KoschecK Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 A co myślicie o tej DR-Z?http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400-sm-enduro-igla-100-a2-CID5-IDcqpSr.html#fdebae3313Wiem, że z zakupem moto nie ma co się śpieszyć, ale tą już widziałem wcześniej i utkwiła mi w pamięci. Cena nie jest zbyt wygórowana? Dodam, że aktualny właściciel jest pierwszym w Polsce, kierownica z początku była krzywa i po paru wywrotkach pękła, dlatego jest wymieniona na nową - nie wiem czy to takie istotne info.Ogólnie mam taki problem, że mogę zorganizować transport na odległość maks okolice Warszawy, ale sam jestem zielony w temacie i nie mam nikogo, kto by pomógł mi obczaić moto na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Prezentuje się dobrze, oby było tak w rzeczywistości.. Co do uszczelniaczy to się nie przejmuj, nie jest to majątek, a do tego założyłbyś sobie osłony lag żeby ich w terenie zbytnio nie porysować. Jeśli chodzi o kierownicę.. Jak sam zaczniesz jeździć w terenie, zobaczysz jak to jest.. Połamane klamki, krzywa kierownica itp. :wink: A co sądzisz o tym? http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-e-CID5-IDacKV1.html#55a1dec72b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) A co myślicie o tej DR-Z? http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400-sm-enduro-igla-100-a2-CID5-IDcqpSr.html#fdebae3313Wiem, że z zakupem moto nie ma co się śpieszyć, ale tą już widziałem wcześniej i utkwiła mi w pamięci. Cena nie jest zbyt wygórowana? Dodam, że aktualny właściciel jest pierwszym w Polsce, kierownica z początku była krzywa i po paru wywrotkach pękła, dlatego jest wymieniona na nową - nie wiem czy to takie istotne info.Ogólnie mam taki problem, że mogę zorganizować transport na odległość maks okolice Warszawy, ale sam jestem zielony w temacie i nie mam nikogo, kto by pomógł mi obczaić moto na miejscu. W tego typu motocyklach ciężko coś powiedzieć po zdjęciach. Trzeba oglądać i oceniać stan na miejscu. Ta źle nie wygląda. Zawias jest od S lub E i w oczy rzuca się tylko brak gumowych osłon-harmonijek na lagach. Ten od Mort3n ciekawie się zapowiada. Edytowane 15 Listopada 2015 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoschecK Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Prezentuje się dobrze, oby było tak w rzeczywistości.. Co do uszczelniaczy to się nie przejmuj, nie jest to majątek, a do tego założyłbyś sobie osłony lag żeby ich w terenie zbytnio nie porysować. Jeśli chodzi o kierownicę.. Jak sam zaczniesz jeździć w terenie, zobaczysz jak to jest.. Połamane klamki, krzywa kierownica itp. :wink: A co sądzisz o tym? http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-e-CID5-IDacKV1.html#55a1dec72bFajna, wcześniej jej nie widziałem. Tylko trochę daleko. Ogólnie DRZ w wersji E chyba nie ma oryginalnie rozrusznika i kierunkowskazów, czy coś mi się pomyliło?Myślicie, że mógłby się znaleźć jakiś forumowicz z okolic, który rzuciłby na nią doświadczonym okiem? Bo jak już bym miał jechać taki kawał i organizować transport, to wolałbym już jechać na pewniaka (chociaż prawdziwy pewniak to tylko z salonu).I jeszcze jedna sprawa, moto musi w papierach mieścić się do prawka kategorii A2, a wiem że różnie DR-Z mają wpisane w dokumentach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Ogólnie DRZ w wersji E chyba nie ma oryginalnie rozrusznika i kierunkowskazów, czy coś mi się pomyliło? Wersja E jest identyczna jak Y tylko że zamiast kopniaka ma rozrusznik i 5kg więcej z tego powodu. Myślicie, że mógłby się znaleźć jakiś forumowicz z okolic, który rzuciłby na nią doświadczonym okiem? Bo jak już bym miał jechać taki kawał i organizować transport, to wolałbym już jechać na pewniaka (chociaż prawdziwy pewniak to tylko z salonu). Żeby trafić pewniaka w 100% to bardzo małe prawdopodobieństwo, chociaż to nie jest motocykl wyczynowy więc aż takiego problemu nie ma ze znalezieniem dobrej sztuki. Ale zawsze się znajdzie jakieś ale.. A co do jazdy.. Niektórzy jadą 600km w jedną stronę żeby zobaczyć obraz nędzy i rozpaczy.. Nie poddawaj się ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoschecK Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 