Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po długiej nieobecności. Co sądzicie o Aprilii RX 125 ? Nadal ją polecacie ?:icon_question:

Jest problem z częściami do niej ? (tj. Rotax 123 lub 122)

Będzie to moje 1 moto. Pewnie mnie sponiewiera, ale nie chce żadnej 50, 80. Nie lubie co chwile czegoś zmieniać.

Cena chyba atrakcyjna ( to jest przykład ) http://www.allegro.pl/item455152206_aprili...crm_kdx_dt.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz pytam się ja :)

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1023195

 

co sadzicie o tym moto? ja go od pewnego czasu obserwuje i mam wątpliwości ze coś z nim jest nie tak (3 raz jest juz wystawiony)

 

Mi się wydaje ze 15 tys to nie tak duzo jak za motocykl tej klasy ale jakoś się waham

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz pytam się ja :icon_twisted:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1023195

 

co sadzicie o tym moto? ja go od pewnego czasu obserwuje i mam wątpliwości ze coś z nim jest nie tak (3 raz jest juz wystawiony)

 

Mi się wydaje ze 15 tys to nie tak duzo jak za motocykl tej klasy ale jakoś się waham

Jak dla mnie moto zajebiste, pewnie nie chce sie sprzedać bo wszyscy się rzucają na EXC'Ry.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie moto zajebiste

Zajebiście to to tylko wygląda, jak już brać ktm'a to tylko od '06. Te silniki do '06 pracują jak sieczkarnia, wszechobecne łożyska w silniku made in Taiwan, czy problemy z cieknacym sprzeglem. Prawda jest taka ze ktm to motocykl dla zawodnika lub amatora ze sporym portfelem, ten sprzet jest stworzony z myślą o autoryzowanych serwisach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co myślicie aby na drugie moto sprawił bym sobie XT 600. Jak ten motocykl się zprawuje w terenie(bo tylko w terenie bede tym jeżdził) Odstrasza mnie troche waga bo koło 160kg w teren to troche jest, czy moze lepiej szukac czegos w klasie 350tek (DR, XT) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co myślicie aby na drugie moto sprawił bym sobie XT 600. Jak ten motocykl się zprawuje w terenie(bo tylko w terenie bede tym jeżdził) Odstrasza mnie troche waga bo koło 160kg w teren to troche jest, czy moze lepiej szukac czegos w klasie 350tek (DR, XT) ?

Odpuśc sobie takiego klocka, no chyba że chcesz nim tylko po polnych drogach brykac. Sprzęt w konkretny teren nie powinien ważyc więcej niż 135kg. Z 350tek szukaj tt350 ewentualnie xt350, suzi też mogła by byc ale szansa trafienia dobrej sztuki jest niewielka no i cena trochę wyższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obedną chwile na allegro niema tanszej tt 350 nisz 4700. Wydaje mi się ze DR 350 za 4tys by się wyrwało jakaś DR, mozliwe ze będe szukał czegoś do remontu, co o tym myślisz? opłaca się? czy lepiej dołozyć i kupic cos w dobrym stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obedną chwile na allegro niema tanszej tt 350 nisz 4700. Wydaje mi się ze DR 350 za 4tys by się wyrwało jakaś DR, mozliwe ze będe szukał czegoś do remontu, co o tym myślisz? opłaca się? czy lepiej dołozyć i kupic cos w dobrym stanie?

Z doświadczenia wiem że bardzo trudno oszacowac koszty remontu "na oko", za zwyczaj można to ocenic dopiero po rozbiurce silnika. Z DR350 jest tego typu problem że jeśli głowica jest zużyta ,co jak że wałek rozrządu jest na panewkach zdarza się często, to koszty remontu mogą byc spore. Wszelakie regeneracje mają to do siebie że zwykle nie likwidują problemu co najwyżej odsuwają go w czasie, w efekcie jeżeli chcemy spokojnie jeżdzic to prędzej czy później trzeba wymienic głowicę a to kosztuje. Poza tym wymiana samej głowicy to nie wszystko, dochodzą zawory, łańcuch rozrządy a często pompa oleju bo to zazwyczaj jej zużycie powoduje że nie podaje ona dostateczniej ilości oleju co przyspiesza zużycie się głowicy. Więc jej wymiana najczęściej jest także konieczna jeśli nie chcemy zajeżdzic szybko nowej głowicy. Z DRkami jest tak że jeżeli puka to trzeba sobie od razu odpuścic taki egzemplarz. DRki za 4000zł to zazwyczaj materiał do remontu i to kosztownego. Moim zdaniem lepiej trochę poczekac, dozbierac kasy i kupic coś w lepszym stanie, a jeśli już szukasz w 600tkach to popatrz za XRką. ZA 4000-4500 wyrwiesz model z bębnem tylko trzeba uważac na roczniki 1988-1990 bo miały nikasil i może on by w różnym stanie.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile kosztuje nowa głowica? myslisz ze z 1500zł na remont DRa by stykło? bo jest okazja kupić za 3tys DR ale pobiera olej (tu link do ogłoszenia http://moto.allegro.pl/item457634877_suzuk...rok_poznan.html ) myslisz ze opłacało by się kupić coś w takim stanie i wyremontowac? jak juz teraz zmienie motocykl to na min 3 sezony bede go ucierał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja sie przyłącze z pytaniem do tematu, wiec tak na wiosne chce kupić moto i mam 2 typy na początku myślałem tylko o XR 600R ale kilka osób poleciło mi właśnie Dr 350 że podobno jest lżejsza i mniej spali (Xr 140kg) DR(niecałe 120kg) jeżeli sie myle poprawcie mnie takie wagi słyszałem. A te 20kg to dla mnie dużo bo ciekam praktycznie tylko po lesie, pola i szutrówki, które moto będzie lepsze bo sam już nie wiem, jedni mówią Honda drudzy Suza. Podobno DRka idzie troche gorzej

