Gość livgren Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Hej, objaw jest taki: na zimnym silniku jak odkrece na biegu, to sprzeglo sie dlugo slizga (wrazenie podobne do jazdy z automatem), po rozgrzaniu wszystko wraca do normy...z tego, co slyszalem od innych uzytkownikow 1400/1500 (w mniejszych intruderach nie spotkalem sie z tym) jest to kwestia sprezyn- trzeba wymienic na twarde- co Wy na to?? A moze to tarcza...PZDR Specjalnie pisze tu, a nie w mechanice, zalezy mi na doswiadczeniach z vs1400- dodam, ze zawsze tak mialem, ale moze warto cos z tym zrobic :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Możesz spróbować jeszcze dać podkładki pod sprężyny ale takie ślizgające się sprzęgło to już raczej świadczy o kończących się okładzinach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Sprezyny sa tanie - wymien.Przy okazji obejrzyj tarcze i przekladki.Wszystko musi byc zlozone z powrotem w tej samej kolejnosci, jak bylo przed wyjeciem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 a może sprawdź podstawową sprawę: stan linki i luz na niej...może tam jest coś nie tak :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Sprzęgło w VS 1400 :icon_mrgreen: . Kupisz nowe i po 15 tys km bedzie to samo - szlag trafi nowe sprężyny i tarcze. Zapodaj mocniejsze sprężyny (niewiem kto robi do VS 1400 jakieś tunngowe). A jak jesteś duzigroszem i lubisz proste i skuteczne rozwiązania to cąłkiem niedawno dorabiałem do VS 1400 podkładki. Patent jest sprawdzony i działa. Jak ślizga się nie dużo to nawet odpuściłbym mierzenie tarcz. Jakdużo to weryfikacja wymiana i podkładki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpilka Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Najpierw skontroluj sprzęgło i bedziesz wiedział. Byćmoże tłumiki drgań są już wyrobione i niespełniają swojego zadania :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 A co do slizgania sie sprzegla ma tlumik drgan ???Zreszta jaki tlumik drgan ?Jedyna rzecz tlumiaca w koszu sprzeglowym to amortyzator lagodzacy sily wystepujace przy zmianach biegow, czy gwaltownym przyspieszaniu. Pompka, wzmocnione sprezyny na pewno robi Barnett. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.