Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie.

 

W nawiązaniu do wcześniejszych moich problemów z odpalaniem po dłuższym postoju.

 

Pomimo wyregulowania poziomu paliwa w gaźnikach problem nie rozwiązał sie. Wczoraj po ponad tygodniowym postoju ponownie wystąpił problem z uruchomieniem silnika. Załapał chyba za 4 razem i mimo rozgrzania przed jazda na początku dusił się i szarpał. Co można jeszcze sprawdzić, żeby ustalić źródło tych dziwnych zachowań.

 

Proszę o pomoc i dziękuje za wcześniejsze rady Bartka.M.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze smigam :crossy: Szukam obrotomierza,nie ma nigdzie...........

No to jest nas dwóch.

Jeżeli masz uszkodzony obrotomierz,a nie jest to uszkodzenie mechaniczne/w sensie rozbite/ to mozna go naprawic.ja tak kiedys naprawialem jest taka firma w krakowie niestety niepamietam adresu ale moge sprubowac poszukac.można wyslac poczta.jest tez firma naprawiajaca wszelkiej masci liczniki,obrotomierze itp.w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich użytkowników Kawasaki 440 z, kz, ltd.

Mam problem z moim moto, a mianowicie jak postoi około tygodnia lub dłużej to ciężko go odpalić. Załapie tak za czwartym razem, ale trzeba go trochę pokręcić. Następnie mimo nagrzania na ssaniu a następnie na wolnych obrotach trochę szarpie i potrafi zgasnąć na wolnych obrotach. Po przejechaniu 200-300 metrów problem ustępuje. Jeżeli motor jest używany powiedzmy, co dwa dni problem nie występuje. Gaźnik zostały rozebrane i wyczyszczone. W trakcie tych zabiegów okazało się, że membrany są delikatnie pęknięte. Zostały podklejone. Podklejenie na pewno wpłynęło na elastyczność i zachowanie membran. Czy to może być przyczyną dziwnego zachowania??? Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!! Może ktoś miał podobne problemy z swoim moto. Pozdrawiam

Ja mialem...jak moto postalo kilka dni, to za cholera odpalic nie chcialo :banghead:

Moze aku... masz za slaby????

 

P.S.

Jerzyk.. gdyby Ci sie udalo znalesc namiary ,na te firmy...to podrzuc je na forum :notworthy:

 

Moze tak od inego modelu,bedzie pasowal obrotomierz????????????????? :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak cieknie paliwko z kranika? Obfitym strumieniem czy nie bardzo. Miałem problem że do gaźników nie dochodziło wystarczająco dużo paliwka i kaprysił przy rozruchu i w jeździe. Okazało się, że winny był filtr paliwa który normalnie się zapchał, po jego wywaleniu zapalił od strzała. Może też być nieszczelność na króćcach dolotowych do głowicy albo szybciej na łączeniu gaźnik-air box.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeżeli chodzi o paliwo to wszystko jest w porządku paliwo płynie całą średnica wężyka. Jeżeli chodzi o szczelność na króćcach pomiędzy gaźnikami a głowicą to w tamtym roku zaczął mi strzelać i na łączeniu króćca z głowicą zauważyłem błyski, okazało się że łączenie jest nie szczelne. Po uszczelnieniu problem rozwiązał się. Jak uszczelniałem to połączenie to obejrzałem króćce i po wierzchu widać delikatne pęknięcia ale w środku jest wszystko w porządku nie ma śladu pęknięć. A jeżeli chodzi o druga stronę to gumki łączące gaźniki z air box też wyglądają w porządku sprężynki też dobrze dociskają.

 

Przy najbliższej okazji wyjmę króćce i jeszcze dokładnie je sprawdze.

Zobaczymy czy pomoże.

Pozdrawiam

 

Są na allegro zegary.

 

Gość z Gdańska kupowłaem od niego części i moge polecić jako uczciwego i solidnego.

 

Oto stronka z tą aukcją.

Aukcja dotyczy innej części ale w opisie są zegary więc jak coś to dzwoń.

 

http://www.allegro.pl/item642599298_kawasa...400_czesci.html

 

Pozdrawiam

Edytowane przez piotr1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydawało, ż e te sprężynki trzymają ale przy bliższych oględzinach okazało się że przepuszczają. Zastąpiłem je zwykłymi objemkami i problem znniknął. Miałem tak że na wolnych obrotach silnik szalał z obrotami i wkręcał się wysoko albo nie schodzł z obrotów. Kombinowałem jak mogłem ale dopiero dokręcenie króćców pomogło. Na problemy z paleniem pomogło czyszczenie wszystkich dysz i ustawienie poziomu paliwa.Pobawiłem się też z dźwignią ssania ale to już inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się wydawało, ż e te sprężynki trzymają ale przy bliższych oględzinach okazało się że przepuszczają. Zastąpiłem je zwykłymi objemkami i problem znniknął. Miałem tak że na wolnych obrotach silnik szalał z obrotami i wkręcał się wysoko albo nie schodzł z obrotów. Kombinowałem jak mogłem ale dopiero dokręcenie króćców pomogło. Na problemy z paleniem pomogło czyszczenie wszystkich dysz i ustawienie poziomu paliwa.Pobawiłem się też z dźwignią ssania ale to już inna bajka.

