Skocz do zawartości

nx dominator 650


hubart2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

co jest?

moto po zredukowaniu do 0 nie schodzi do 1200 trzyma ok 2500 obrotów , jak go puszcze ze sprzegła bez gazu z pierwszego biegu to go mogę zchamować i trzyma 1200 na luzie

potem znowu kawałek przejadę ta sama sytuacja po wyluzowaniu ok 2500 obrotów

(miał myty gaznik -czy to kwestia regulacji czy błąd w złożeniu) lewe powietrze czy co ???

poza tym odpala ciężko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewe powietrze albo zle wyregulowane wolne obroty, za wysoko podniesiona przepustnica. Spraw mocowanie kolektora ssacego ( gumowy ) przy gazniku i glowicy, i stan samego kolektora. Prysnij na niego WD40 i sprawdz czy nie ma zadnych mikropekniec.

Regulacja wolnych obrotow gaznika musi byc przeprowadzana z calkowicie odpuszczona linka na regulacji na rozgrzanym silniku. Przepustnica musi opierac sie na stopie sruby regulacyjnej a nie na lince.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.

Przepraszam za odkop ale nie ma sensu zakladac nowego tematu..

Mam podobny problem w swoim Dominatorze.

Motocykl kupilem (w niedziele) od pierwejszego wlasciciela z przebiegiem 18800mil rok1999 i mocno trzyma sie na obrotach,roznie.

Nawet utrzymuje 3000rpm,a i gasnie na wolnych obrotach,wiec jazdzac nim jest poprostu tragedia.

Jakies sugestie?

Odebralem go dzis z servisu... zaplacilem 180funtow za ogolne sprawdzenie,wymiane plynow itd. panowie z Hondy powiedzieli,ze mam kupic najlepiej jakis uzywany gaznik.. musze jeszcze raz sie do nich wybrac,zeby mi wytlumaczyli z jakiej przyczyny.

Ale chyba sam musze wkoncu przy tym usiasc..

Jesli sie rzeczywiscie okaze,ze musze kupic gaznik prosil bym o jakies linki.Czy mozna dokupic jakies tuningowe? Itp.

Czy jest mozliwe zeby moto z tak malym przebiegiem mialo zaorany gaznik w takim stopniu aby servisanci Hondy doradzali kupno nowego (uzywanego)???

 

ps.I jeszcze mi powiedzieli,ze nie wymienili mi swiecy bo strasznie skorodowana jest i bali sie o uszkdzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem, ktory moze masz ( i moze mial go zalozyciel tematu ) jest wyrobienie przepustnic lub osiek przepustnic, przez ktore moze przedostawac sie lewe powietrze. Nie sadzilem jednak ze japonskie gazniki o niewielkim przebiegu beda ten problem mialy, dlatego nie wspomnialem o tym w poscie sprzed roku. Angielskim problemem sa kwasne deszcze i niewiele miejsca dla motocykli ktore w wiekszosci stoja pod chmurka i blyskawicznie koroduja - jak uda wykrecic sie swiece to pamietaj o wkreceniu jej na smar ulatwiajacy demontaz.

Zapytaj koniecznie w serwisie dlaczego proponowali kupic nowy gaznik, moze to cos wyjasni.

Bedac na twoim miejscu dalej staral bym sie przeregulowac obecny gaznik, tak zeby obnizyc obroty samemu, korzystajac z rad z tego watku.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przepraszam za odkop ale nie ma sensu zakladac nowego tematu..

Mam podobny problem w swoim Dominatorze.

Motocykl kupilem (w niedziele) od pierwejszego wlasciciela z przebiegiem 18800mil rok1999 i mocno trzyma sie na obrotach,roznie.

Nawet utrzymuje 3000rpm,a i gasnie na wolnych obrotach,wiec jazdzac nim jest poprostu tragedia.

Jakies sugestie?

Odebralem go dzis z servisu... zaplacilem 180funtow za ogolne sprawdzenie,wymiane plynow itd. panowie z Hondy powiedzieli,ze mam kupic najlepiej jakis uzywany gaznik.. musze jeszcze raz sie do nich wybrac,zeby mi wytlumaczyli z jakiej przyczyny.

Ale chyba sam musze wkoncu przy tym usiasc..

Jesli sie rzeczywiscie okaze,ze musze kupic gaznik prosil bym o jakies linki.Czy mozna dokupic jakies tuningowe? Itp.

Czy jest mozliwe zeby moto z tak malym przebiegiem mialo zaorany gaznik w takim stopniu aby servisanci Hondy doradzali kupno nowego (uzywanego)???

 

ps.I jeszcze mi powiedzieli,ze nie wymienili mi swiecy bo strasznie skorodowana jest i bali sie o uszkdzenia...

 

Miałem kiedys taki problem w swoim Dominatorze ,problem był banalny- spreżynka od przepustnicy ssania nie domykała jej, po porostu lekko podkorodowała :icon_razz:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Fura juz smiga.

Problemem okazala sie srubka *dusza do regulacji obrotow.

Tak zasniedziala,ze nieszlo jej ruszyc.. ale wkoncu sie udalo bez zadnych strat.

Moto nie do poznania. Pali bez ssania,a na orginalnych kominach brzeczy jak swierszczyk.

Mechanik,ktory mi to robil (polak) powiedzial mi,ze w serwisie wogole nie dotykali gaznika.

Niestety potwierdza sie nawet i za granicami,ze jak chcesz cos zrobic dobrze to zrob to sam lub oddaj komus zaufanemu...

Dziekuje wszystkim za rady i szerokiej drogi.

Wiosna juz wkrotce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety siweca zostala... ta sama.

Naprawde nie idzie jej ruszyc.

Poki co jezdzi.

A co do servisu,no coz nie widzialem jak robili i co robili. Fakt jest taki,ze suma sumarom wymienili mi tylko olej i dwa filtry.

A Jednak udalo sie zreanimowac gaznik przy nieduzym nakladzie czasu.

 

Pracuje jako technik samochodowy i znajac angielskie podejscie do niektorych spraw,moglo tak byc.Ale juz nie wnikam,ow serwis zrazil mnie do siebie poprzez nie podjecie wystarczajacych prob naprawczych,mogli zadzwonic i zapytac czy chce aby jednak wykrecali swiece i tak samo z gaznikiem. Czlowiek mysli,ze odbierze sprawne moto a pozostaje w punkcie wyjscia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...