Gość josha Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 To już jest jakiś trop, napewno w moim jest jedna linka sprz. a może pamiętasz jaką funkcję spełnia wyłącznik elektryczny który włączany jest przez dzwignię sprzęgła? Dzięki Stopka gasi silnik kiedy wrzucisz bieg, a ona jest rozłożona. Włącznik przy klamce sprzęgła, nie pozwala zakręcić rozrusznikowi, bez wciśnięcia klamki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Dzięki, lubię konkretne odpowiedzi, w takim razie muszę posprawdzać przejście, bo ten przy klamce nie działa. Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Powiedzcie czy pas napędowy powinno się naciągać przy obciążonym motocyklu? zauważyłem że są spore różnice w naprężeniu, bez obciążenia i np. jak siedzą dwie średnie osoby. I jeszcze jedno co mi doskwiera, czy może się wypowiedzieć osoba która ma lub miała LTD 450 i powiedzieć czy w tych moto zejście z wyższych obrotów jest dość długie, mam problem z ustawieniem wolnych obrotów, albo są za małe albo za wysokie, nadmienię iż gaźniki są czyste membrany również w dobrym stanie, wszystko szczelne od strony garów od strony filtra nie mam pewności bo gumy i sprężyny ściskające to oryginał sprzed lat, osobiście myślę że może prowadnice przepustnicy niedostatecznie przeczyściłem i dają opór podczas powrotu lub słaba kompresja której jeszcze nie sprawdzałem... Dzięki Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Pas naciąga się w nieobciążonym motocyklu.W miarę obciążenia pas staje się luźniejszy. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 sprawdź szczelność po stronie filtra powietrza ewentualnie wymień.powinieneś zrobic synchro gażników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Kurcze, u mnie jest inaczej, podczas obciążenia pas się napręża, to wynika z miejsca mocowania wahacza, myślę że powinienem ustawić go w miejscu gdy pod wpływem obciążenia jest najbardziej napięty, jeżeli chodzi o synchro gaź. to napewno by się przydało chociaż śruba regulacji jest zabezpieczona, a powiedzcie jakie są widoczne objawy asynchronizacji gaź.? Pzdr. Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Pas naciąga się bez obciążenia. Tak jak i łańcuch. Po to jest odpowiedni luz. Prawdopodobnie lewe powietrze. Po przez króćce lub osie przepustnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Powiedzcie czy było cokolwiek na forum o airbox'ie, nie jestem pewien czy działa on w "moim" tak jak trzeba. Sprawdziłem iż trzeba się porządnie zassać aby zadziałał zawór który zamyka dolot powietrza, nie wiecie czy ten zawór powinien się zamykać tylko przy dużych obrotach... Pozdrawiam. Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldeczek22 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Witam,jestem tu nowy i dopiero zapoznaje sie tu,mam pytanie na oku mam ltd 454 rok 1987,czy te roczniki mialy lancuch?moze dac sobie spokoj i szukac z pasem?pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandrzej_1400 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam,jestem tu nowy i dopiero zapoznaje sie tu,mam pytanie na oku mam ltd 454 rok 1987,czy te roczniki mialy lancuch?moze dac sobie spokoj i szukac z pasem?pozd. Wydaje mi się że LTD 454 produkowane były od 86 roku i wszystkie miały pas napędowy a jedynie LTD 440 które były produkowane do 86 roku były na łańcuchu. Ja miałem 454 z 89 roku oczywiście na pasku. Z tym że miej na uwadze kupując moto na pasku w jakim jest ten pasek czy oby nie nadaje się do wymiany. Jak kupowałem pasek jakieś 10 lat temu to był koszt około 500 – 600 PLN. Cytuj Moje zabawki:NEO; Intruz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldeczek22 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 to sobie dam spokoj,a moze en 500 bedzie lepszy?napewno mlodszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) 454 ltd miały pas, podobnie zresztą jak kz440ltd. 440ltd oznaczone literką B, - belt. Zdarza się jednak spotkać modele "B" z napędem łańcuchowym. Bierze się to stąd, że bardzo łatwo przerobić pasek na łańcuch w tych modelach. Trudno trafić na dobry i zadbany egzemplarz. Co prawda, kilka tygodni temu, był jeden na allgro ładny i ubrany egzemplarz. Podobno zrobiony w oryginale. Już go nie widzę, więc nie wiem czy poszedł, czy czeka na lepsze czasy. cyt."to sobie dam spokoj,a moze en 500 bedzie lepszy?napewno mlodszy." EN, to faktycznie trochę młodszy model, niemniej jeżeli ma to być pierwsze moto to zdecydowanie nie polecam. Edytowane 25 Stycznia 2011 przez josha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandrzej_1400 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 cyt."to sobie dam spokoj,a moze en 500 bedzie lepszy?napewno mlodszy." EN, to faktycznie trochę młodszy model, niemniej jeżeli ma to być pierwsze moto to zdecydowanie nie polecam. A z jakich to powodów? Chyba że waldeczek faktycznie ma 13 lat, to w takim wypadku też proponował bym rozpocząć swoją przygodę od jakiejś 50-siątki. Cytuj Moje zabawki:NEO; Intruz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erneston Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam. Mam takie pytanie wie ktoś jak napiąć łańcuszek rozrządu w kawasaki 440 LTD. Mam serwisówke ale wole zapytać się kogoś kto na tym sie zna. Z góry dziękuje P.S Wie ktoś gdzie można kupić membrany do tego motoru i czy da się je regenerować albo skleić. Potrzebuje zamka do kanapy. Jak by ktoś miał na sprzedanie to proszę o kontakt na PW. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 A z jakich to powodów? Chyba że waldeczek faktycznie ma 13 lat, to w takim wypadku też proponował bym rozpocząć swoją przygodę od jakiejś 50-siątki. A no z takich, że en ma 50 kucy i jest bardzo narowisty. Wąska kiera też nie ułatwia prowadzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.