Skocz do zawartości

ZZR 600 92' dziwne klepanie na wyższych obrotach..


przemekpal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak się konkretnie zagrzał to było to słychać najbardziej właśnie przy 3,5tys, wyżej już jakby ustawało. I właśnie przy 3,5tys, jak raptownie dodać mu gazu to jeszcze głośniej stuknie. A jeśli padłby pierścionek to miałby na tym cylindrze słabszą kompresję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się konkretnie zagrzał to było to słychać najbardziej właśnie przy 3,5tys, wyżej już jakby ustawało. I właśnie przy 3,5tys, jak raptownie dodać mu gazu to jeszcze głośniej stuknie. A jeśli padłby pierścionek to miałby na tym cylindrze słabszą kompresję?

mialby słabsza kompreche wtedy na 99% jesli sie myle niech ktos mnie poprawi ale nie wydaje mi sie,ale czy pekniety pierscien nie rysuje cylindra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorąc rzecz logicznie powinno być tak:

jeśli pękł pierścień zgarniający to powinien być dym z tłumika (niebieski dla jasności :crossy: )

jeśli zaś pękł by pierścionek któryś z "kompresyjnych" to będzie ubytek na sprężaniu.

Przebadaj jedno i drugie, jeśli żadnych objawów brak to wątpię żeby to był pierścionek, zacząłbynm podejżewać raczej sworzeń tłokowy, albo coś nie tegest z zaworami nad tym cylkiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli pęknie jeden z uszczelniających to wcale nie musi stracić kompresji bo jest jeszcze drugi:) Ale warto zmierzyć kompresje. Pękniety pierscionek nie powinien rysować cylindra. W któryś motocyklach nagminnie zdażało sie klepanie sworznia tłokowego w główce korbowodu. Nie pamiętam niestety w którym a nie chce siać zgrozy:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam ponownie i odświeżam temat :icon_exclaim:

Przygoda z pukaniem niestety się nie skończyła... :icon_mrgreen: Moto zawiozłem niedawno do serwisu w Lublinie i tam po osłuchaniu stwierdzili, że to łańcuszek rozrządu... Później dzwoni do mnie mechanik i mówi, że to zawory. Jeden się podparł, reszta na styku, na jednym cylindrze było aby ok. Pytam, czy juz nic nie stuka? -Nie, nic, masz cały sezon przed sobą... Pojechałem po moto, odpalili, chwile pochodziło, równiutko widać, że było regulowane...

Dzisiaj był ciepły dzień to chciałem sie przejechać i sprawdzić co mi tam poładowali :icon_exclaim: Moto się zagrzało i co?

Klepanie/stukanie jakie było, takie jest dalej... Zapłaciłem za "remont" w sumie z dojazdem 400zł ale zrobili mi nie to co trzeba... Owszem, zawory były do regulacji ale to zrobiłbym pozniej... Prosiłem ich, aby naprawili to niepokojące stukanie....

I co mam teraz zrobić? Proszę, pomóżcie. Zeby nie zaśmiecać Mechaniki ogólnej, założyłem wątek w przepisach bo chyba tam jest odpowiednie miejsce, jak sobie radzić teraz z tym serwisem...

 

Proszę, oto link: http://forum.motocyklistow.pl/ZZR-600-problem-cd-t89100.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jedym przypaleniu raczej nic się nie powinno takiego wydazyć, chyba że poprostu był już czas na ten zawór i te przygrzanie przyśpieszyło sprawe. Kiedyś na forum pisał jeden gość że na postoju przekręcił obrotomierz do czerwonego pola potym zaczeło coś stukać w silniku. Okazało się że padła panewka a wcześniej było niby ok więc nieraz tak się zdarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...