piotr1981 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Witam ponownie. W nawiązaniu do wcześniejszych moich problemów z odpalaniem po dłuższym postoju. Pomimo wyregulowania poziomu paliwa w gaźnikach problem nie rozwiązał sie. Wczoraj po ponad tygodniowym postoju ponownie wystąpił problem z uruchomieniem silnika. Załapał chyba za 4 razem i mimo rozgrzania przed jazda na początku dusił się i szarpał. Co można jeszcze sprawdzić, żeby ustalić źródło tych dziwnych zachowań. Proszę o pomoc i dziękuje za wcześniejsze rady Bartka.M. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Ja jeszcze smigam :crossy: Szukam obrotomierza,nie ma nigdzie........... No to jest nas dwóch. Jeżeli masz uszkodzony obrotomierz,a nie jest to uszkodzenie mechaniczne/w sensie rozbite/ to mozna go naprawic.ja tak kiedys naprawialem jest taka firma w krakowie niestety niepamietam adresu ale moge sprubowac poszukac.można wyslac poczta.jest tez firma naprawiajaca wszelkiej masci liczniki,obrotomierze itp.w warszawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Witam Wszystkich użytkowników Kawasaki 440 z, kz, ltd. Mam problem z moim moto, a mianowicie jak postoi około tygodnia lub dłużej to ciężko go odpalić. Załapie tak za czwartym razem, ale trzeba go trochę pokręcić. Następnie mimo nagrzania na ssaniu a następnie na wolnych obrotach trochę szarpie i potrafi zgasnąć na wolnych obrotach. Po przejechaniu 200-300 metrów problem ustępuje. Jeżeli motor jest używany powiedzmy, co dwa dni problem nie występuje. Gaźnik zostały rozebrane i wyczyszczone. W trakcie tych zabiegów okazało się, że membrany są delikatnie pęknięte. Zostały podklejone. Podklejenie na pewno wpłynęło na elastyczność i zachowanie membran. Czy to może być przyczyną dziwnego zachowania??? Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!! Może ktoś miał podobne problemy z swoim moto. Pozdrawiam Ja mialem...jak moto postalo kilka dni, to za cholera odpalic nie chcialo :banghead: Moze aku... masz za slaby???? P.S. Jerzyk.. gdyby Ci sie udalo znalesc namiary ,na te firmy...to podrzuc je na forum :notworthy: Moze tak od inego modelu,bedzie pasowal obrotomierz????????????????? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 A jak cieknie paliwko z kranika? Obfitym strumieniem czy nie bardzo. Miałem problem że do gaźników nie dochodziło wystarczająco dużo paliwka i kaprysił przy rozruchu i w jeździe. Okazało się, że winny był filtr paliwa który normalnie się zapchał, po jego wywaleniu zapalił od strzała. Może też być nieszczelność na króćcach dolotowych do głowicy albo szybciej na łączeniu gaźnik-air box. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr1981 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 (edytowane) Witam. Jeżeli chodzi o paliwo to wszystko jest w porządku paliwo płynie całą średnica wężyka. Jeżeli chodzi o szczelność na króćcach pomiędzy gaźnikami a głowicą to w tamtym roku zaczął mi strzelać i na łączeniu króćca z głowicą zauważyłem błyski, okazało się że łączenie jest nie szczelne. Po uszczelnieniu problem rozwiązał się. Jak uszczelniałem to połączenie to obejrzałem króćce i po wierzchu widać delikatne pęknięcia ale w środku jest wszystko w porządku nie ma śladu pęknięć. A jeżeli chodzi o druga stronę to gumki łączące gaźniki z air box też wyglądają w porządku sprężynki też dobrze dociskają. Przy najbliższej okazji wyjmę króćce i jeszcze dokładnie je sprawdze. Zobaczymy czy pomoże. Pozdrawiam Są na allegro zegary. Gość z Gdańska kupowłaem od niego części i moge polecić jako uczciwego i solidnego. Oto stronka z tą aukcją. Aukcja dotyczy innej części ale w opisie są zegary więc jak coś to dzwoń. http://www.allegro.pl/item642599298_kawasa...400_czesci.html Pozdrawiam Edytowane 21 Maja 2009 przez piotr1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Też mi się wydawało, ż e te sprężynki trzymają ale przy bliższych oględzinach okazało się że przepuszczają. Zastąpiłem je zwykłymi objemkami i problem znniknął. Miałem tak że na wolnych obrotach silnik szalał z obrotami i wkręcał się wysoko albo nie schodzł z obrotów. Kombinowałem jak mogłem ale dopiero dokręcenie króćców pomogło. Na problemy z paleniem pomogło czyszczenie wszystkich dysz i ustawienie poziomu paliwa.Pobawiłem się też z dźwignią ssania ale to już inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Też mi się wydawało, ż e te sprężynki trzymają ale przy bliższych oględzinach okazało się że przepuszczają. Zastąpiłem je zwykłymi objemkami i problem znniknął. Miałem tak że na wolnych obrotach silnik szalał z obrotami i wkręcał się wysoko albo nie schodzł z obrotów. Kombinowałem jak mogłem ale dopiero dokręcenie króćców pomogło. Na problemy