Skocz do zawartości

po paleniu oponki ślizga się na sprzęgle


przemekpimek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanko czy jest to normalka ,że po ostrym paleniu laka i próbie jazdy chwilke po tym ślizga sie wam sprzęgło? Wentylator jest włączony cały czas podczas palenia (dodatkowy włącznik).

zero smutków, zero złości wyj**ane po całości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jak paliłem zx6r to było podobnie i puźniej wszystko wróciło do normy jak silnik ostygł. W poniedziałek zakładam nową oponke to zobacze czy coś się stało. Jestem dobrej myśli ;P

Edytowane przez przemekpimek

zero smutków, zero złości wyj**ane po całości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec takze powinny mieknąc podczas jazdy bo tez sie grzeją.

 

 

podczas jazdy to silnik jest chłodzony opływającym powietrzem

w drzecie mam termometr temperatury i widze co się dzieje, przy normalnym lataniu olej ma ok 65-80st

. a jak zaczne mielić w piachu prawie w miejscu to po chwili leci powyżej 100st , w tym momencie klamkę sprzęgła da się zapałką wcisnąć :icon_razz:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam troche inne pytanie czy gdy trzymamy wcisniete sprzeglo to tarcze w jakims stopniu sie zuzywaja

 

Czy ja dobrze zrozumiałem, czy to ma być żart? Bo sie uśmiałem okropnie :)

 

 

Witam. Mam pytanko czy jest to normalka ,że po ostrym paleniu laka i próbie jazdy chwilke po tym ślizga sie wam sprzęgło? Wentylator jest włączony cały czas podczas palenia (dodatkowy włącznik).

 

Wymień olej, tarcze sprzegla i spręzyny. Uważam, że to powinno załatwic sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja dobrze zrozumiałem, czy to ma być żart? Bo sie uśmiałem okropnie :banghead:

 

moze wylumaczysz? poniewaz z moich doswiadczen sprzeglo dostaje pod dupie np wscisnij sprzeglo stojac i wkrec motocykl na obroty zobacz czy Ci wtedy sprzeglo troche nie pociagnie? pisze to tylko z swoich obserwacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa. Jak kolega Zygi12. niezalecane.

 

a weźcie też pdo uwage rozszerzalnośc cieplną materiału. Jesli masz sprzegło ustawione "na styk" to po nagrzaniu odpowiednich częsci popychacze mogą sie "powiększyć" i lekko naciskać sprzęgło. Spróbuj z większym luzem na klamce. A ogólnie to zbliża sie wymianka sprzęgła chyba. Współczuję.

 

U mnie w GS500 sprzegło slizga sie na zimnym silniku i jest twarde i z czasem sie zmiękcza i przestaje slizgać ale moto jest ostro jeżdzone na mieście (kurier) i ma do tego ok. 110 tys km przejechane. Wybaczam jej.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...