huskysm610s Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Kupilem Husqvarne SM610S kilka miesiecy temu. Malo ja jezdze ba dopiero za miecha bede mial prawko ale nie o tym chce pisac. Jak sie okazalo motorek nie mial lekkiego zycia bo w czasie wymiany oleju silnik byl bardzo zabrudzony a filtry pozabijane brudem. Wystepuje tez objaw grzania sie kolanka az do czerwonosc co jak sie dowiedzialem z poprzedniego postu moze byc objawem zlego stanu zaworow. Dobralem sie wiec do rozrzadu. Na pewno bede zamawial nowe zawory nie wiem co robic z reszta. Czy jesli juz sie zabralem za regeneracje rozrzadu powinienem w zasadzie wymienic wszystko co sie da popychacze, walek rozrzadu, lancuszek, sprezyny. Husqvarna posiada napinacze (chyba hydrauliczne nie jestem pewien) ktore dbaja zeby lancuch pracowal naciagniety. Wiec jak stwierdzic ze te podzespoly nadaja sie do wymiany. Motor ma 24tys km przebiegu wiec moze to juz czas zeby wymienic te czesci tak dla swietego spokoju. Aha i czy warto zagladac glebiej zeby sprawdzic jak wyglada tlok. Wiem ze to juz dosc trudny manewr bo mozna niechcacy przestawic rozrzad i kicha. Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 w takim motocyklu przy tym przebiegu napewno warto zagladnac w garnek , jesli walek i dziwgienki sa cale nie zniszczone to ja bym to zostawil w spokoju , tak samo sprezyny na zaworach. Lancuszek kup oryginalny nie pchaj sie w DID-a bo zapewne trafisz na kolejna podrobe.Rozrzad sobie ustawisz , tym sie akurat nie martw , sciagnij manual , poprzegladaj i bedziesz wiedzial mniej wiecej czego sie posdziewac w srodku. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huskysm610s Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Z tego co juz zaowazylem to mam wlasnie lancuszek DIDa pewnie roznice cen sa pokazne miedzy DIDem a oryginalnym lanczuszkiem ale zdaje sobie spawe ze oryginal to jest to. Jednej rzeczy tylko nie rozumiem jak poradzic sobie z ustwieniem rozrzadu. Jesli zabiore sie za sciganie glowicy i cylindra i sciagne lancuszek to raczej nie da sie tego wszystkiego utrzymac bez zmiany polozenia. Rozebralem juz kilka komarkow WSEK nawet DT 125 ale z rozrzadem mam do czynienie pierwszy raz. Trzeba to jakos zaznaczyc nie wiem flamasterm albo cos. I jeszcze jedno przy okazji wyczytalem w manualu ze przy regulacji zaworow przestrzen powinna wynosic 0,3048 czy to nie jest za duzo?? Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Przede wszystkim sciagnij serwisowke, jezeli nie masz doswiadczenia z 4suwami.Moje ostrzezenie o zaworach odebrales, ale niezgodnie z moja intencja - to wlasnie czesto zle ustawienie rozrzadu powoduje grzanie sie kolanka i ewentualne wypalenie zaworu wydechowego.Mozliwa jest tez sytiuacja odwrotna, ze niedomykajacy sie / wypalony zawor wydechowy powoduje grzanie sie kolanka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 A moze cos z modulem, przestawiony impulsator- jesli moto wyposazony jest w Motoplata - to moze to jest przyczyna- poniewaz jak pamietam jeszcze z czasow Motocrosu/enduro w polowie lat 80-tych i 90 tych to byl czesto psujacy sie element.Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 no właśnie. Zbyt opuźniony zapłon będzie powodował grzanie kolanka bo to w nim następuje dopalanie mieszanki a nie w cylindrze jak być powinno. Myśle że samo z siebie nic sie nie przestawiło tylko musiałeś coś ruszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Nie wiem ktory to rok huski ale luzy zaworowe 0,10 ssace 0,15 wydechowe. Jesli juz chcesz robic takie manewry to zdejmij głowice sprawdz stan zaworow i je dotrzyj pastą. CO do łancuszka rozrzadu to oryginalny jest minimalnie drozszy od DIDa ,co do ustawienia rozrzadu zdejmujesz dekiel z koła magnesowego i kropka na kole rozrzadu gornym ma sie zgrywac z płaszczyzna głowicy w strone tylnego koła a koło magnesowe ma byc w poziomie (rowno z nadlewem na karterze) w strone przedniego koła.Instalacja zapłonowa w husce jest do dupy ale jesli moto pali i sie wkreca to tego bym sie nie czepiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huskysm610s Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Wielkie dzieki za pomoc w zasadzie znalazlem odpowiedzi na wszystki niejasnosci. Bede grzebal i moze niedlugo rusze w teren. Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.