z paleniem pomogło czyszczenie wszystkich dysz i ustawienie poziomu paliwa.Pobawiłem się też z dźwignią ssania ale to już inna bajka. jak znajdziesz chwilke to opisz te zmagania z dzwignia ssania,bo to jest faktycznie problem.trdno wyczuc ssanie i faluje na obrotach albo gasnie /zaniskie/albo momentalnie na 5k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Ssanie w tych gaźnikach oprócz tego że zamyka dolot powietrza od strony filtra to jednocześnie podnosi delikatnie przepustnice gazu. Kombinowałem z delikatnym podginaniem blaszki unoszącej przepustnicę gazu ssanie na rysunku oznaczonej nr.2 aż doszedłem do obrotów ułatwiających odpalenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Witam. Jeżeli chodzi o paliwo to wszystko jest w porządku paliwo płynie całą średnica wężyka. Jeżeli chodzi o szczelność na króćcach pomiędzy gaźnikami a głowicą to w tamtym roku zaczął mi strzelać i na łączeniu króćca z głowicą zauważyłem błyski, okazało się że łączenie jest nie szczelne. Po uszczelnieniu problem rozwiązał się. Jak uszczelniałem to połączenie to obejrzałem króćce i po wierzchu widać delikatne pęknięcia ale w środku jest wszystko w porządku nie ma śladu pęknięć. A jeżeli chodzi o druga stronę to gumki łączące gaźniki z air box też wyglądają w porządku sprężynki też dobrze dociskają. Przy najbliższej okazji wyjmę króćce i jeszcze dokładnie je sprawdze. Zobaczymy czy pomoże. Pozdrawiam Są na allegro zegary. Gość z Gdańska kupowłaem od niego części i moge polecić jako uczciwego i solidnego. Oto stronka z tą aukcją. Aukcja dotyczy innej części ale w opisie są zegary więc jak coś to dzwoń. http://www.allegro.pl/item642599298_kawasa...400_czesci.html Pozdrawiam Syrek,udało c sie kupic ten obrotomierz?ja niestety po kilku latach nieobecnosci w domu nieznalaqzlem tego adresu gdzie naprawiaja.moja kawa wreszcie gada jak należy.wymagała duzo drobnych spraw typu ato uszczelnienie a to regujacja.pozr Syrek,udało c sie kupic ten obrotomierz?ja niestety po kilku latach nieobecnosci w domu nieznalaqzlem tego adresu gdzie naprawiaja.moja kawa wreszcie gada jak należy.wymagała duzo drobnych spraw typu ato uszczelnienie a to regujacja.pozr Piotr1981 a jak uszczelniales te króćce?lepiłes?zaklejałes taśmą?czy w inny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 (edytowane) Sprawdź aukcje aukcja na ostatnim zdjęciu widać zegary w pudełku. Edytowane 3 Czerwca 2009 przez Bartek.M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr1981 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Piotr1981 a jak uszczelniałeś te króćce?lepiłeś?zaklejałeś taśmą?czy w inny sposób? Uszczelniałem łączenie króćców z głowicą silikonem wysoko temperaturowym. Na wierzchu króćców są delikatne pęknięcia ale na szczęście tylko po wierzchu na wszelki wypadek naciągnąłem na wierzch dużą koszulkę termokurczliwą i i podgrzałem żeby zacisnęła się na obwodzie. Z obu stron gaźników założyłem normalne opaski zaciskowe zgodnie z radą Bartka M. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Dzieki chłopaki za linki :notworthy: No niby sie dogadalem z gosciem z tym obrotomierzem...ale jakos nie moge sie doczekac na numer konta,ktore ma mi przeslac. 45 zlociszy za nie chce......Jeszcze gdybym, znalazl jakies koromysło,co by mi nogo pozwolilo troche wyciagnac to byloby gites :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Jedna uwaga, spytaj kolesia jakie kontrolki są na tym obrotomierzu. Były dwa rodzaje na jednych idących np. do ltd była lampka oleju i hamulca, na innych lampka hamulca i długich świateł,taki ja mam w swoim Z 440 :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Jedna uwaga, spytaj kolesia jakie kontrolki są na tym obrotomierzu. Były dwa rodzaje na jednych idących np. do ltd była lampka oleju i hamulca, na innych lampka hamulca i długich świateł,taki ja mam w swoim Z 440 :icon_biggrin: Kurcze, za pozno, obrotomierz wyslany...zobacze go dopiero za 3 tyg,jak bede w domu :icon_rolleyes: Wiec moze nie pasowac???? Jeszcze takie pytanko....na jednej ladze, mam jakis malutki zadziorek,ktory psuje uszczelniacz....da se to jakos zlkwidowac,czy trzeba wymenic lage??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Kurcze, za pozno, obrotomierz wyslany...zobacze go dopiero za 3 tyg,jak bede w domu :icon_rolleyes: Wiec moze nie pasowac???? Jeszcze takie pytanko....na jednej ladze, mam jakis malutki zadziorek,ktory psuje uszczelniacz....da se to jakos zlkwidowac,czy trzeba wymenic lage??? Pasowal bedzie.tych kontrolek mozesz nieuzywac,albo podpiac tam np.lightbary. co do lag to zalezy,jezeli po wypolerowaniu zostanie wzer,to moze wyciekac ojej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.