stuntmaniack Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 witam wszystkich :piwo: poszukuje dokumentacjii do tego własnie silniczka..... był bym w niebowziety gdybyście powiedzieli mi gdzie znajduja sie blokady mechaniczne, do jakich obrotów powinien sie krecic, co ile tłoczek i olej zmieniac.... itp Z GÓRY Dziekuje i pozdrawiam..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 AM5 jst bardzo podobny da minarelli AM6. Blokady są pewnie miedzy gaźnikiem, a cylkiem (króciec, membrana), często (niezawsze) orginalny gaźnik i dyfuzor robią za blokade. Po odblokowaniu minarelliki kręcą około 12tys. obrotów. Olj zmieniać najlepiej co roku, a tłok w zależności jak jeździsz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 silnik jest teraz jako czesc wymienna niepotrzebuje papierow na sam silnik.nawet w dowodach jzu niewbijaja nr silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Dibo chodzi o dokumentacje techniczną. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Chłopak nie doczytał tematu :biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 w AM5 i AM6 czesto blokadą jest sam cylinder i jest duzo zabawy zeby go odblokowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 w AM5 i AM6 czesto blokadą jest sam cylinder i jest duzo zabawy zeby go odblokowac Interesujące, możesz rozwinąć myśl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) w zablokowanym cylindrze okno wydechowe jest duzo za niskie i tak samo kanały płuczące. Pozostaje tylko szlifierecka i pilniki. To jest wlasnie najczestszym problem ze silnik na biegu nie chce isc powyzej 7tys obr. Wszyscy rozbebeszaja wydechy, wymieniaja gazniki, zaplony, moduly, itp., a to po prostu cylinder jest zablokowany Edytowane 14 Października 2007 przez Arthas89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 nie no tego jeszce nie grali.... to że nie kręci powyżej 7,5 tys jest winą zablokowanego modułu. nigdy nikt nie słyszał o blokadzie na cylindrze i dzwne by było żeby Ci którzy odblokowywali w znany nam sposób ( gaźnik, tłumik, modół) i lecą im 100km/h mieli by jeszcze blokade na cylindrze...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 (edytowane) zaloz sie ze jest blokada na cylindrze nie w kazdym modelu ale jest na luzie kreci sie do 12tys ale bardzo opornie, na biegu do 7 tys i nie da rady wiecej wiem bo rozblokowywalem cylinder P.S poczytaj sobie jest duzo tematow na roznych forach o rs 50 ktorej nie mozna odblokowac(rozcinali wydech, zmieniali moduly kombinowali z gaznikami i nic) Edytowane 15 Października 2007 przez Arthas89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 możesz podaj linki i napisać jakie cylindry są blokowane ....to bradzo ciekawe i nieprawdopodobne....choć nie mówie że nie ale mam nikłe dowierzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 linkow Ci nie podam bo sam dochodziłem do tej blokady, na zasadzie powrównania 2 cylindrów. A jakie cylindry?? raczej te oryginalne ale nie wiem czy wszystkie.Ja na to trafiłem w RS 50 extrema AM5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 no blokady są jak pan Zenek z podwórka wbijał tuleję na taborecie :icon_twisted: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 ja pie**ole jak nie wierzycie to wasza sprawa, nie mam zamiaru was przekonywac. ja wiem swoje i tego bede sie trzymal P.S nie byla to tuleja tylko nicasil, a watpie ze zenek za stodola nakladal nicasil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuntmaniack Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 hehehe tak czytam i nie wiem co mam robic.... a jkie wymiaary powinny miec okna dolotowe?? i najwyzej ile kosztuje zeszlifowanie tego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.