Skocz do zawartości

1.9 TDI OCENY, TRWAŁOŚĆ


Patriko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jak ze spalaniem? mozna lac do niego "olej po frytkach" czy lepiej nie ryzykowac? jak znosi chip tjuning?(i o ile mozna podniesc moc)

 

 

tam nie ma kompa

montujesz mbc i podkręcasz dawkę paliwa.

z tego co wyczytał z forum astry dało się isuzu podkręcić do 110km i ponad 200nm. Dawało to sprint do 100 w ok 10s

 

 

w topgearze był kiedyś test czy auto pojedzie na niewłaściwym paliwie i byłą asterka z oplowskim TD (ja mam taką) to jeździła na wszystkim co wlali, nawet na benie :icon_rolleyes:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam nie ma kompa

montujesz mbc i podkręcasz dawkę paliwa.

z tego co wyczytał z forum astry dało się isuzu podkręcić do 110km i ponad 200nm. Dawało to sprint do 100 w ok 10s

w topgearze był kiedyś test czy auto pojedzie na niewłaściwym paliwie i byłą asterka z oplowskim TD (ja mam taką) to jeździła na wszystkim co wlali, nawet na benie :icon_evil:

 

Może oplowski TD jeździ na wszystkim ale chodzi jak sieczkarnia i ma dużo gorsze parametry niż silnik Isuzu. Jak bym rozważał zakup Opla w dizlu to bym szukał takiego z silnikiem Isuzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Miałem taki silniczek w Ibizie z 2004 roku. Wersja 100 konna. Więc do tego samochodu była to rewelacja, na prawdę potężny kop momentu rozpędzał autko bardzo solidnie. Co prawda hałaśliwe te silniki jak cholera, ale spalanie i frajda z jazdy są na najwyższym poziomie :)

 

Do trwałości nie mam zdania bo kupiłem z przebiegiem 20 tysięcy a sprzedałem z przebiegiem 34 tysięcy - przez ten czas bez awarii, w mrozy palił od razu, ogólnie kupiłbym samochód jeszcze raz z takim silnikiem ale niestety nie już Ibizę :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Podepne sie pod temat ,pytanie do uzytkownikow,chodzi mi o silniki TDI (trwalosc ,przebiegi,spalanie i ogolne wady -zalety)w VW T4 lub T5, .Roczniki powyzej 2000 roku.Z tego co sie orientuje to wystepuja w nich chyba trzy rodzaje silnikow,115,130 i 150 KM.Moze ktos z doswiadczenia wie cos o w\w silnikach.Dzieki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie pod temat ,pytanie do uzytkownikow,chodzi mi o silniki TDI (trwalosc ,przebiegi,spalanie i ogolne wady -zalety)w VW T4 lub T5, .Roczniki powyzej 2000 roku.Z tego co sie orientuje to wystepuja w nich chyba trzy rodzaje silnikow,115,130 i 150 KM.Moze ktos z doswiadczenia wie cos o w\w silnikach.Dzieki i pozdrawiam.

 

Kolega ma tą najsłabszą wersję, ma najechane niecałe 420 tysięcy i silnik chodzi bez zarzutów. Co prawda samochód powoli zaczyna wyglądać kiepsko bo służy do pracy, ale mechanicznie wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma tą najsłabszą wersję, ma najechane niecałe 420 tysięcy i silnik chodzi bez zarzutów. Co prawda samochód powoli zaczyna wyglądać kiepsko bo służy do pracy, ale mechanicznie wszystko jest ok.

Wczesniej mialem VW z silnikiem 2,4 Diesel.;Mułowaty z lekka jak do tej masy pojazdu ,dlatego interesuje mnie wlasnie Transporter ale z silnikiem TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej mialem VW z silnikiem 2,4 Diesel.;Mułowaty z lekka jak do tej masy pojazdu ,dlatego interesuje mnie wlasnie Transporter ale z silnikiem TDI.

 

Ten bodajże 110 konny jest w zupełności wystarczający, bez problemów radzi sobie za autem. Nawet można poświrowac z co słabszymi osobówkami :clap: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten bodajże 110 konny jest w zupełności wystarczający, bez problemów radzi sobie za autem. Nawet można poświrowac z co słabszymi osobówkami :icon_mrgreen: :biggrin:

 

 

t4 tdi wychodził bez intecoolera 2,5tdi 88PS, z małą chłodnicą miał 102PS, a z dużym wiatrakiem 150PS..

 

150PS lata całkiem nieźle ale i pali swoje, 102 PS daje rade, a 88PS to taki 2,4D tylko mniej pali...

 

jeszcze jest t5 - 2,5tdi 174PS - znajomy ma caravelle i średnie spalanie w mieście (normalna jazda) 11-14 l /100km :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

t4 tdi wychodził bez intecoolera 2,5tdi 88PS, z małą chłodnicą miał 102PS, a z dużym wiatrakiem 150PS..

i tutaj mam pewne pytanie , czy to jest ten sam silnik rzędowy (5cylindrów o ile mnie pamięć nie myli) co chodzi w Audi A6 C4 czyli produkowanej do 1997r. bliźniak Audi 100C4 , dokładnie chodzi mi o 2,5 TDI 140konny... Bo jesli chodzi o A6 c5 i jej 2,5TDI V6 150KM to wolę sie trzymać od tego z daleka , sądząc po opiniach znajomych oraz mechaników... Więc jeszcze raz : co sądzicie o Audi A6 C4 2.5TDI 140KM najlepiej w avancie :wink: (golf sie chyba zaczyna kurczyć jeżdżąc codzienie po 80km do pracy w 4 lub 5 osób)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...