Skocz do zawartości

Ranking sportowa turystaka czyli speedbikes


Rekomendowane odpowiedzi

No i właśnie o to chodzi takie zwroty w opinii rzeczoznawcy są przed sądem momentalnie oprotestowane przez strony sporu co daje podstawę do odwalenia całej opinii biegłego. A po za tym to wyczytałem pod wskazanym przez ciebie adresem coś takiego

The R 1200 GS – along with its sibling model Adventure - achieved phenomenal sales success with 31,138 units. Not only is it the market leader by a long way among big-engined enduro motorcycles, it is probably one of the best-selling motorcycle model worldwide in the 500 cc and above category.

 

co znaczy jakoś tak że R1200GS wraz ze swoim bliźniaczym modelem Adventure osiągnął fenomenalny sukces sprzedaży z 31,138 sztuk i jest nie tylko liderem rynku wśród dużych enduro ale najprawdopodobniej jest też jednym z najlepiej sprzedających się motocykli klasy 500cm i powyżej na świecie. Osobiście uważam że to straszne, ale BMW na pewno kłamie.

Biorąc to pod uwagę muszę przyznać że miałeś trochę racji mówiąc

cyt : "R1200gs jest najbardziej popularnym modelem byc moze w Niemczech a nie Europie."

bo wychodzi na to że durny R1200GS jest najpopularniejszy na świecie a nie w Europie :buttrock:

Wracając jednak do rzeczy samej dzisiaj zapędziłem się bez kasy na wycieczkę motorkiem i zmuszony byłem wracać do domu w trybie ekonomicznym czyli 90-100 km/h i wycisnąłem 4,3 litra paliwa na sto co jest chyba nie źle jak na BMW 1200S ma ktoś podobne dane z Hayabusy albo ZZR 1400. Nie chodzi mi o info z prospektu ale o dane od użytkownika.

 

--

pozdrawiam

 

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem po co sie tak podniecacie testami modelów 07 , skoro na całym świecie ( moza poza polska i niemcami) w sprzedaży jest busa 2008 i poprawiony zx14r( średnio od przełomu wrzesień/pażdziernik)

btw jak w niemczech wygrywa bmw tak w uk triumph :D

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testy w Motorradzie/Motocyklu są subiektywne, bo jak miałyby być inne? Człowiek wsiada na moto, jedzie i opisuje jak mu się podoba jazda. Może nawet stara się być obiektywny, ale ma przecież swoje preferencje i podoba mu się takie czy inne zachowanie motocykla. Znacznie łatwiej jest ocenić moto sportowe - wystarczy zmierzyć czas na torze. Opinię "którym moto lata mi się przyjemniej po górach" naprawdę trudno wydać, szczególnie gdy ma się do dyspozycji bardzo zbliżone sprzęty.

 

Ponadto często duże znaczenie ma ustawienie sprzęta i anatomia jeźdźca. Zmieniając nastawy zawiech czy opony możemy diametralnie zmienić wrażenia z jazdy i kolejność w klasyfikacji. Różnice pomiędzy tymi motongami są znikome. A testy są po to, żebyśmy mieli co czytać w zimie, czekając na wiosnę. Osobiście wolałbym więcej relacji z wypraw w tych pismach, ale to już mój gust.

 

Jak się testy Motorrada nie podobają, to najlepiej ich po prostu nie czytać. Jak wolisz Kawasaki, to kup Kawę. Wśród europejskich turystów dominuje BMW i nie sądzę, że jest to spisek czy propaganda, ale każdy może w to wierzyć i latać czym tam chce. Proponuję więcej luzu, szacunku, tolerancji, a mniej gówniażerii i klepania bez sensu.

 

tomekd - te wyniki sprzedaży uwzględniają skutery i to drastycznie zmienia obraz. Wyciągałem dokładniejsze dane jakiś czas temu w innym poście - z ciekawości przeprowadziłem sobie mały 'research'. Wynik Hondy to w zdecydowanej większości skutery. Yamahy nie sprawdziłem. A w klasie turystycznej - Honda sprzedała przez 5 lat mniej motocykli turystycznych, niż BMW samego dużego GSa przez rok. Co w sumie nie dziwi, bo BMW ewidentnie specjalizuje się w turystykach.

Edytowane przez CosmoSquig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

 

Tak apropo, nie moglem sie powszrzymac, he, he

 

http://picasaweb.google.pl/ksrider/Niektor...033921503581394

 

a to z dzisiejszej jazdy

 

http://picasaweb.google.pl/ksrider/Niektor...379164719308482

 

http://picasaweb.google.pl/ksrider/Niektor...379169014275794

 

http://picasaweb.google.pl/ksrider/Niektor...379181899177698

 

http://picasaweb.google.pl/ksrider/Niektor...379156129373874

 

Dalej twierdz, ze " K " jest z nich najlepsza, nikt jednak nie musi sie ze mna zgadzac, kazdy moze miec odmienne zdanie ale zanim zacznie sie pisac o czymkolwiek warto wiedziec o czym sie pisze a nie powielac czyjes opinie :buttrock:

 

:P

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu tego tematu zastanawia mnie skad bierze sie to "poczucie wyzszosci" u posiadaczy pojazdow marki BMW (zarowno moto, jak i samochodow)? :icon_mrgreen:

 

Mnie zadne testy z motorrad'a (ani tez zadnego innego magazynu) nie sklonia do zakupu zadnego motocykla...Po to sa jazdy testowe, zeby mozna wybrac to co Tobie (a nie Panu redaktorowi) najbardziej odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu tego tematu zastanawia mnie skad bierze sie to "poczucie wyzszosci" u posiadaczy pojazdow marki BMW (zarowno moto, jak i samochodow)? :buttrock:

 

Mnie zadne testy z motorrad'a (ani tez zadnego innego magazynu) nie sklonia do zakupu zadnego motocykla...Po to sa jazdy testowe, zeby mozna wybrac to co Tobie (a nie Panu redaktorowi) najbardziej odpowiada.

