przemekpimek Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Witam. Mam pytanko czy jest to normalka ,że po ostrym paleniu laka i próbie jazdy chwilke po tym ślizga sie wam sprzęgło? Wentylator jest włączony cały czas podczas palenia (dodatkowy włącznik). Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Zrób se jeszcze sterowany radiem to niebedziesz musiał na nim siedziec,ato slizgajace sprzeglo to kara za katowanie.Ja jestem na NIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Nie powinno sie tak zrobić. Może masz już po prostu sprzęgło na wykończeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) Kiedyś jak paliłem zx6r to było podobnie i puźniej wszystko wróciło do normy jak silnik ostygł. W poniedziałek zakładam nową oponke to zobacze czy coś się stało. Jestem dobrej myśli ;P Edytowane 27 Października 2007 przez przemekpimek Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 sprężyny dostały temperatury i zmiękły ? to chyba najbardziej logiczne wytłumaczenie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Wiec takze powinny mieknąc podczas jazdy bo tez sie grzeją.Druga sprawa to jak palisz ta gume, bo widziałem takich to spalili wiecej sprzegła niz gumy zanim obrociło tylnym kołkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Wiem o co chodzi ,ale przeważnie przed paleniem polewam delikatnie oponke olejem. Tak ,że nie ma mowy o spaleniu sprzegła. No i łatwiej się zmywa gume... Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Załóż chłodnice oleju. Rozgrzany olej nie zbyt dobrze przenosi obciążenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Olali mnie czuje sie niepotrzebny!!! :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Wiec takze powinny mieknąc podczas jazdy bo tez sie grzeją. podczas jazdy to silnik jest chłodzony opływającym powietrzemw drzecie mam termometr temperatury i widze co się dzieje, przy normalnym lataniu olej ma ok 65-80st . a jak zaczne mielić w piachu prawie w miejscu to po chwili leci powyżej 100st , w tym momencie klamkę sprzęgła da się zapałką wcisnąć :icon_razz: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djrysio Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 A ja mam troche inne pytanie czy gdy trzymamy wcisniete sprzeglo to tarcze w jakims stopniu sie zuzywaja ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Jeśli masz dobrze ustawioną rączke sprzęgła (tzn po wciśnięciu nie ciągnie do przodu) tylko normalnie wysprzęgla to nic się nie dzieje z tarczami. :banghead: Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 A ja mam troche inne pytanie czy gdy trzymamy wcisniete sprzeglo to tarcze w jakims stopniu sie zuzywaja Czy ja dobrze zrozumiałem, czy to ma być żart? Bo sie uśmiałem okropnie :) Witam. Mam pytanko czy jest to normalka ,że po ostrym paleniu laka i próbie jazdy chwilke po tym ślizga sie wam sprzęgło? Wentylator jest włączony cały czas podczas palenia (dodatkowy włącznik). Wymień olej, tarcze sprzegla i spręzyny. Uważam, że to powinno załatwic sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Czy ja dobrze zrozumiałem, czy to ma być żart? Bo sie uśmiałem okropnie :banghead: moze wylumaczysz? poniewaz z moich doswiadczen sprzeglo dostaje pod dupie np wscisnij sprzeglo stojac i wkrec motocykl na obroty zobacz czy Ci wtedy sprzeglo troche nie pociagnie? pisze to tylko z swoich obserwacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Taa. Jak kolega Zygi12. niezalecane. a weźcie też pdo uwage rozszerzalnośc cieplną materiału. Jesli masz sprzegło ustawione "na styk" to po nagrzaniu odpowiednich częsci popychacze mogą sie "powiększyć" i lekko naciskać sprzęgło. Spróbuj z większym luzem na klamce. A ogólnie to zbliża sie wymianka sprzęgła chyba. Współczuję. U mnie w GS500 sprzegło slizga sie na zimnym silniku i jest twarde i z czasem sie zmiękcza i przestaje slizgać ale moto jest ostro jeżdzone na mieście (kurier) i ma do tego ok. 110 tys km przejechane. Wybaczam jej. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.