enduromaster Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 A jak ze spalaniem? mozna lac do niego "olej po frytkach" czy lepiej nie ryzykowac? jak znosi chip tjuning?(i o ile mozna podniesc moc) tam nie ma kompa montujesz mbc i podkręcasz dawkę paliwa.z tego co wyczytał z forum astry dało się isuzu podkręcić do 110km i ponad 200nm. Dawało to sprint do 100 w ok 10s w topgearze był kiedyś test czy auto pojedzie na niewłaściwym paliwie i byłą asterka z oplowskim TD (ja mam taką) to jeździła na wszystkim co wlali, nawet na benie :icon_rolleyes: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 tam nie ma kompa montujesz mbc i podkręcasz dawkę paliwa.z tego co wyczytał z forum astry dało się isuzu podkręcić do 110km i ponad 200nm. Dawało to sprint do 100 w ok 10s w topgearze był kiedyś test czy auto pojedzie na niewłaściwym paliwie i byłą asterka z oplowskim TD (ja mam taką) to jeździła na wszystkim co wlali, nawet na benie :icon_evil: Może oplowski TD jeździ na wszystkim ale chodzi jak sieczkarnia i ma dużo gorsze parametry niż silnik Isuzu. Jak bym rozważał zakup Opla w dizlu to bym szukał takiego z silnikiem Isuzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Wróćmy do wątku: 1,9tdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mijagi016 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Ojciec ma w Ibizie 2001r 1,9 TDI wersja 90 KM i jak narazie jet bez awaryjny. Wymienia tylko części naturalnie zuzywające sie. Polecam ten silniczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Miałem taki silniczek w Ibizie z 2004 roku. Wersja 100 konna. Więc do tego samochodu była to rewelacja, na prawdę potężny kop momentu rozpędzał autko bardzo solidnie. Co prawda hałaśliwe te silniki jak cholera, ale spalanie i frajda z jazdy są na najwyższym poziomie :) Do trwałości nie mam zdania bo kupiłem z przebiegiem 20 tysięcy a sprzedałem z przebiegiem 34 tysięcy - przez ten czas bez awarii, w mrozy palił od razu, ogólnie kupiłbym samochód jeszcze raz z takim silnikiem ale niestety nie już Ibizę :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefas Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Mój Passat z 99 roku z silniczkiem 1.9 chodzi jak marzenie. Tylko co 12 tys. km zmieniam olej. Zimą najmniejszego problemu z odpalaniem. A zrobione jest już 218 tys. km. Właśnie zamierzam go sprzedać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 mozesz zrobic kolejne 218, w moje 1.9tdi od nowosci wytrzymalo do 520tys, potem urwala sie glowka zaworu. ok 0,5 mln nalezy wymienic zawory, wada fabryczna.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Okazuje się, że silnik nie do zajechania, gorzej z zawieszeniem, szczególnie na naszych drogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Podepne sie pod temat ,pytanie do uzytkownikow,chodzi mi o silniki TDI (trwalosc ,przebiegi,spalanie i ogolne wady -zalety)w VW T4 lub T5, .Roczniki powyzej 2000 roku.Z tego co sie orientuje to wystepuja w nich chyba trzy rodzaje silnikow,115,130 i 150 KM.Moze ktos z doswiadczenia wie cos o w\w silnikach.Dzieki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Podepne sie pod temat ,pytanie do uzytkownikow,chodzi mi o silniki TDI (trwalosc ,przebiegi,spalanie i ogolne wady -zalety)w VW T4 lub T5, .Roczniki powyzej 2000 roku.Z tego co sie orientuje to wystepuja w nich chyba trzy rodzaje silnikow,115,130 i 150 KM.Moze ktos z doswiadczenia wie cos o w\w silnikach.Dzieki i pozdrawiam. Kolega ma tą najsłabszą wersję, ma najechane niecałe 420 tysięcy i silnik chodzi bez zarzutów. Co prawda samochód powoli zaczyna wyglądać kiepsko bo służy do pracy, ale mechanicznie wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Kolega ma tą najsłabszą wersję, ma najechane niecałe 420 tysięcy i silnik chodzi bez zarzutów. Co prawda samochód powoli zaczyna wyglądać kiepsko bo służy do pracy, ale mechanicznie wszystko jest ok.Wczesniej mialem VW z silnikiem 2,4 Diesel.;Mułowaty z lekka jak do tej masy pojazdu ,dlatego interesuje mnie wlasnie Transporter ale z silnikiem TDI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Wczesniej mialem VW z silnikiem 2,4 Diesel.;Mułowaty z lekka jak do tej masy pojazdu ,dlatego interesuje mnie wlasnie Transporter ale z silnikiem TDI. Ten bodajże 110 konny jest w zupełności wystarczający, bez problemów radzi sobie za autem. Nawet można poświrowac z co słabszymi osobówkami :clap: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ten bodajże 110 konny jest w zupełności wystarczający, bez problemów radzi sobie za autem. Nawet można poświrowac z co słabszymi osobówkami :icon_mrgreen: :biggrin: t4 tdi wychodził bez intecoolera 2,5tdi 88PS, z małą chłodnicą miał 102PS, a z dużym wiatrakiem 150PS.. 150PS lata całkiem nieźle ale i pali swoje, 102 PS daje rade, a 88PS to taki 2,4D tylko mniej pali... jeszcze jest t5 - 2,5tdi 174PS - znajomy ma caravelle i średnie spalanie w mieście (normalna jazda) 11-14 l /100km :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 t4 tdi wychodził bez intecoolera 2,5tdi 88PS, z małą chłodnicą miał 102PS, a z dużym wiatrakiem 150PS..i tutaj mam pewne pytanie , czy to jest ten sam silnik rzędowy (5cylindrów o ile mnie pamięć nie myli) co chodzi w Audi A6 C4 czyli produkowanej do 1997r. bliźniak Audi 100C4 , dokładnie chodzi mi o 2,5 TDI 140konny... Bo jesli chodzi o A6 c5 i jej 2,5TDI V6 150KM to wolę sie trzymać od tego z daleka , sądząc po opiniach znajomych oraz mechaników... Więc jeszcze raz : co sądzicie o Audi A6 C4 2.5TDI 140KM najlepiej w avancie :wink: (golf sie chyba zaczyna kurczyć jeżdżąc codzienie po 80km do pracy w 4 lub 5 osób) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Z tego co czytałem bo sam kiedyś chciałem kupić auto z tym silnikiem (Volvo 850/V70) to ten R5 TDI zbierał pozytywne opinie w przeciwieństwie do, jak wspomniałeś, V6-stki. Możesz poszukać informacji na forum Volvo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.