Skocz do zawartości

1.9 TDI OCENY, TRWAŁOŚĆ


Patriko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  Boczi013 napisał:

A jak ze spalaniem? mozna lac do niego "olej po frytkach" czy lepiej nie ryzykowac? jak znosi chip tjuning?(i o ile mozna podniesc moc)

 

 

tam nie ma kompa

montujesz mbc i podkręcasz dawkę paliwa.

z tego co wyczytał z forum astry dało się isuzu podkręcić do 110km i ponad 200nm. Dawało to sprint do 100 w ok 10s

 

 

w topgearze był kiedyś test czy auto pojedzie na niewłaściwym paliwie i byłą asterka z oplowskim TD (ja mam taką) to jeździła na wszystkim co wlali, nawet na benie :icon_rolleyes:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  enduromaster napisał:

tam nie ma kompa

montujesz mbc i podkręcasz dawkę paliwa.

z tego co wyczytał z forum astry dało się isuzu podkręcić do 110km i ponad 200nm. Dawało to sprint do 100 w ok 10s

w topgearze był kiedyś test czy auto pojedzie na niewłaściwym paliwie i byłą asterka z oplowskim TD (ja mam taką) to jeździła na wszystkim co wlali, nawet na benie :icon_evil:

 

Może oplowski TD jeździ na wszystkim ale chodzi jak sieczkarnia i ma dużo gorsze parametry niż silnik Isuzu. Jak bym rozważał zakup Opla w dizlu to bym szukał takiego z silnikiem Isuzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Miałem taki silniczek w Ibizie z 2004 roku. Wersja 100 konna. Więc do tego samochodu była to rewelacja, na prawdę potężny kop momentu rozpędzał autko bardzo solidnie. Co prawda hałaśliwe te silniki jak cholera, ale spalanie i frajda z jazdy są na najwyższym poziomie :)

 

Do trwałości nie mam zdania bo kupiłem z przebiegiem 20 tysięcy a sprzedałem z przebiegiem 34 tysięcy - przez ten czas bez awarii, w mrozy palił od razu, ogólnie kupiłbym samochód jeszcze raz z takim silnikiem ale niestety nie już Ibizę :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Podepne sie pod temat ,pytanie do uzytkownikow,chodzi mi o silniki TDI (trwalosc ,przebiegi,spalanie i ogolne wady -zalety)w VW T4 lub T5, .Roczniki powyzej 2000 roku.Z tego co sie orientuje to wystepuja w nich chyba trzy rodzaje silnikow,115,130 i 150 KM.Moze ktos z doswiadczenia wie cos o w\w silnikach.Dzieki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  dersu napisał:

Podepne sie pod temat ,pytanie do uzytkownikow,chodzi mi o silniki TDI (trwalosc ,przebiegi,spalanie i ogolne wady -zalety)w VW T4 lub T5, .Roczniki powyzej 2000 roku.Z tego co sie orientuje to wystepuja w nich chyba trzy rodzaje silnikow,115,130 i 150 KM.Moze ktos z doswiadczenia wie cos o w\w silnikach.Dzieki i pozdrawiam.

 

Kolega ma tą najsłabszą wersję, ma najechane niecałe 420 tysięcy i silnik chodzi bez zarzutów. Co prawda samochód powoli zaczyna wyglądać kiepsko bo służy do pracy, ale mechanicznie wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Vector napisał:

Kolega ma tą najsłabszą wersję, ma najechane niecałe 420 tysięcy i silnik chodzi bez zarzutów. Co prawda samochód powoli zaczyna wyglądać kiepsko bo służy do pracy, ale mechanicznie wszystko jest ok.

Wczesniej mialem VW z silnikiem 2,4 Diesel.;Mułowaty z lekka jak do tej masy pojazdu ,dlatego interesuje mnie wlasnie Transporter ale z silnikiem TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  dersu napisał:

Wczesniej mialem VW z silnikiem 2,4 Diesel.;Mułowaty z lekka jak do tej masy pojazdu ,dlatego interesuje mnie wlasnie Transporter ale z silnikiem TDI.

 

Ten bodajże 110 konny jest w zupełności wystarczający, bez problemów radzi sobie za autem. Nawet można poświrowac z co słabszymi osobówkami :clap: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Vector napisał:

Ten bodajże 110 konny jest w zupełności wystarczający, bez problemów radzi sobie za autem. Nawet można poświrowac z co słabszymi osobówkami :icon_mrgreen: :biggrin:

 

 

t4 tdi wychodził bez intecoolera 2,5tdi 88PS, z małą chłodnicą miał 102PS, a z dużym wiatrakiem 150PS..

 

150PS lata całkiem nieźle ale i pali swoje, 102 PS daje rade, a 88PS to taki 2,4D tylko mniej pali...

 

jeszcze jest t5 - 2,5tdi 174PS - znajomy ma caravelle i średnie spalanie w mieście (normalna jazda) 11-14 l /100km :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
t4 tdi wychodził bez intecoolera 2,5tdi 88PS, z małą chłodnicą miał 102PS, a z dużym wiatrakiem 150PS..

i tutaj mam pewne pytanie , czy to jest ten sam silnik rzędowy (5cylindrów o ile mnie pamięć nie myli) co chodzi w Audi A6 C4 czyli produkowanej do 1997r. bliźniak Audi 100C4 , dokładnie chodzi mi o 2,5 TDI 140konny... Bo jesli chodzi o A6 c5 i jej 2,5TDI V6 150KM to wolę sie trzymać od tego z daleka , sądząc po opiniach znajomych oraz mechaników... Więc jeszcze raz : co sądzicie o Audi A6 C4 2.5TDI 140KM najlepiej w avancie :wink: (golf sie chyba zaczyna kurczyć jeżdżąc codzienie po 80km do pracy w 4 lub 5 osób)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...