Qóba Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Siema :) W NSRce mam założoną samą końcówkę wydechu od większego motocykla, na 99,9% od 4T.Całe szczęście nie jest to jakiś mega wielki komin, więc wygląda to jeszcze jako tako:http://www.bikepics.com/pictures/1001894/ Dźwięk jest ciekawszy moim zdaniem od tego seryjnego:http://pl.youtube.com/watch?v=3J3GOsK5QrM Wszystko mi w miarę pasuje, ale jeśli ta końcówka obniża osiągi moto to ją wypieprzę i zmienię na seryjną :)Dodam, że ten wydech jest pusty w środku, na razie max. jechałem 150 km/h, ale jest jeszcze mały zapas, więc myślę, że 155-160 km/h jest realne :) Co na ten temat uważacie ? Pozdr. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Z tego co wiem wydech 2T musi stwarzać odpowiednie ciśnienie i wszelkie modyfikacje polegające na wywaleniu z niego rzeczy podobno pogarszają pracę silnika. Czytałem to na jakimś forum kiedyś, nie wiem ile w tym prawdy. (na marginesie) Jak masz stronę internetową motor-tech Katowice, wejdziesz w "silnik 2t" to tam masz pokazane na górze w gifie ze wydech jakby cofa paliwo do cylindra. Najlepiej sprawdź jak chodzi na tłumiku 2T zanim pochopnie kupisz nowy - może nie ma różnicy. Swoją drogą to ładnie się prezentuje na zdjęciu ten co masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 w 2t dyfuzor ma największ e znaczenie, końcówka jest elementem wyciszającym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Końcówka w 2t nie ma żadnego odczuwalnego znaczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 koncowka w 2T ma duze odczuwalne znaczenie. ona jest odpowiedzialna za wyciszenie pracy silnika, jednak robiac to- skutecznie blokuje wylot spalin. wywalenie koncowki/danie przelotowki powinno zwiekszyc przepustowosc dzieki czemu odczuwa sie korzystny przyplyw mocy. warunek to koncowka zdejmowana a nie zintegrowana z calym wydechem jak np.. w MBX. tam po prostu trzeba wiecej kombinacji. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Końcówka w 2t nie ma żadnego odczuwalnego znaczenia... To ja już nie rozumiem.Dzisiaj właśnie urwała mi się guma łącząca dyfuzor z końcówką.DT chodziła jak traktor i jechała jak ( bez urazy dla kogokolwiek ) komar.Wcześniej też mi się tak stało, to miała nawet problem z odpaleniem, a co dopiero z jazdą.Pozdro 80lc2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Magneto, jak to zdjemowana?Czyli u mnie to nic nie polepsza ani nie pogorsza osiągów? :biggrin: :buttrock: :icon_arrow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 zdejmowana czyli od da sie ja ODKRECIC od dyfuzora. jezeli tak to proponuje Ci na pare minut po prostu wykrecic swoja koncowke i polatac bez. zobaczysz co i jak. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 zalezy od wydechu;] niektóre wydechy sa obliczane w całosci z końcówka co sprawia ze po zdjeciu końcówki nigdzie nie pojedziesz:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 To dziwne, bo nie mam oryginalnego wydechu, tylko przelot jakiejś firmy "PROMA".Może to kwestia regulacji gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 na 99,9% jak masz komore (dyfuzor) to sie nic nie stanie bede tylko glosniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 koncowka w 2T ma duze odczuwalne znaczenie. ona jest odpowiedzialna za wyciszenie pracy silnika, jednak robiac to- skutecznie blokuje wylot spalin. wywalenie koncowki/danie przelotowki powinno zwiekszyc przepustowosc dzieki czemu odczuwa sie korzystny przyplyw mocy. warunek to koncowka zdejmowana a nie zintegrowana z calym wydechem jak np.. w MBX. tam po prostu trzeba wiecej kombinacji.pzdr:)Mam zablokowaną końcówkę od DT 50 i Giannelli przelotowa i nie odczuwam kompletnie zadnej roznicy. Zdaje mi sie ze to ma tylko znaczenie jesli dyfuzor jest pusty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 jeśłi wydech jst kompletny jednej firmy to wydłużając lub skracając rurę pomiędzy dyfuzorem a końcówką możemy regulować silnik, , a raczej zakresy jego mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.