tylko i wyłącznie jeżeli widziała jakiegoś majstra, który nie wie co i jak. Ale masz rację, że ja też jestem tylko MŁODY. Szacun.

 

Pozdro

urban

Edytowane przez urban
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...