walus150 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 ELLO!!Mam poważny pornolem z moją Hondą CRM.Przeszła ona remont i coś sie nie chce wkręcać na obroty.Gaźnik, świeca i filtry są w porządku!!Jedynie coś nie chodzi mi obrotomierz i nie zauważyłem żeby sie otwierał zawór wydechowy.Co to może być Pomóżcie Jeśli możecie piszcie na:emalia: [email protected]albo nagg: 9111275 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 no tak raczej to bedzie przyczyna... ja tak samo milem w KTM GS125 jak sie zawo zablokował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus150 Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Znaczy sam zawór działa tylko coś mi nim nie chce sterować...i Czy ze obrotomierz nie działa to tez może być przyczyną tego zaworu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 w crm akurat tym zaworem steruje silnik na 2 linkach.ciezko pwoeidziec albo padl silnik albo modol albo linki sie pozacieraly lub zawor zapiekl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 (edytowane) motor nie wkręca się na obroty bo zawor wydechowy sie nie otwiera. Skoro robiłeś remont to znaczy ze sciągany był cylinder i demontowane były te linki itp od zaworu. Prawdopodobnie coś jest żle założone lub źle podpięte (przy tym zaworze) Wątpie zeby obrotomierz miał cokolwiek z tym wspolnego :D Edytowane 26 Września 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus150 Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Linki i sam zawór jest OK!!Tylko mam wątpliwości co do silnika i komputera albo moduł sterującego tym zaworem.Gdzie można coś takiego dostać?? ;/Ma może ktoś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Według mnie niedziałający obrotomierz może być przyczyną nieotwierającego się zaworu wydechowego, moduł sterujący zaworem musi skądś brać informacje o aktualnych obrotach, może to być moduł zapłonowy, ale równie dobrze może to być właśnie obrotomierz. Żeby sprawdzić czy to zamknięty zawór jest przyczyną nie wkręcania się na obroty otwórz go ręcznie, ale przy otwartym możesz mieć problem z odpaleniem, więc lepiej go otwórz przy odpalonym silniku. Odkręć tą plastikową klapkę gdzie wchodzą dwie linki i tam kluczem 10 możesz otwierać i zamykać ten zawór. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Według mnie niedziałający obrotomierz może być przyczyną nieotwierającego się zaworu wydechowego, moduł sterujący zaworem musi skądś brać informacje o aktualnych obrotach, może to być moduł zapłonowy, ale równie dobrze może to być właśnie obrotomierz. Żeby sprawdzić czy to zamknięty zawór jest przyczyną nie wkręcania się na obroty otwórz go ręcznie, ale przy otwartym możesz mieć problem z odpaleniem, więc lepiej go otwórz przy odpalonym silniku. Odkręć tą plastikową klapkę gdzie wchodzą dwie linki i tam kluczem 10 możesz otwierać i zamykać ten zawór.E nie nie to byłoby conajmniej dziwne jak by obrotomierz sterował zaworem. Na 100% to moduł daje cynk do silniczka od zaworu kiedy ma ise otwierać a kiedy przymykać. Sasiad miał CRMa tyle ze 250 i tam nie było obrotomierza bo zlikwidował a zawór dział jak trzeba. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus150 Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 To raczej bedzie ten moduł albo ten drugi- komputer.Bo zawór i te obroty są sterowane tym modułem. Gdzie takie coś moge kupić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) To raczej bedzie ten moduł albo ten drugi- komputer.Bo zawór i te obroty są sterowane tym modułem. Gdzie takie coś moge kupić??Ty no ale najpierw to moze sprawdz czy przypadkiem silniczek sie nie spalił. Takie częsci sterujące są praktycznie nieosiągalne na rynku czesci uzywanych i raczej trzeba kupować nowe a to jest bardzo drogie. Jenyny plus w tym ze w CRM 125 jest ten sam silnik co w bardziej popularnym NSR 125 więc jak coś to jeszcze tam mozesz szukać. Edytowane 29 Września 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus150 Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) Okazało sie ze to nie moduł tylko komputer sterujący zaworem wydechowym Edytowane 29 Września 2007 przez walus150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Okazało sie ze to nie moduł tylko komputer sterujący zaworem wydechowymi jak to sprawdziłeś?? Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus150 Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 i jak to sprawdziłeś?? Odłączyłem sterownik i silnik do zaworów.Ale i tak nie chodiz tak jak trzeba ;/nadal go muli jak sie kopie to zaje*iscie noge odrzuca. @ buty przez to sobie rozwaliłem. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Odłączyłem sterownik i silnik do zaworów.Ale i tak nie chodiz tak jak trzeba ;/nadal go muli jak sie kopie to zaje*iscie noge odrzuca. @ buty przez to sobie rozwaliłem. :banghead:ale zawór nie ma nic wspolnego z tym ze kick starter bardziej Ci odbija. Moze zapłon Ci się przestawił?!miałem tak raz w poprzednim KTM GS ze cos tak do dupy zaczoł jezdzić, nie wkręcał sie na obroty a przy odpalaniu to kopka poprsotu wystrzeliwała spowrotem. Przyczyna był własnie przestawiony zapłon. Chyba zrobił sie "wcześniejszy"Pozatym Twoj "test" nadal kompletnie nie dowodzi czy to silnik czy sterownik. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus150 Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 (edytowane) Czyli musze wymienić moduł zeby sapłon był ok?? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=248786045 Jak myślicie będzie dobry?? Edytowane 30 Września 2007 przez walus150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.