jak znajdziesz chwilke to opisz te zmagania z dzwignia ssania,bo to jest faktycznie problem.trdno wyczuc ssanie i faluje na obrotach albo gasnie /zaniskie/albo momentalnie na 5k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ssanie w tych gaźnikach oprócz tego że zamyka dolot powietrza od strony filtra to jednocześnie podnosi delikatnie przepustnice gazu. Kombinowałem z delikatnym podginaniem blaszki unoszącej przepustnicę gazu ssanie na rysunku oznaczonej nr.2 aż doszedłem do obrotów ułatwiających odpalenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Jeżeli chodzi o paliwo to wszystko jest w porządku paliwo płynie całą średnica wężyka. Jeżeli chodzi o szczelność na króćcach pomiędzy gaźnikami a głowicą to w tamtym roku zaczął mi strzelać i na łączeniu króćca z głowicą zauważyłem błyski, okazało się że łączenie jest nie szczelne. Po uszczelnieniu problem rozwiązał się. Jak uszczelniałem to połączenie to obejrzałem króćce i po wierzchu widać delikatne pęknięcia ale w środku jest wszystko w porządku nie ma śladu pęknięć. A jeżeli chodzi o druga stronę to gumki łączące gaźniki z air box też wyglądają w porządku sprężynki też dobrze dociskają.

 

Przy najbliższej okazji wyjmę króćce i jeszcze dokładnie je sprawdze.

Zobaczymy czy pomoże.

Pozdrawiam

 

Są na allegro zegary.

 

Gość z Gdańska kupowłaem od niego części i moge polecić jako uczciwego i solidnego.

 

Oto stronka z tą aukcją.

Aukcja dotyczy innej części ale w opisie są zegary więc jak coś to dzwoń.

 

http://www.allegro.pl/item642599298_kawasa...400_czesci.html

 

Pozdrawiam

Syrek,udało c sie kupic ten obrotomierz?ja niestety po kilku latach nieobecnosci w domu nieznalaqzlem tego adresu gdzie naprawiaja.moja kawa wreszcie gada jak należy.wymagała duzo drobnych spraw typu ato uszczelnienie a to regujacja.pozr

 

 

Syrek,udało c sie kupic ten obrotomierz?ja niestety po kilku latach nieobecnosci w domu nieznalaqzlem tego adresu gdzie naprawiaja.moja kawa wreszcie gada jak należy.wymagała duzo drobnych spraw typu ato uszczelnienie a to regujacja.pozr

 

 

Piotr1981 a jak uszczelniales te króćce?lepiłes?zaklejałes taśmą?czy w inny sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Piotr1981 a jak uszczelniałeś te króćce?lepiłeś?zaklejałeś taśmą?czy w inny sposób?

 

Uszczelniałem łączenie króćców z głowicą silikonem wysoko temperaturowym. Na wierzchu króćców są delikatne pęknięcia ale na szczęście tylko po wierzchu na wszelki wypadek naciągnąłem na wierzch dużą koszulkę termokurczliwą i i podgrzałem żeby zacisnęła się na obwodzie. Z obu stron gaźników założyłem normalne opaski zaciskowe zgodnie z radą Bartka M.

 

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chłopaki za linki :notworthy:

No niby sie dogadalem z gosciem z tym obrotomierzem...ale jakos nie moge sie doczekac na numer konta,ktore ma mi przeslac. 45 zlociszy za nie chce......Jeszcze gdybym, znalazl jakies koromysło,co by mi nogo pozwolilo troche wyciagnac to byloby gites :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna uwaga, spytaj kolesia jakie kontrolki są na tym obrotomierzu. Były dwa rodzaje na jednych idących np. do ltd była lampka oleju i hamulca, na innych lampka hamulca i długich świateł,taki ja mam w swoim Z 440 :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna uwaga, spytaj kolesia jakie kontrolki są na tym obrotomierzu. Były dwa rodzaje na jednych idących np. do ltd była lampka oleju i hamulca, na innych lampka hamulca i długich świateł,taki ja mam w swoim Z 440 :icon_biggrin:

Kurcze, za pozno, obrotomierz wyslany...zobacze go dopiero za 3 tyg,jak bede w domu :icon_rolleyes:

Wiec moze nie pasowac????

Jeszcze takie pytanko....na jednej ladze, mam jakis malutki zadziorek,ktory psuje uszczelniacz....da se to jakos zlkwidowac,czy trzeba wymenic lage???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, za pozno, obrotomierz wyslany...zobacze go dopiero za 3 tyg,jak bede w domu :icon_rolleyes:

Wiec moze nie pasowac????

Jeszcze takie pytanko....na jednej ladze, mam jakis malutki zadziorek,ktory psuje uszczelniacz....da se to jakos zlkwidowac,czy trzeba wymenic lage???

Pasowal bedzie.tych kontrolek mozesz nieuzywac,albo podpiac tam np.lightbary.

co do lag to zalezy,jezeli po wypolerowaniu zostanie wzer,to moze wyciekac ojej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...