mahermnih1 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Jade na mojej Wsce 125 :D aż tu nagle w jednej chwili nic nawet nie burkło :banghead: . Przyprowadziłem moto do garażu i tak iskra jest taka jak powinna być wyczyściłem gaźnik paliwo dochodzi bo zatkałem otwór powietrza świece zalało, przebicia nie ma, Czy to mógł pójśc kondensator jakaś cewka czego to może być wina poroszę o szybką pomoc :banghead: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Świeca? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 generalnie jak moto gaśnie tak "od razu" czyli nie wygląda to tak że jedzie , przerywa itp to w 99% przypadków jest to wina po stronie układu elektrycznego . ja zacząłbym od wymiany świecy a jeśli to nie pomoże to trzeba iść dalej tzn sprawdzić cewkę (może daje za niskie napięcie ) i jak to nie pomoże to cały układ zapłonowy (na szczęście ten układ nie należy do bardzo skomplikowanych :buttrock: ). kiedyś chyba w jawce 50 ale na 100 % już nie pamiętam spotkałem sie z czymś takim że platynki były zamocowane na takiej osobnej płytce i nią się regulowało wyprzedzenie zapłonu . ta płytka się przestawiła i owszem iskra była ale zupełnie nie w tym miejscu :lalag: . oczywiście też moto nie miało szans na odpalenie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Świece wymieniałem iskra jest ale czy jeśli jest iskra to może być zwalony kondensator ?? Też sądze że to wina elektryki bo paliwo było w baku. Jak ktoś miał taką przygodę piszcie bo nie wiem od czego zacząć plz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 A zapłon ci się nie przesunoł? Bo że masz iskre i paliwo to nie znaczy że iskara iskara jest w tym czasie co powinna być , co do kondensatora jakby pad to nie miałbyś iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Świece wymieniałem iskra jest ale czy jeśli jest iskra to może być zwalony kondensator ?? Też sądze że to wina elektryki bo paliwo było w baku. Jak ktoś miał taką przygodę piszcie bo nie wiem od czego zacząć plz ;)sprawdz kąt wyprzedzenia zapłonu (platynki mają się zacząć otwierać ok 3mm przed gornym martwym punktem) jeśli tak nie jest to mogło ściąć klina pozdro paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Właśnie o to mi chodziło bo nie wiedziłem czy jeśni jest iskra to czy jest szansa że kondensator pandł a czy jakaś cewka mogła być tego przyczyną piszcie cos proszę bo nawet nie mam pojęcia od czego zacząc a zdjąc koło magnesowe w wsce to nie takie proste i nie chce na próżno zmieniac na 100% to wina elektryki bo paliwo miałem w wszystko stało sie w jednym momęcie :icon_mrgreen:Pzdro to też nie klin klin jest na swoim miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Mnie dzisiaj nagle motor zgasł i stracił kompresję w ogóle ..... masz kompresje? bo jak nie to możesz skończyć jak ja z 5cm rysą na tłoku.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 A jak sprawdzić czy jest taka jak ma byc ?? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Czujesz opór taki jak był na kopce? Normalnie jak wczesniej blokuje koło na jedynce przy prowadzeniu na betonie lub asfalcie?.... ostatecznie pożycz od kogoś manometr z gwintem na swiece i sprawdz jakie jest ciśnienie.... Mój cylinder dzisiaj poszedł do szlifu, jutro dowioze do niego tłok i mimo iż gość jest zapracowany to mam nadzieiej ze jeszcze w tym tygodniu złoże silnik :icon_rolleyes:... odrazu też wymienie łożyska na porządne na wale i wszystkie simeringi na nowe :P hihi Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 sprawdź czy młoteczek przerywacza nie ma luzu na ośce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Mozliwe tez że "wydmuchało" ci simmering na wale korbowym.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.