 

Ciekawe co zrobisz jezeli Twoje i pana redaktora wrazenia i odczucie sie pokrywaja ?

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A żeś sobie pośmigał :D

 

Powiedz mi jakie wrażenie z ZZR 1400?

 

To juz drogi ktory mam do dyspozycji, pierwszy byl testowany zaraz po wypuszczeniu na rynek.

 

ten ma LSL kierownice i trzeba sie do tego paskudztwa przyzwyczaic sam impuls skretow jest bardzo maly / niski ( zdecydowanie za maly / za niski ) polozenie maszyny do pewneg przechylu odbywa sie latwo pozniej jest juz ciezej. Moze ma to zwiazek z oponami bo BT 014 raczej do rewelacji nie naleza. Hamulce za miekie ( jak juz mowilem ). Zdecydowanie mi on nie lezy.

 

Właśnie ... Wygląda jakbyś zrobił parę rundek wokół bloku i uważasz, że na tej podstawie można całemu forum wmawiać, że X jest lepsze od Y? :D ;)

 

buhahahahahaha

 

no to powiedz mi jeszcze na jakiej podstawie tak twierdzisz. Spojrz wyzej. o, ze Ty w taki sposob testujesz czy jezdzisz nie znaczy ze robia tak inni. Pozaty nic nikomu nie wmawiam, to raczej inni nie majac jakiegokolwiek kontaktu z tymi sprzetami wmawiaja to mi. :D Wrazenia sa subjektywne, ja dla samego siebie podjalem wybor poraz drugi i nie zaluje, malo tego jestem w pelni przekonany, ze byl wlasciwy.

 

:D

 

P.S. zobaczymy jak bedzie z nowa Hayabusa w zaleznosci od mego zdrowia i pogody ale raczej juz ta z ABS'em w przyszlym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co zrobisz jezeli Twoje i pana redaktora wrazenia i odczucie sie pokrywaja ?

 

:icon_biggrin:

 

Mozna wtedy uznac to za "dobra wrozbe" :bigrazz: Niestety czytalem juz mase niesprawiedliwych i stronniczych testow np. gdzie motocykl byl objechany z gory na dol za ksztalt obudowy zegarow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tez znam. Po jakims tescie ktory przeprowadzil Motorrad sam do nich napisalem jak R 1100 R mogla wygrac test w porownaniu z rzedowa czworka Hondy. Tresc listu odbiegala troche od pochlebialacej, dlatego tez nie zostala opublikowana.

 

Moge po czesci zgosdzic sie z tym, ze komus jakis test nie pasuje pytanie tylko z kad wzial swoja opinie i na jakiej podstawie to osadza. Przejzyj posty i neutralnie spojz na ich obiektywnosc.

 

W ostatnim tescie BMW , KTM i czyms tam jeszcze KTM zloil dupe BMW i jakos nie ma, ze Niemcy popieraja swoje.

 

:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są dwie chore marki moto.H-D i BMW i żeby skały srały posiadacze tych moto bedą twierdzić że są najlepsze. Czemu? Syndrom małej kuski chyba bo przecież wiadomo że są to dwie marki o najbardziej słabych parametrach.Posiadacze tych moto chyba zatrzymali sie w 1993 rooku kiedy na sama mysl o pojazdach H-D i BMW ludzie uginali kolana.A teraz?po co komu BMW skoro mozna kupić sobie japońca który bedzie do tego miał większy zapas mocy .Bez sensu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tez znam. Po jakims tescie ktory przeprowadzil Motorrad sam do nich napisalem jak R 1100 R mogla wygrac test w porownaniu z rzedowa czworka Hondy. Tresc listu odbiegala troche od pochlebialacej, dlatego tez nie zostala opublikowana.

 

Moge po czesci zgosdzic sie z tym, ze komus jakis test nie pasuje pytanie tylko z kad wzial swoja opinie i na jakiej podstawie to osadza. Przejzyj posty i neutralnie spojz na ich obiektywnosc.

 

W ostatnim tescie BMW , KTM i czyms tam jeszcze KTM zloil dupe BMW i jakos nie ma, ze Niemcy popieraja swoje.

 

:icon_rolleyes:

 

Oczywiscie moj post dotyczacy poczucia wyzszosci powinien byc traktowany jako zart.

 

Tak sie sklada, ze obok mojego biura znajduje sie siedziba BMW Magyarorszag (Wegry) wiec czesto na naszym parkingu stoi sporo moto. Jakos wykonania tych motocykli jest zdecydowanie wyzsza niz japonczykow - np mojej Hayabusy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...