Orzeszek :) Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 A co do TDI - wcale nie są przereklamowane. Wolę mieć mniej kulturalny silnik i bardziej hałaśliwy ale przynajmniej bezawaryjny a nie jakieś gówniane wariacje na temat technologii common. od jakiegoś grupa vw przechodzi na common rail, rezygnując z pompowtryskiwaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 od jakiegoś grupa vw przechodzi na common rail, rezygnując z pompowtryskiwaczy. Niestety to jest wywołane naciskiem technologicznym, w każdym bądź razie uważam, że diesel na pompowtryskach jest dużo mniej awaryjny od układów common. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Ja mam Fabie 1,9 tdi 101 Ps po lekkiej przeróbce i cieszę się 178 kucami, a i moment wysoki. Najbardziej lubię widok Pana z paska czy bmw, gdy wyprzedza go zwykła fabia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Skoda Superb 1,9 tdi 130KM. Kupiona w 2004 roku nowa. Obecnie ponad 150.000km. Bezawaryjnie. Nawet zawieszenie oryginalne nadal. Tarcze hamulcowe też. Z tym że auto od początku jeżdżone z założeniem, że będzie długo, tak więc bez katowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Turbina od ARL czyli 150 KM. Zgadza się, że oryginał 130 KM ciąnie już od tych 1800 obr, ale powyżej 3 tys zauważalnie puchnie. Polecam porównać np z 2,0 litrowym dieslem BMW, bo mi też się wydawało, że jest super ten 130 KM... Po pierwsze to nie jest turbinka od ARL, tylko każde 110 na pompie VP i każdy pompowtrysk juz ma seryjnie montowaną turbinke VTG, tak samo jak i V6. Co do tych 3 tyś i ona umiera to jest bzdura. Jeżeli zrobisz to co powinno sie robić w silnikach z VTG to silnik ma moc do samego końca. Jeździłem kilkoma samochodami z silnikami tego typu i takie opinie mi przez głowe nie przechodzą. Patriko, nie tylko Ty tak uważasz, bo tak jest. Technologia produkcji pompowtryskiwaczy jest taka, że nawet minimalne zanieczyszczenia, czy odrobina wody nie przedostanie się do samego wtryskiwcza, zaś w systemach CR jest to troszske nie dopracowane. Chociaż kuzyn ma Vito CDI i skubaniec zajechać go nie może, a już nie raz dupe po ziemi targał z siatką i betonami. Mrymek te swoje 178 KM mozesz swojej babci wciskac, a nie nam motocyklistom.... Bo po lekkiej przeróbce nie idize z tego 180KM zrobic, już musisz nieźle przerobić silnik i nie tylko elektronicznie. Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 urban - chłopczyku, skoro tu piszę, to sam jestem motocyklistą, więc Twego argumentu nie rozumiem. Uważam, że wymiana turbo, fimic i program, to nie jest wielka przeróbka. Szczególnie, że to nie silnik tylko osprzęt.Ponadto, jak na swoje 18 lat i kilka samochodów, wypowiadasz się, jak ekspert. Cóż jestem pod wrażeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 16 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Ponadto, jak na swoje 18 lat i kilka samochodów, wypowiadasz się, jak ekspert. Cóż jestem pod wrażeniem. Akurat tutaj trzeba mu oddać honor :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 urban - chłopczyku, skoro tu piszę, to sam jestem motocyklistą, więc Twego argumentu nie rozumiem. Uważam, że wymiana turbo, fimic i program, to nie jest wielka przeróbka. Szczególnie, że to nie silnik tylko osprzęt.Ponadto, jak na swoje 18 lat i kilka samochodów, wypowiadasz się, jak ekspert. Cóż jestem pod wrażeniem. Po co sie unosisz:) Ja wyraziłem swoje zdanie na temat Twojej mocy, nia zgadzasz sie, to powiedz dokłądnie co masz zrobione, podziel sie doswiadczeniem, a nie się rzucasz. Po to jest forum aby DYSKUTOWAC, a nie zaraz nie wiadomo co. Spokojniej, ja nie chciałem Ci obrazić, a Ty do mnie piszesz tak jak "bym Ci ojca harmonią zabił". Pozdrawiam Cie serdecznie :biggrin: :biggrin: urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Byle by żadna wojna z tego nie wyszła Panowie... :wink: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Witam.Wojny nie będzie.Zmieniony osprzęt: fimic i turbo ARL oraz program. To nie są według mnie duże zmiany i nie ingerują w silnik, ale to moje zdanie.Na potwierdzenie, by nie być gołosłowny link do wykresu http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=4550 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Witam.Wojny nie będzie.Zmieniony osprzęt: fimic i turbo ARL oraz program. To nie są według mnie duże zmiany i nie ingerują w silnik, ale to moje zdanie.Na potwierdzenie, by nie być gołosłowny link do wykresu http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=4550 Pozdrawiam No, no... Sporo tych koników jak na Fabię :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 No wynik imponujący - strasznie mnie ciekawi o ile sie zmniejszy żywotność silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 (edytowane) No wynik imponujący - strasznie mnie ciekawi o ile sie zmniejszy żywotność silnika i o ile wzrosło spalanie? również oleju :lalag: Edytowane 20 Maja 2008 przez Orzeszek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 No wynik imponujący - strasznie mnie ciekawi o ile sie zmniejszy żywotność silnika Oj janciownik bardzo dużo, na pewno. i o ile wzrosło spalanie? również oleju :banghead: A Ty to mechanik :banghead: :wink: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Oj janciownik bardzo dużo, na pewno. tak wlasnie myslalem, nie tuningowane diesle padaja jak muchy to z takim to jak z jajeczkiem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.