Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma co porównywać xt600 do ktm 250 jak i 450.Xt to cięzki kloc ,a te sprzęty sa b, lekkie i mimo podobnej mocy w ktm w 250 odczucie mocy jest całkiem inne....(na | duży + dla ktm) Najlepiej byłoby gdybyś mogł przetestować oba sprzęty i wtedy zdecydować .250-ka napewno nie pociągnie od samego dołu tak jak xt ,ale nadrobi to na odrobine wyższych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najgorsze, ze nie mam gdzie tego przetestowac. Wlasnie problem w tym ze chce porownac nowe modele 250 i 450 a poki co w mojej okolicy nie znalazlem nowej 250. Nie maja jazd probnych. Podobno cos w polowie kwietnia. No nic to, musze cos zdecydowac bo czas ucieka i chce jezdzic.

 

Czy nikt z Was nie jezdzil wlasnie nowa 250 lub/oraz 450?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja szukam crossa/enduro o pojemności 250 cmm. Chciałbym aby był to jakiś udany model KTM-a, YAMAHY, lub jakiegoś innego markowego motoru. Jeździłbym nim bardziej po polach i w lesie niż ta torze czy w zawodach. Byłby to mój pierwszy silny motocykl. Na jego zakup mogę maksymalnie przeznaczyć 10.000 zł. Jakby co to ważę 65 kg i mam 175 cm wzrostu. Wiem że jest to duża maszyna, ale jeździłem już crossem 250-tką i jest dla mnie w sam raz. Jaki dobry motor polecacie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

95% ludzi z którymi jeżdżę to właściciele KTM od 400 do 525 więc trochę rozeznania w temacie jest.

Pozdrawiam

Czy często zdarzaja sie Wam nieprzewidziane awarie jak urwany zawór, korba itp? Jak jest ze sprzęgłami w tych EXC, chodzą słuchy, że nie są one najlepsze.

 

Jakie zawory mają modele z lat do 2003 ( stalowe czy tytanowe ) i jak często trzeba je wymieniać?

Pozdrawiam.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgaduje,ze tablice Ci na nic - wiec kup to co znajdziesz w lepszym stanie.

Jednakze szczerze polecam zaczac od 125, przynajmniej podszkolisz technike. No chyba,ze jestes na tyle dobry, zeby opanowac 250 w 2T i wykorzystac jego moc :D

 

i ogolnie jak kolega wyzej :D

Edytowane przez stormraider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy często zdarzaja sie Wam nieprzewidziane awarie jak urwany zawór, korba itp? Jak jest ze sprzęgłami w tych EXC, chodzą słuchy, że nie są one najlepsze.

 

Jakie zawory mają modele z lat do 2003 ( stalowe czy tytanowe ) i jak często trzeba je wymieniać?

Pozdrawiam.

Jedyna korba jaka urwała sie w ktmku to w LC4 z 1991r w modelach do 03 były dzięki bogu :buttrock: zawory stalowe i jeszcze nikomu się bliskie spotkanie zaworu z tłokiem nie przydarzyło :icon_twisted: natomiast w rocznej Wrce już 2 razy (se wymyślili tytan :biggrin: ) moje miały 7 lat czyli jeździły od momentu zjechania z taśmy produkcyjnej (wydechowe igły ssącymi można się było ogolić ) sprzęgło - 1 spalone (za dużo zabawy - wina właściciela moto). Jedynym mankamentem są fruwające łańcuchy :biggrin: (zbyt długo zwlekamy z wymianą).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta padaka to Suzuki RMZ 250 2004r . Ciągła ładnie. Do tej pory śmigałem na ETZ 250, ale zdałem sobie sprawę że ten motor jest dla mnie w teren za ciężki . Cross jest około o połowę lżejszy więc na pewno jeździłoby mi się nim lepiej. Jaki udany motor polecacie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przedstawiaja sie koszta eksploatacji KTM 400/520 EXC z poczatkow produkcji ( 2000 . 2001 r) do KTM LC4 620 SC z lat 96 - 99 , kazde EXC z tych lat wymaga natychmiastowego remontu ? jakie moiga byc tego koszta ? czy 520 mozna "oslabic" - jazda amatorska , glownie lasy , pola , nieuzytki , od swieta jakis tor crosowy lub bagienko :D . Z tego co widze czesci uzywanych do EXC praktycznie nie ma , dlaczego ? .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przedstawiaja sie koszta eksploatacji KTM 400/520 EXC z poczatkow produkcji ( 2000 . 2001 r) do KTM LC4 620 SC z lat 96 - 99 , kazde EXC z tych lat wymaga natychmiastowego remontu ? jakie moiga byc tego koszta ? czy 520 mozna "oslabic" - jazda amatorska , glownie lasy , pola , nieuzytki , od swieta jakis tor crosowy lub bagienko :clap: . Z tego co widze czesci uzywanych do EXC praktycznie nie ma , dlaczego ? .

Witam,

w Polsce b. trudno dostać coś używanego do EXC lepiej wypada pod tym względem niemiecki jebaj natomiast o dziwo części w polskich serwisach KTM nie są tak horrendalnie drogie, jeżeli przymierzasz sie do kupna EXC z tych roczników (00-01) polecam zajrzeć do silnika (obawiam się, że z racji strachu przed kosztami remontu niektórzy użytkownic EXC skrzętnie omijają w/w temat), Jestem 2 miesiące po kapitalce mojego KTM i jak na tą markę nie pochłonęło to dużej kwoty (ok 2,5tyś. PLN) (tłok wałek rozrządu-nowy wał korbowy-regeneracja zawory szlif zębatek wałka zdawczego i sprzęgłowego regeneracja głowicy napęd i inne duperszmity) i wiem że to moto będzie jeździć jeszcze długo po takim remoncie. Hmm ja raczej mojego kateemka osłabiać nie będę :crossy: wolę mieć zapas mocy pod tyłkiem i czasem to skrzętnie wykorzystuję :banghead: a w 400 trochę tej mocy w niektórych momentach (jednak b. rzadko) brakuje. 95% ludzi z którymi jeżdżę to właściciele KTM od 400 do 525 więc trochę rozeznania w temacie jest. Co do LC4 mogę powiedzieć jak to wyglada w przypadku 600.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od terenu w jakim jeździmy (najczęściej błoto, glina, żwir) zależy też od częstotliwości wojaży (przede wszystkim weekendy). łańcuchy wytrzymują średnio pół roku (wszystkie oprócz VAZA - ten wytrzymuje średnio 3 mce)zębatki tylko i wyłcznie stalowe alu nie daje rady wyciera się jak diabli. Opony tył co 4 mce (około wytrzymują nawet dłużej jak się je obróci) zakładamy Mitasa C-10 C-16 (średni i twardy teren) przód co 2 tylne (ja osobiście jestem zwolennikiem jakiegoś markowego produktu z przodu o wiele lepsze czucie kierownicy).

Klocki to już różnie jedne skończyłem w 4 godziny :clap:(czarne LUCASY) z tym, że cały czas na tylnym zacisku utrzymywała sie kilogramowa warstwa syfu (ale mamy patent na klocki więc już niestraszne nam przedwczesne zużycie :) )

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...