A co do jazdy.. Niektórzy jadą 600km w jedną stronę żeby zobaczyć obraz nędzy i rozpaczy.. Nie poddawaj się ;)Tylko, że tutaj dużą przeszkodą jest też mój brak doświadczenia w tych sprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Łap tu moje 10 przykazań napisanych na szybko :wink: 1. Sprawdź czy dobrze odpala na zimnym (wystarczy dotknąć silnika przed rozruchem czy nie był wcześniej rozgrzewany).2. Czy płynnie wkręca się na obroty i z nich schodzi.3. Czy nic w nim nie klepie, stuka, nie ociera się (bądź wrażliwy na metaliczny dźwięk).4. Sprawdź czy płynnie oddaje moc, nie szarpie podczas przyśpieszania.5. Czy nigdzie się nic nie poci, ani nie sączy.6. Sprawdź stan tarcz, okładzin i przewodów(czy nie są już sparciałe bądź spękane)7. Sprawdź stan napędu.8. Sprawdź luzy zawieszenia w tym łożysko główki ramy.9. Obadaj czy nie widać nigdzie jakichś nie oryginalnych spawów na ramie bądź wahaczu.10. I oblukaj go całego czy nie ma żadnych kabli na wierzchu, napraw z użyciem blachowkrętów itp. Pamiętaj, każdą usterkę można naprawić, ale chodzi o to żeby nie dać się naciągnąć na motocykl który kosztuje 10tyś, a ma do wymiany tarcze+klocki+przewody+napęd+kilka drobiazgów które mogą już trochę kosztować. PS. Nie napalaj się! I nie pokazuj że Ci na nim zależy! Edytowane 15 Listopada 2015 przez mort3n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 W trakcie jazdy próbnej wbijasz pierwszy bieg i ciągniesz do odcięcia, potem puszczasz gaz i hamujesz, powtarzasz. Robisz to samo z 2 i 3 biegiem.Ważne jest aby je dokręcić do końca żeby sprawdzić czy nie wyskakują, bo to też jest jednak ważne :) Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Z tym kolega może mieć problem bo jest świeży, ale wystarczy w miarę energicznie dać gaz i jak ma wyskoczyć to wyskoczy. PS. Chyba że zrobi to na asfalcie, bo w terenie jakby zakręcił na 3-ce tą DRZ-te do odciny to mogłoby mu się zrobić gorąco ;) Edytowane 15 Listopada 2015 przez mort3n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Ogólnie jak by nie było, należy sprawdzić wszystko to co w każdym motocyklu, a w endurakach jest łatwiej zweryfikować bo mamy wszystko na wierzchu. Nie mniej jednak polecam zabranie jakiegoś znajomego który ma pojęcie o motocyklach, a najlepiej mechanika. Zapłacisz te 100 czy 200zł, ale facet powinien wiedzieć co i jak sprawdzić. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Za 100zł to chyba żaden mechanik nie pojedzie na cały dzień.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) W trakcie jazdy próbnej wbijasz pierwszy bieg i ciągniesz do odcięcia, potem puszczasz gaz i hamujesz, powtarzasz. Robisz to samo z 2 i 3 biegiem.Ważne jest aby je dokręcić do końca żeby sprawdzić czy nie wyskakują, bo to też jest jednak ważne :) Jak wrócisz i się nie rozwalisz na drzewie przy ciągnięciu na 3 do odcinki to przygotuj się żeby zrobić unik bo prawdopodobnie dostaniesz w pysk od właściciela... Za 100zł to chyba żaden mechanik nie pojedzie na cały dzień.. Zaplanować ze 4 sprzęty do oglądnięcia i zrobić objazdówkę. Wyjdzie taniej niż 4 wyjazdy w różnych terminach. Edytowane 15 Listopada 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Enduraki, zwłaszcza małej pojemności mają krótkie przełożenia. To nie sporty gdzie na 1 łapiesz 100 a na 2 prawie dwie. Co do mechanika, to mój który jest znany i ceniony w okolicy właśnie tyle wziął. Z tym że wcześniej już serwisowałem u niego 2 motocykle. Także to też pewnie miało wpływ na koszt. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) http://www.dr-z.pl/viewtopic.php?f=31&t=3376 Ta bez gum jest użytkownika z forum drz. Mozesz prześledzić jej historie po jego postach. Nie to że polecam. Chłopak krótko ją posiada. Edytowane 16 Listopada 2015 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Enduraki, zwłaszcza małej pojemności mają krótkie przełożenia. To nie sporty gdzie na 1 łapiesz 100 a na 2 prawie dwie. Ale Przymierzam się do kupna swojego pierwszego moto. Tak więc radzenie żeby na testowanym sprzęcie targał na 3 do odcinki to... Hmm, jakby to... Synonim dla "niemądrości"? ;) Edytowane 16 Listopada 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.