Przemas Opublikowano 9 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 niewiem czy bylo i czy wogole cos takiego jest ale ostatnio widzialem gdzies jakiegos ktm ale plastika ( chyba ze to bylo cos innego w kolorze ktm ) jesli mozecie to mi pomozcie rozwiklac te zagadke pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 9 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 Ja się jakiś miesiąc temu spotkałem z ogłoszeniem mniej więcej takim: "KTM model 1994, ścigacz w dobrym stanie. Cena do negocjacji. Telefon: XXX-XX-XX" I albo coś się komuś poje***o albo KTM może rzeczywiście kiedyś wypuścił (może nieseryjnie) ścigacza, ale według mnie to mało prawdopodobne, przecież ta firma od dawna specjalizuje się tylko i wyłącznie w endurakach i crossach :roll: POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Października 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 Ja się jakiś miesiąc temu spotkałem z ogłoszeniem mniej więcej takim: "KTM model 1994' date=' [b']ścigacz[/b] w dobrym stanie. Cena do negocjacji. Telefon: XXX-XX-XX" I albo coś się komuś poje***o albo KTM może rzeczywiście kiedyś wypuścił (może nieseryjnie) ścigacza, ale według mnie to mało prawdopodobne, przecież ta firma od dawna specjalizuje się tylko i wyłącznie w endurakach i crossach :roll: POZDRAWIAM :!: No właśnie że nie :D Na specjalizację w produkcji motocykli enduro i cross KTM postawił dopiero gdzieś w drugiej połowie lat 80-tych. Wcześniej wypuszczał także ścigacze, które z powodzeniem dawały sobie radę w wyścigach szosowych (głównie na torach austriackich i niemieckich). Dzisiaj chłopaki z Matighofen starają się wrócić do lat świetności na suchym-czarnym. Do lat, gdy KTMy malowane jeszcze były na różne kolory, a nie tylko pomarańczowy. Nie wiem czy znacie takie modele KTMa, jak Penton z 1973, Apfelbeck z 1959 roku czy SOS Racer z 1989 roku. To motocykle wygrywających austriackie i niemieckie Grand Prix na szosowych torach.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 9 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 No, a to o co chodzi Przemasowi, to pewnie nowy Duke 1000 (czy 950) z widlastym silnikiem dwucylindrowym. Moto ma charakter nakeda, jest kanciaste, pomarańczowe i ... bardzo ładnie agresywne. Było o nim troche w ostatnich wiadomościach prasowych, pewnie da się coś znaleźć na www ktm'a.Podobno silnik jest zajebiście mały, zwarty, lekki i ma super osiągi. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Października 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Października 2003 No' date=' a to o co chodzi Przemasowi, to pewnie nowy Duke 1000 (czy 950)[/quote'] Nie to moto na pewno. Nowego Duke'a z widlastym silnikiem od obecnego LC8 czyli Adventure nie ma jeszcze w produkcji. Choć jest zapowiadany na 2004 rok nie ma go nawet w nowym katalogu na przyszły rok (mam po targach w Mediolanie, nawet tam oględnie mówiono o dacie premiery). Najprawdopodobniej (wynika z rozmów) pojawi się pod koniec 2004 roku. I będzie zajebisty. Ale gdzie w nim jakiekolwiek owiewki przypominające plastika? Przeciez to supermoto z odchyłem na nakeda. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagdtiger Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 A ja ostatnio widziałem gdzieś fotkę ścigacza KTM z jakiegoś wyścigu. Z tego co pamiętam jechał w klasie 125 ccm i na 100 % to był KTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccc Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 A ja ostatnio widziałem gdzieś fotkę ścigacza KTM z jakiegoś wyścigu. Z tego co pamiętam jechał w klasie 125 ccm i na 100 % to był KTM. Brawo Luska! Od poczatku sezonu KTM jezdzi w GP 125, chodza sluchy, ze chca w krotkiej przyszlosci sprobowac sil w GP1. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 Ale gdzie w nim jakiekolwiek owiewki przypominające plastika? Przeciez to supermoto z odchyłem na nakeda. pzdr ni cholery nie ma tu klimatu supermoto. Raczej wściekły naked' date=' obrany z plastików sportowiec, streetfighter ... ale na pewno nie supermoto.http://forum.motocyklistow.swiata.pl/album...view.php?id=744 PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dc-Lx-Vi Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 No właśnie że nie :D Na specjalizację w produkcji motocykli enduro i cross KTM postawił dopiero gdzieś w drugiej połowie lat 80-tych. Wcześniej wypuszczał także ścigacze' date=' które z powodzeniem dawały sobie radę w wyścigach szosowych (głównie na torach austriackich i niemieckich). Dzisiaj chłopaki z Matighofen starają się wrócić do lat świetności na suchym-czarnym. Do lat, gdy KTMy malowane jeszcze były na różne kolory, a nie tylko pomarańczowy. Nie wiem czy znacie takie modele KTMa, jak Penton z 1973, Apfelbeck z 1959 roku czy SOS Racer z 1989 roku. To motocykle wygrywających austriackie i niemieckie Grand Prix na szosowych torach.pzdr[/quote'] Dzięki za wyprowadzenie z błędu i ciekawe informacje o firmie :D POZDRAWIAM :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek W Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 A ja ostatnio widziałem gdzieś fotkę ścigacza KTM