jak XT na przyspieszenie. Budżet max 5000. Moto planuje sprowadzić, chyba że będzie coś fajnego u nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja sie przyłącze z pytaniem do tematu, wiec tak na wiosne chce kupić moto i mam 2 typy na początku myślałem tylko o XR 600R ale kilka osób poleciło mi właśnie Dr 350 że podobno jest lżejsza i mniej spali (Xr 140kg) DR(niecałe 120kg) jeżeli sie myle poprawcie mnie takie wagi słyszałem. A te 20kg to dla mnie dużo bo ciekam praktycznie tylko po lesie, pola i szutrówki, które moto będzie lepsze bo sam już nie wiem, jedni mówią Honda drudzy Suza. Podobno DRka idzie troche gorzej

jak XT na przyspieszenie. Budżet max 5000. Moto planuje sprowadzić, chyba że będzie coś fajnego u nas.

Nie wiem skąd te 140kg dla XR? według danych z manuala XR600 waży 120kg na sucho a DR350 (wersie z kopniakiem) 114kg na sucho. Różnica w masie nie taka duża a za to w mocy i momencie spora. Spalanie to kwestia stylu jazdy, dla przykładu mogę podac że mnie XR pali 5-6L, DR kumpla potrafiła wypic około 5L. Ja planując zakup także rozważałem DR350 ale po kilu próbnych jazdach na DR kumpla stwierdziłem że to nic specjalnego zwłaszcza że potem kumpel miał masę problemów z reanimacją DRki, kiedy mu wreszcie jakoś się udało ją reanimowac sprzedał ją od razu i zakupił wychwalaną przez :bigrazz: mnie TT350 i lata bezproblemowo drugi sezon. Jeśli zamierzasz jeżdzic po lasach i szutrowych drogach to XR na pewno cię nie zawiedzie, mało który sprzęt może się równac z XR na szutrach :crossy: .

 

A ile kosztuje nowa głowica? myslisz ze z 1500zł na remont DRa by stykło? bo jest okazja kupić za 3tys DR ale pobiera olej (tu link do ogłoszenia http://moto.allegro.pl/item457634877_suzuk...rok_poznan.html ) myslisz ze opłacało by się kupić coś w takim stanie i wyremontowac? jak juz teraz zmienie motocykl to na min 3 sezony bede go ucierał.

No jak siorbie olej to pewnie szlif do zrobienia i cholera wie co jeszcze, zrobisz jak chcesz dla przykładu mogę ci poda moją historię z XR którą także kupowałem z myślą o remoncie za 1500zł. Efekt był taki że po zakupie materiału do remontu :biggrin: i wstępnych oględzinach wydawało się że się zmieszczę w tych pieniądzach bo silnik był po szlifie wymianie, korbowodu, zaworów i paru innych dupereli do zrobienia było zawieszenie i wygład zewnętrzny. Moja wstępna radocha szybko ustąpiła #@$@$% gdy na kolejnym wypadzie w teren zdechł mi korbowód :wink: , okazało się że koleś od którego kupiłem XRkę dał wał do roboty miejscowym "specom" i to szybko dało o sobie znac. Po rozbiórce silnika (do ostatniej śrubki) okazało się że do wymiany o prócz korbowodu są sprzęgło, łańcuch rozrządu, napinacz rozrząd, większośc łożysk, zawory wraz z uszczelniaczami, poza tym doszła wymiana łożysk w kołach, tylnej tarczy hamulcowej z klockami, uszczelniaczy przedniego zawieszenie, tłumika i jeszcze kilku rzeczy. W efekcie kosz remontu oscylował około 2000-2500zł. Podsumowując koszt całej zabawy: motorek-4500zł+ remont-2000zł=6000zł za takie pieniądze dostał bym XRkę która nie wymagała by takiego nakładu pracy i kosztów, ale z drugiej strony teraz wiem co mam pod dupą :bigrazz:

Ps. Te 1500zł pewnie ci nie starczy nawet na nową głowicę. :bigrazz:

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...