Skocz do zawartości

przedni wachacz do k-750


Maaciek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i nastał spokuj w "RUSKIEJ MECHANICE" i wszyscy żyli długo i szczęsliwie

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

:cry: i obiecuje że już nic nie będe śpiewał :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nastał spokuj w "RUSKIEJ MECHANICE" i wszyscy żyli długo i szczęsliwie

:lol:   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  

 

:cry: i obiecuje że już nic nie będe śpiewał :cry:

 

Kurde , Zapek jesteś niemożliwy :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam!

 

Mam właśnie w planie zregenerować taki wahacz, niestety jest niekompletny. Ma ktoś może jakieś rysunki, zdjęcia tego ustrojstwa? I czy te wahacze montowane były oryginalnie tylko w K 750? (widziałem kiedyś M 72 na takim zawieszeniu).

Z góry dzięki za pomoc!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi właśnie o ten krótki - niestety

A swoją drogą to nieźle odpicowany rusek!!

 

Rzecz gustu, jak dla mnie to on jest straszny :? !!! Fakt ze stan wykonania na dosyc wysokim poziomie, ale kto widzial zeby tak zniszczyc MW? Jedynym usprawiedliwieniem jest to, ze byl robiony na zamowienie pod klienta, a ten jak widac byl troche dziwny :banghead: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Kurcze, miałem nadzieję ,że dowiem się czegoś ciekawego na temat krótkiego wachacza od K-750, ale niestety.

Jakoś dziwnie na tym forum , wszyscy piszą nie o tym co jest tematem.

 

Też mam zamiar kupić takie zawieszenie i mam gościa co to ma , ale okazało się na przykład , że półki od Dniepra są za krótkie i trzeba orginalne.

Błotnik też jest inny.

Nie wiem jeszcze jak z bębnem do tego przodu.

Jest wiele pytań, ale niektórzy wolą śpiewać nie ma temat.

Mam nadzieję , że znajdzie sie ktoś kompetentny.

Pozdrawiam

Bojkot :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Półki są inne, trochę szersze niż dnieprowskie i górna jest aluminiowa. Spowodowane jest to nieco inną konstrukcją mocowania koła, bowiem wahacze muszą się jeszcze zmieścić pomiędzy lagami.

Błotnik jest inny, ma tylko jedno mocowanie do lag i na dole dodatkowe mocowanie do poziomych amortyzatrów. Przy zawieszeniu teleskopowym mocowany jest do górnej półki.

Bęben jest także inny. Ustalany jest krótkim drażkiem z dwoma przegubami, trochę podobnym do drażków kierowniczych w samochodach.

 

Te zawieszenia miały zastosowanie w "późnych" modelach M-72, wersja M i pierwszych modelach K-750. Róznice były tylko w budowie błotnika, płaski z bocznymi blachami od M-72M i półokragły głęboki od K-750.

 

Cóż jeszcze Waszmość chcesz wiedzieć :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

No w końcu znalazłem kogoś kto ma wiedzę na temat tego przodu.

dekiel12fk.th.jpg

dekiel20vb.th.jpg

Michał, która z pokryw jest "politycznie słuszna do K750 (ja mam tą dolną)?

Masz może na zbyciu ten drążek reakcyjny?

I jeszcze jedno pytanko, czy to prawda, że te przody od EMY i KACHY różniły się długością i nie są zamienne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...