z jakiegoś wyścigu. Z tego co pamiętam jechał w klasie 125 ccm i na 100 % to był KTM.Brawo Luska! Od poczatku sezonu KTM jezdzi w GP 125' date=' chodza sluchy, ze chca w krotkiej przyszlosci sprobowac sil w GP1.Pozdrowienia[/quote'] Nie ma czegoś takiego jak GP1 - klasa nazywa i zawsze nazywała się motoGP. KTM już wycofał się z pomysłu wystawienia maszyny w motoGP. Ze względów finansowych i komercyjnych postanowili wystawić się w superbikeach. Ale nie powiedzieli w którym roku.Wyścigówkę KTMa można oglądać do woli w wyścigach, ale kupić tego na pewno się nie da. WW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 Do roku 2001 włącznie (przed erą czterosuwów) GP500 nazywało się GP1, a nie żadne motoGP, która to nazwa pojawiła się razem ze sprofanowaniem klasy 500 i wprowadzeniem do niej 990tek.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccc Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 ...taaaaaaaa... nie moto GP, tylko motorynka, nie Superbike, tylko Supersam, nie KTM, tylko MZK, nie kupic, tylko narysowac...eee...tylko kto tu wspominal o kupowaniu czegokolwiek :?: No ale! Grunt, to wyjawic jedynie sluszne racje, nie :? No to powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek W Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 Do roku 2001 włącznie (przed erą czterosuwów) GP500 nazywało się GP1' date=' a nie żadne motoGP, która to nazwa pojawiła się razem ze sprofanowaniem klasy 500 i wprowadzeniem do niej 990tek.PZDR[/quote'] hmmm... w czasach dwusuwów GP500 nazywało się GP500. Dlaczego zdaje Ci się że było inaczej? Jak pojawiły się projekty wprowadzenia litrowych silników dziennikarze próbowali wcisnąć gdzieś tę "jedynkę" i padło może kilka razy hasło GP1, ale to tak jak ze stacją "alfa" - było i nie ma. Jest motoGP. Było GP500. ...taaaaaaaa... [pierdu-pierdu]...tylko kto tu wspominal o kupowaniu czegokolwiek No ale! Grunt' date=' to wyjawic jedynie sluszne racje, nieNo to powodzenia.[/quote'] A, rozumiem - nowy lider forum? Nieomylny? Wyjaśniam: ścigacz KTMa - pierwszy post, kupowanie ścigacza KTMa - drugi post, wyimaginowane GP1... któryśtam post. U mnie - trzy pieczenie w jednym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccc Opublikowano 10 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2003 Szanowny Forumowiczu, dla rozwiania Twych watpliwosci... jedna z podstawowych cech formu jest brak liderow (istnieja moderatorzy, i admini), i proponuje przy tym pozostac. Jako drugie wnosze o "domniemanie dobrej woli" wspolforumowiczow, a oszczedzisz sobie wielu nerwow, co pozytywnie odbije sie na kondycji Twej szanownej osoby, a fakt ten nie jest przeciez obojetny dla wszystkich nas- motocyklistow, Twoich forumowych przyjaciol. Z pozdrowieniami P.S. Kilka niezmiernie latwo znalezionych cytatow z roznych publikacji...tak gwoli scislosci: KTM to build GP bikeThe Austrian firm associated with offroad bikes is to develop a GP racer and a broadly similar road-going V4 sports bike, using a 990cc 72° V4 engine. They expect to enter GPs in 2005, and the road bike will be launched at the same time. MZ announce V4 engined GP1 bike... Ducati's GP1 bike is a 990cc V4, with 16 valves controlled by their Desmo system. The frame will be a traditional Ducati trellis style. A snippet from the announcement on their website (link at foot of page): ... Sauber GP1 project back onlineSauber's Malaysian partner Petronas had scrapped their GP plans and teamed up with Carl Fogarty to run a WSB team, leaving the Swiss engine developer apparently high and dry. However, development of the GP1 bike, which was unveiled in Malaysia last October (see earlier item), will continue. The team are likely to develop a machine with English frame builders Harris. Read more in the MCN article... Yanagawa to test GP1 bike for Kawasaki Akira Yanagawa will be returning to Japan to develop the new GP1 venture for Kawasaki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek W Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 Szanowny Forumowiczu, dla rozwiania Twych watpliwosci... jedna z podstawowych cech formu jest brak liderow (istnieja moderatorzy, i admini), i proponuje przy tym pozostac Może nie liderem, ale zdecydowanie dominantem (patrząc na ilości zakładanych wątków) od KTM, oficjalnie:"SATURDAY 4TH OCTOBER 2003In an interview with Motorcycle Racer magazine, KTM has given a strong indication that - having given up on a planned move into the MotoGP class - they will instead enter the World Superbike championship in the near future. KTM managing director Stefan Pierer explained that the Austrian marque had ditched its MotoGP project due to the enormous budget required, and now sees WSBK as a better alternative to help sell road machines. [itd]" Reszta newsów też jakaś archaiczna (jakieś MZ, jakieś Kawasaki)... Widziałeś wyniki jakiegoś wyścigu klasy GP1? Bo ja od paru lat wszędzie widzę motoGP. Do sprawdzenia na każdej stronie z wynikami. Znowu porównam do stacji kosmicznej - niektórzy (zwykle dziennikarze) ciągle mówią o niej "Alfa"... pozdrWW[/u] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.