Tonino Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Sigiel nie jestem w stanie stwierdzić jaiego są koloru ponieważ wgl motor nie odpala, co do gaźnika to raczej powinnien być czysty ponieważ motor przeszdł generalny remot silnika, a co do regulacji to nie wiem jak z tym jest za pewne do regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Proponuję w takim razie śruby składu mieszanki dokręcić do lekkiego oporu i nast. odkręcić wstępnie o jeden obrót, jeżeli moto będzie zachowywał się lepiej to podpowiem co dalej. Oczywiście musisz być pewien co do świec (szczelina 0.6-0,7mm) fajki najlepiej sprawdzić miernikiem elektr. powinny mieć przejście i wykazywać opór w kΩ, możesz tesz wykręcić świece włożyć do fajek i na moment zakręcić rozrusznikiem sprawdzić iskrę, przykładając świecę do cylindra, ale to raczej (jeżeli tego nie robiłeś) dla bardziej zaawansowanych amatorów mechaniki :) Oczywiście przyczyn takiego stanu może być cała kupa, ja osobiście się śmieje i mówie że moto z kilku dziesiętną historią nie jest do jazdy tylko do przyjemności grzebania w nim w garażu :wink: Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tonino Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 świecie chyba pierwsze z kumplem sprawdzaliśmy, iskra jest, nie wiem jaki wynik wyszedł na mierniku ale mówił że jest ok, w najbliższym czasie, spróbuje zrobić tak jak poradziłeś.Teraz może wyjdę na głupca ale nie wiem która to śruba do tej regulacji mieszanki, gdzie jest dokładnie umiejscowiona?:) rozumiem ale taki piękny motor to aż szkoda żeby tylko stał w garażu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Daję Ci zdjęcie, śruby są wkręcone od dołu na płaski śrubokręt, ja używam samej końcówki tzw bita od śrubokręta, kręć z wyczuciem do wyczuwalnego oporu, jeżeli moto wogule nie odpala to rzecz oczywista że musisz być pewien dopływu paliwa do gaźnika, jeżeli długo stał nie odpalany to podstawa by to sprawdzić... Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Ponawiam pytanie do posiadaczy LTD z EGR-em, czy mają wiedzę jak dokładnie działa on w tym modelu i czy luz na kole zdawczym to norma. Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Ponawiam pytanie o KRÓĆCE SSĄCE DO KAWASAKI 440 A LTD. Bardzo prosze :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Króćce ssące kupisz w Kawasaki. Jeden kosztuje ok. 120zł. Więc za dwa zapłacisz ok.240zł. Kolega ściągał z Holandii i też wyszło coś ok 100zł za sztukę. Z tego co pamiętam, to jeden stary ma dobry i może by Ci go odsprzedał. Jeżeli jesteś zainteresowany to pisz na PW a ja go zapytam, czy ma i ewentualnie może odsprzedać, oddać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) Króćce ssące kupisz w Kawasaki. Jeden kosztuje ok. 120zł. Więc za dwa zapłacisz ok.240zł. Kolega ściągał z Holandii i też wyszło coś ok 100zł za sztukę. Z tego co pamiętam, to jeden stary ma dobry i może by Ci go odsprzedał. Jeżeli jesteś zainteresowany to pisz na PW a ja go zapytam, czy ma i ewentualnie może odsprzedać, oddać.O jaki model motoru mam się pytać w kawasaki, bo jak ja zapytałem się w poznaniu to nie wiedzieli co to za motor. A jak mówisz ze można kupić w kawasaki i to za ok. 120 zł za sztuke, to na pewno pójdę i kupię. :rolleyes: Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez mati91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Króćce ssące kupisz w Kawasaki. Jeden kosztuje ok. 120zł. Więc za dwa zapłacisz ok.240zł. Kolega ściągał z Holandii i też wyszło coś ok 100zł za sztukę. Z tego co pamiętam, to jeden stary ma dobry i może by Ci go odsprzedał. Jeżeli jesteś zainteresowany to pisz na PW a ja go zapytam, czy ma i ewentualnie może odsprzedać, oddać.O jaki model motoru mam się pytać w kawasaki, bo jak ja zapytałem się w poznaniu to nie wiedzieli co to za motor. A jak mówisz ze można kupić w kawasaki i to za ok. 120 zł za sztuke, to na pewno pójdę i kupię. :rolleyes:Jak zapytałeś o motor, to mogli nie wiedzieć. Pytasz o motocykl, taki jaki masz. KZ440LTD. Problemem może być to, że nie mają katalogów przed 90 rokiem. Jeżeli nie znajdziesz, to daj znać przed świętami. Zadzwonię do kolegi