Mirooo Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) witam Niedawno kupiłem 2 moduły do moje hondy ns1.Oba są do mbx'a 80 jednak jeden z nich jest oryginalny a drugi to podróbka z Taiwanu.Kiedy podłączyłem je to moto zaczęło szaleć. Chodzi nieregulanie i kiedy dam gazu wiecej niż 5tysi to obroty idą na full (11-12tyś) i pozostaje tylko zgasić moto. Kiedy jednak obroty spadną poniżej 3tysi to silnik gaśnie i nie pomaga "odkręcenie manetki'. Dodam tylko jeszcze, że moto chwile stało w garażu nieużywane (brak modułu), ale dawniej jeździłem na niej i nie było żadnych problemów. Czekam na waszą pomoc :icon_mrgreen: PoZdRo Edytowane 29 Września 2007 przez Mirooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) REGULACJA, REGULACJA, REGULACJA. dla swiadomosci forumowiczow; modul ten z tajwanu Mirooo kupil ode mnie. zrobilem na nim w okolicach 2 tysiecy kilometrow. niesadze, ze gdyby moja NSka ak na nim szalala to pojechalbym na nim a trase. pisalem ci, ze trzeba porzadnie zabawic sie z odstepem miedzy elektrodami swiec i ogolna regulacja. samo sie nie zrobi. pzdr:) Edytowane 29 Września 2007 przez magneto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Myślisz, że niepróbowałem wyregulować gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 przede wszystkim swieca. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) Miałem 0,7mm zwiększyłem do 0,8mm i dalej to samo :buttrock: PS. A czy tobie na nowym module taż tak szalał? Edytowane 29 Września 2007 przez Mirooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zloty46 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Według mnie są to objawy lewego powietrza- miałem tak samo w mbx-iei musiałem zmienić simeringi wału.Od dłuższego postoju simeringi może sparciały i nie są szczelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 witam Niedawno kupiłem 2 moduły do moje hondy ns1.Oba są do mbx'a 80 jednak jeden z nich jest oryginalny a drugi to podróbka z Taiwanu.Kiedy podłączyłem je to moto zaczęło szaleć. Chodzi nieregulanie i kiedy dam gazu wiecej niż 5tysi to obroty idą na full (11-12tyś) i pozostaje tylko zgasić moto. Kiedy jednak obroty spadną poniżej 3tysi to silnik gaśnie i nie pomaga "odkręcenie manetki'. Dodam tylko jeszcze, że moto chwile stało w garażu nieużywane (brak modułu), ale dawniej jeździłem na niej i nie było żadnych problemów. Czekam na waszą pomoc :icon_twisted: PoZdRo Moduł zapłonowy NS1 czyli Montessa 75 nie ma nic wspólnego z Hondą MBX80. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) Moduł zapłonowy NS1 czyli Montessa 75 nie ma nic wspólnego z Hondą MBX80. Mylisz się :D Obie Hondy mają podobne (jak nie takie same) silniki a więc i podobną elektryke :smile: MONTESA - to poprawna nazwa Śturałem przy hondzi o cośtam poprawiłem. Moto ma wolne obroty i ładnie się zbiera tylko jak wcisne sprzęgło (a mam aktualnie na7tyś) to obroty straaasznie wolno spadają a czasami nawet idą na max. Ale widać już poprawe... Edytowane 29 Września 2007 przez Mirooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Panie Piotrze; silnik hondy NS1 rozni sie od mbxa jedynie zmienionym cylindrem oraz innym aparatem zaplonowym. niemniej wyprzedzenie zaplonu jest takie same, z "mala" roznica ze NS1 ma zdaje sie zmienny punkt zaplonu, za co odpowiedzialny jest szosty przewod. jezdzilem na ns1 na trzech roznych modulach od mbxa i kazdy dzialal. znaczy sie na kazdym moto pracowalo prawidlowo. a Ty Mirooo zwieksz odstep na elektrodach do milimetra, a jak nie bedzie jeszcze dobrze to nawet poltora mm. metoda prob i bledow. u mnie ta zawnetrzna elektroda to sie prawie wyprostowala- mam br8ECS pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 no ale ... przecież tutaj sprawa wyglada na lewe powietrze;| Co mam moduł do tego ze jak on doda gazu to obroty nieschodza dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 mowie tak, poniewaz on ten modul kupil ode mnie i ja przechodzilem dokladnie to samo. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Powiekszajac przerwe na swiecy nie robisz nic innego jak przyspieszasz zaplon.Tak ze te moduly nie pasuja tak bez zadnych zmian :icon_biggrin: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 (edytowane) OK zaraz pójde do garażu i będe kombinował ze świecą. a czy nie jest tak, że im wieksza przerwa na świecy tym bardziej moto chodzi nie równie? Edytowane 1 Października 2007 przez Mirooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 na normalnym module przeznaczonym do danego motocykla tak wlasnie jest. ten modul jest jednak zamiennikiem i stad te problemy. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 (edytowane) Nic nowego nie dało. Odległośc elektrod na świecy to 1mm i nadal moto nie chce spadac z obrotów... choć próbowałem regulować gaźnik. Jutro dalej bede próbował...ehh Mam BR8ES Edytowane 1 Października 2007 przez Mirooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.