Skocz do zawartości

Końcówka wydechu od 4T w 2T :) Obniża osiągi ?


Qóba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema :)

 

W NSRce mam założoną samą końcówkę wydechu od większego motocykla, na 99,9% od 4T.

Całe szczęście nie jest to jakiś mega wielki komin, więc wygląda to jeszcze jako tako:

http://www.bikepics.com/pictures/1001894/

 

Dźwięk jest ciekawszy moim zdaniem od tego seryjnego:

http://pl.youtube.com/watch?v=3J3GOsK5QrM

 

Wszystko mi w miarę pasuje, ale jeśli ta końcówka obniża osiągi moto to ją wypieprzę i zmienię na seryjną :)

Dodam, że ten wydech jest pusty w środku, na razie max. jechałem 150 km/h, ale jest jeszcze mały zapas, więc myślę, że 155-160 km/h jest realne :)

 

Co na ten temat uważacie ?

 

Pozdr. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem wydech 2T musi stwarzać odpowiednie ciśnienie i wszelkie modyfikacje polegające na wywaleniu z niego rzeczy podobno pogarszają pracę silnika. Czytałem to na jakimś forum kiedyś, nie wiem ile w tym prawdy. (na marginesie) Jak masz stronę internetową motor-tech Katowice, wejdziesz w "silnik 2t" to tam masz pokazane na górze w gifie ze wydech jakby cofa paliwo do cylindra. Najlepiej sprawdź jak chodzi na tłumiku 2T zanim pochopnie kupisz nowy - może nie ma różnicy. Swoją drogą to ładnie się prezentuje na zdjęciu ten co masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koncowka w 2T ma duze odczuwalne znaczenie.

 

ona jest odpowiedzialna za wyciszenie pracy silnika, jednak robiac to- skutecznie blokuje wylot spalin.

 

wywalenie koncowki/danie przelotowki powinno zwiekszyc przepustowosc dzieki czemu odczuwa sie korzystny przyplyw mocy.

 

warunek to koncowka zdejmowana a nie zintegrowana z calym wydechem jak np.. w MBX. tam po prostu trzeba wiecej kombinacji.

 

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówka w 2t nie ma żadnego odczuwalnego znaczenia...

 

To ja już nie rozumiem.

Dzisiaj właśnie urwała mi się guma łącząca dyfuzor z końcówką.

DT chodziła jak traktor i jechała jak ( bez urazy dla kogokolwiek ) komar.

Wcześniej też mi się tak stało, to miała nawet problem z odpaleniem, a co dopiero z jazdą.

Pozdro 80lc2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koncowka w 2T ma duze odczuwalne znaczenie.

 

ona jest odpowiedzialna za wyciszenie pracy silnika, jednak robiac to- skutecznie blokuje wylot spalin.

 

wywalenie koncowki/danie przelotowki powinno zwiekszyc przepustowosc dzieki czemu odczuwa sie korzystny przyplyw mocy.

 

warunek to koncowka zdejmowana a nie zintegrowana z calym wydechem jak np.. w MBX. tam po prostu trzeba wiecej kombinacji.

pzdr:)

Mam zablokowaną końcówkę od DT 50 i Giannelli przelotowa i nie odczuwam kompletnie zadnej roznicy. Zdaje mi sie ze to ma tylko znaczenie jesli dyfuzor jest pusty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...