któremu je wymieniałem w ub. roku. Może ma oryginalne opakowanie z nr katalogowym. Teraz jest za granicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Króćce ssące kupisz w Kawasaki. Jeden kosztuje ok. 120zł. Więc za dwa zapłacisz ok.240zł. Kolega ściągał z Holandii i też wyszło coś ok 100zł za sztukę. Z tego co pamiętam, to jeden stary ma dobry i może by Ci go odsprzedał. Jeżeli jesteś zainteresowany to pisz na PW a ja go zapytam, czy ma i ewentualnie może odsprzedać, oddać.O jaki model motoru mam się pytać w kawasaki, bo jak ja zapytałem się w poznaniu to nie wiedzieli co to za motor. A jak mówisz ze można kupić w kawasaki i to za ok. 120 zł za sztuke, to na pewno pójdę i kupię. :rolleyes:Jak zapytałeś o motor, to mogli nie wiedzieć. Pytasz o motocykl, taki jaki masz. KZ440LTD. Problemem może być to, że nie mają katalogów przed 90 rokiem. Jeżeli nie znajdziesz, to daj znać przed świętami. Zadzwonię do kolegi któremu je wymieniałem w ub. roku. Może ma oryginalne opakowanie z nr katalogowym. Teraz jest za granicą.Byłbym bardzo wdzięczny jak byś załatwił mi ten numer katalogowy. To by bardzo ułatwiło sprawę. :icon_biggrin: Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech1986 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Byłbym bardzo wdzięczny jak byś załatwił mi ten numer katalogowy. To by bardzo ułatwiło sprawę. :icon_biggrin: Z góry dziękuje. Wujek google wie wszystko, wystarczy poszperać, ja znalazłem stronkę na której masz wszystkie części wraz z numerami.: https://www.kawasakiepc.com/SystemSearch_Frames.cfm?QuickSearch=1&SearchFor=KZ440-A1&SearchBy=Model&cGroupID=&CFID=5454887&CFTOKEN=60943860 Nie bardzo wiem jak to wygląda wiec musisz sobie po przeglądać. Pozdrawiam! Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Byłbym bardzo wdzięczny jak byś załatwił mi ten numer katalogowy. To by bardzo ułatwiło sprawę. :icon_biggrin: Z góry dziękuje. Wujek google wie wszystko, wystarczy poszperać, ja znalazłem stronkę na której masz wszystkie części wraz z numerami.: https://www.kawasakiepc.com/SystemSearch_Frames.cfm?QuickSearch=1&SearchFor=KZ440-A1&SearchBy=Model&cGroupID=&CFID=5454887&CFTOKEN=60943860 Nie bardzo wiem jak to wygląda wiec musisz sobie po przeglądać. Pozdrawiam!Witam, Jak można się zalogować na tej stronie?? :blink: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech1986 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Witam, Jak można się zalogować na tej stronie?? :blink: Pozdrawiam. Ups, przedobrzyłem, to teraz podaje link nie do końca bezpośredni: http://www.kawasaki.com/SITE/VIVehicleInformation/VIepc.asp?VinNbr=&intCatalogID=2&CatalogTypeID=4&ProductTypeID=36&ModelMarketingID=266&ModelYear=1980&ModelCode=KZ440A1&SHOWVEHTABS=1 po wejściu na ta stronę przeglądarka może Ci zablokować wyskakujące nowe okno które ta strona otwiera wiec będziesz musiał kliknąć "Click Here if it does not launch." (sorry ze tak tłumacze łopatologicznie ale skrzywienie zawodowe :P) Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Witam, Jak można się zalogować na tej stronie?? :blink: Pozdrawiam. Ups, przedobrzyłem, to teraz podaje link nie do końca bezpośredni: http://www.kawasaki.com/SITE/VIVehicleInformation/VIepc.asp?VinNbr=&intCatalogID=2&CatalogTypeID=4&ProductTypeID=36&ModelMarketingID=266&ModelYear=1980&ModelCode=KZ440A1&SHOWVEHTABS=1 po wejściu na ta stronę przeglądarka może Ci zablokować wyskakujące nowe okno które ta strona otwiera wiec będziesz musiał kliknąć "Click Here if it does not launch." (sorry ze tak tłumacze łopatologicznie ale skrzywienie zawodowe :P)Spoko nie obrażę się (informatyk bazodanowiec) Tylko sęk w tym, że wczoraj wyskakiwał błąd (byle gdzie kliknąłem). Coś z serwerem strony musiało być bo dzisiaj śmiga jak talala. Dziękuje za linka. :notworthy: Pozdrawiam :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Trudno uzyskać odpowiedż od kogokolwiek na tym forum, ale zadam jeszcze jedno pytanie :bigrazz: . Czy miał ktoś przypadek zacinania się iglic w prowadnicach aluminiowych w gaźniku, przy założeniu innych prawidłowości w tym miejscu? Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.