Kabu13 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 (edytowane) SiemankoMam problem z fz i nie wiem co jest.Na ssaniu nie chce czasmi palić. Tak jakby nie palił 4 cylinder. Ale nie zawsze.Czasami odpalam na ssaniu i mam 2,5obr. a czasami troche ponad 1.Elektryka jest w ok. Wymieniałem świece , przewody z fajkami i zabardzo się nie poprawiło. Jak się rozgrzeje to jest troche lepiej.A pozatym czasami zdarza się że podczas jazdy gdy dam w palnik na początku strzela w wydech i dopiero przyspiesza. Szczególnie przy rolingach na wysokich biegach.Co to może być?Synchro gaźników czy coś z mieszanką.Ma opuźnioną reakcje na gaz. Edytowane 16 Października 2007 przez Kabu13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 trzeba zrobić czyszczenie gaźników i filtra powietrza(o ile jest gąbkowy, jesli papierowy i zasyfiony to do wymiany).Po tym już tylko synchro gaźników, sprawdzenie czy przez króćce nie bierze lewego powietrza i będzie git :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 A tak zapytam o zawory - kiedy sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kabu13 Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Filtry odpadają. Kupiłem ze 3 miesiące temu stożki K&N.A zawory jeszcze nie były robione ponieważ maszynka ma 36tys.Mechanik mówił że jeszcze nie trzeba robić.Ale poprzedni właściciel coś tam robił przy gażnikach.Mówił że czyścił. Dzisiaj miałem ten sam problem.Na początku było ok, ale po daniu pare zazy troche więcej gazu znów stał się mułowaty.Jakby zażucało świece i przepalało w tłumniku. Szczególnie to czuć powyżej 5 tys.obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 (edytowane) Filtry odpadają. Kupiłem ze 3 miesiące temu stożki K&N. To jest kolego przyczyna twojego problem.Nawet zestaw tuningowy(dynojet,etc),ktory powinnines w typ przypadku zalozyc, nic nie pomoze jako ze uklad ssania w gazniku nie podlega modyfikacji.Trzeba powiekszyc dysze od "ssania".To znana przypadosc mikuni gaznikow po zmianie filtru powitrz na bardziej przepustowy. Druga opcja to zalozyc orginalna puszke powietrzna. http://www.factorypro.com/ kliknij na Product Support na gorze a pozniej na Cold Start Problems pod "C" Edytowane 17 Października 2007 przez tomekd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Niestety wiekszosc ludzie nie lapie ze silnik z ukladem ssacym i wydechowym jest jedna caloscia i zmiana jednego elementu pociaga za soba koniecznoisc zmian we wspolpracujacych podzespolach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.