Skocz do zawartości

problem z ... modułem?


Mirooo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

Niedawno kupiłem 2 moduły do moje hondy ns1.

Oba są do mbx'a 80 jednak jeden z nich jest oryginalny a drugi to podróbka z Taiwanu.

Kiedy podłączyłem je to moto zaczęło szaleć. Chodzi nieregulanie i kiedy dam gazu wiecej niż 5tysi to obroty idą na full (11-12tyś) i pozostaje tylko zgasić moto. Kiedy jednak obroty spadną poniżej 3tysi to silnik gaśnie i nie pomaga "odkręcenie manetki'.

 

Dodam tylko jeszcze, że moto chwile stało w garażu nieużywane (brak modułu), ale dawniej jeździłem na niej i nie było żadnych problemów.

 

Czekam na waszą pomoc :icon_mrgreen:

 

PoZdRo

Edytowane przez Mirooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

REGULACJA, REGULACJA, REGULACJA.

 

dla swiadomosci forumowiczow;

 

modul ten z tajwanu Mirooo kupil ode mnie.

 

zrobilem na nim w okolicach 2 tysiecy kilometrow. niesadze, ze gdyby moja NSka ak na nim szalala to pojechalbym na nim a trase.

 

pisalem ci, ze trzeba porzadnie zabawic sie z odstepem miedzy elektrodami swiec i ogolna regulacja. samo sie nie zrobi.

 

pzdr:)

Edytowane przez magneto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Niedawno kupiłem 2 moduły do moje hondy ns1.

Oba są do mbx'a 80 jednak jeden z nich jest oryginalny a drugi to podróbka z Taiwanu.

Kiedy podłączyłem je to moto zaczęło szaleć. Chodzi nieregulanie i kiedy dam gazu wiecej niż 5tysi to obroty idą na full (11-12tyś) i pozostaje tylko zgasić moto. Kiedy jednak obroty spadną poniżej 3tysi to silnik gaśnie i nie pomaga "odkręcenie manetki'.

 

Dodam tylko jeszcze, że moto chwile stało w garażu nieużywane (brak modułu), ale dawniej jeździłem na niej i nie było żadnych problemów.

 

Czekam na waszą pomoc :icon_twisted:

 

PoZdRo

 

Moduł zapłonowy NS1 czyli Montessa 75 nie ma nic wspólnego z Hondą MBX80.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł zapłonowy NS1 czyli Montessa 75 nie ma nic wspólnego z Hondą MBX80.

 

Mylisz się :D Obie Hondy mają podobne (jak nie takie same) silniki a więc i podobną elektryke :smile: MONTESA - to poprawna nazwa

 

Śturałem przy hondzi o cośtam poprawiłem. Moto ma wolne obroty i ładnie się zbiera tylko jak wcisne sprzęgło (a mam aktualnie na7tyś) to obroty straaasznie wolno spadają a czasami nawet idą na max. Ale widać już poprawe...

Edytowane przez Mirooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Piotrze;

 

silnik hondy NS1 rozni sie od mbxa jedynie zmienionym cylindrem oraz innym aparatem zaplonowym. niemniej wyprzedzenie zaplonu jest takie same, z "mala" roznica ze NS1 ma zdaje sie zmienny punkt zaplonu, za co odpowiedzialny jest szosty przewod.

 

jezdzilem na ns1 na trzech roznych modulach od mbxa i kazdy dzialal. znaczy sie na kazdym moto pracowalo prawidlowo.

 

a Ty Mirooo zwieksz odstep na elektrodach do milimetra, a jak nie bedzie jeszcze dobrze to nawet poltora mm. metoda prob i bledow.

 

u mnie ta zawnetrzna elektroda to sie prawie wyprostowala- mam br8ECS

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nowego nie dało. Odległośc elektrod na świecy to 1mm i nadal moto nie chce spadac z obrotów... choć próbowałem regulować gaźnik.

 

Jutro dalej bede próbował...ehh

 

 

Mam BR8ES

Edytowane przez Mirooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...