Skocz do zawartości

1.9 TDI OCENY, TRWAŁOŚĆ


Patriko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A co do TDI - wcale nie są przereklamowane. Wolę mieć mniej kulturalny silnik i bardziej hałaśliwy ale przynajmniej bezawaryjny a nie jakieś gówniane wariacje na temat technologii common.

 

od jakiegoś grupa vw przechodzi na common rail, rezygnując z pompowtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od jakiegoś grupa vw przechodzi na common rail, rezygnując z pompowtryskiwaczy.

 

Niestety to jest wywołane naciskiem technologicznym, w każdym bądź razie uważam, że diesel na pompowtryskach jest dużo mniej awaryjny od układów common.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoda Superb 1,9 tdi 130KM. Kupiona w 2004 roku nowa. Obecnie ponad 150.000km. Bezawaryjnie. Nawet zawieszenie oryginalne nadal. Tarcze hamulcowe też. Z tym że auto od początku jeżdżone z założeniem, że będzie długo, tak więc bez katowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina od ARL czyli 150 KM. Zgadza się, że oryginał 130 KM ciąnie już od tych 1800 obr, ale powyżej 3 tys zauważalnie puchnie. Polecam porównać np z 2,0 litrowym dieslem BMW, bo mi też się wydawało, że jest super ten 130 KM...

 

Po pierwsze to nie jest turbinka od ARL, tylko każde 110 na pompie VP i każdy pompowtrysk juz ma seryjnie montowaną turbinke VTG, tak samo jak i V6. Co do tych 3 tyś i ona umiera to jest bzdura. Jeżeli zrobisz to co powinno sie robić w silnikach z VTG to silnik ma moc do samego końca. Jeździłem kilkoma samochodami z silnikami tego typu i takie opinie mi przez głowe nie przechodzą.

 

Patriko, nie tylko Ty tak uważasz, bo tak jest. Technologia produkcji pompowtryskiwaczy jest taka, że nawet minimalne zanieczyszczenia, czy odrobina wody nie przedostanie się do samego wtryskiwcza, zaś w systemach CR jest to troszske nie dopracowane. Chociaż kuzyn ma Vito CDI i skubaniec zajechać go nie może, a już nie raz dupe po ziemi targał z siatką i betonami.

 

Mrymek te swoje 178 KM mozesz swojej babci wciskac, a nie nam motocyklistom.... Bo po lekkiej przeróbce nie idize z tego 180KM zrobic, już musisz nieźle przerobić silnik i nie tylko elektronicznie.

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urban - chłopczyku, skoro tu piszę, to sam jestem motocyklistą, więc Twego argumentu nie rozumiem. Uważam, że wymiana turbo, fimic i program, to nie jest wielka przeróbka. Szczególnie, że to nie silnik tylko osprzęt.

Ponadto, jak na swoje 18 lat i kilka samochodów, wypowiadasz się, jak ekspert. Cóż jestem pod wrażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urban - chłopczyku, skoro tu piszę, to sam jestem motocyklistą, więc Twego argumentu nie rozumiem. Uważam, że wymiana turbo, fimic i program, to nie jest wielka przeróbka. Szczególnie, że to nie silnik tylko osprzęt.

Ponadto, jak na swoje 18 lat i kilka samochodów, wypowiadasz się, jak ekspert. Cóż jestem pod wrażeniem.

 

Po co sie unosisz:) Ja wyraziłem swoje zdanie na temat Twojej mocy, nia zgadzasz sie, to powiedz dokłądnie co masz zrobione, podziel sie doswiadczeniem, a nie się rzucasz. Po to jest forum aby DYSKUTOWAC, a nie zaraz nie wiadomo co. Spokojniej, ja nie chciałem Ci obrazić, a Ty do mnie piszesz tak jak "bym Ci ojca harmonią zabił".

 

Pozdrawiam Cie serdecznie :biggrin: :biggrin:

 

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wojny nie będzie.

Zmieniony osprzęt: fimic i turbo ARL oraz program. To nie są według mnie duże zmiany i nie ingerują w silnik, ale to moje zdanie.

Na potwierdzenie, by nie być gołosłowny link do wykresu

 

http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=4550

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wojny nie będzie.

Zmieniony osprzęt: fimic i turbo ARL oraz program. To nie są według mnie duże zmiany i nie ingerują w silnik, ale to moje zdanie.

Na potwierdzenie, by nie być gołosłowny link do wykresu

 

http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=4550

 

Pozdrawiam

 

No, no... Sporo tych koników jak na Fabię :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wynik imponujący - strasznie mnie ciekawi o ile sie zmniejszy żywotność silnika

 

Oj janciownik bardzo dużo, na pewno.

 

i o ile wzrosło spalanie? również oleju :banghead:

 

A Ty to mechanik :banghead: :wink: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...