Strzalek Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Ja hamuje dwoma naraz ' date=' samym tylnim sie dlugo hamuje ale gdy wspomorzemy sobie przednim to czas chamowania bardzo sie skraca [/quote'] Tyni hamulec powinno sie traktowac jako pomocniczy a urzywac przodu. Według praw fizyki na przód przypada az 70% siły hamowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Ok, dzieki za porade. Mam kolejne pytanie. Jak należy jechać po drodze która jest skośna w poziome tzn np z prawej strony teren jest wyżej a z lewej niżej; droga jest po prostej ale znajduje się na pochylonym terenie ( może ktos bedzie wiedział o co mi chodzi). Kilka razy zdarzyło się mi, ze jadąc po takiej drodze zaliczałem uślizgi i moto kładło się na boku (dobrze że jechałem powoli). Więc jak należy smigać po takim terenie by sie nie ślizgać? Jaka przyjąć pozycję? Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 aha, mam jeszcze pytanie dotyczące pokonywania zakretów - wiem, że było to poruszane ale jak powinno się pokonywac zakrety na płaskim terenie np po drogach polnych gdy jedna krzyżuje sie z drugą (tam nie ma przecież band) Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 aha, mam jeszcze pytanie dotyczące pokonywania zakretów - wiem, że było to poruszane ale jak powinno się pokonywac zakrety na płaskim terenie np po drogach polnych gdy jedna krzyżuje sie z drugą (tam nie ma przecież band) Ja zawsze robie tak ze zarzucam tyl zeby mi uciekl i gonil przud , tak jak to robia żuzlowcy . I takim powerslajdem pokonuje zakrecik ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Tak jak pisze hormon jest najlepiej ;) i jeszcze można troche zakużyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatriX Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Ja zawsze robie tak ze zarzucam tyl zeby mi uciekl i gonil przud ' date=' tak jak to robia żuzlowcy . I takim powerslajdem pokonuje zakrecik [/quote']Ja też tak zawsze robie bo to szybkie pokonywanie zakrętu i nie tracisz dużo na prędkości ;) :twisted: :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 ale jak zarzucić? gazem czy hamulcem? Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 ostro się pochylasz i tak w polowie zakretu (po redukcji oczywiscie) odkrecasz gaz i ładnie bokiem wychodzisz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Musisz taki ruch tylkiem zrobic + ostre dodanie gazu , trudno to wytłumaczyć :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatriX Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Musisz taki ruch tylkiem zrobic + ostre dodanie gazu ' date=' trudno to wytłumaczyć [/quote']Tak jak mówi Hormon trza tyłkiem zarzucić na bok :P Zależy w którą chcesz skręcić:] Jak w lewo To tyłek na lewo I gaz w opór heh ;) :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 W tym temacie byał prawidłowa pozycja w zakrętach opisywana prze Enduromana. chłopak sie naprawde zna i wytłumaczył to bardzo dobrze.Tłuamczenie ze musisz zazucic bok nic nie daje jak nie wie że musi usiąąsc jak najbliżej baku. pochylić motocykl i wystacic noge i wtedy odkreca gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 to zależy jaką mocną masz maszyne bo na niektórch gaz + tyłek i jeszcze może do końca nie wyjść a na innych sam gaz i jest pięknie tylko musisz uważać i najlepiej się czasem troche nogą podeprzeć co by się nie pierd***** i nie przeginaj z gazem bo możesz też wylądować pod moto (Raz tak miałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 ok, pójde za waszą rada i w najbliższym czasie będe ćwiczył i ćwiczył i ćwiczył... :P Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Teraz ja mam pytanko Moj wujek kupil swoim dzieciom Mini Quada 50 napedzany na tylnia oś i ciezko sie na nim skreca , Podpowiedzcie mi jakos co maja mali robic i co ja mam robic bo tez sie od czasu do czasu kopsne ale ja nic zaduzo nie zrobie bo jestem troche wyrosniety jak na takiego quada . Dzis troche poprubuje wedlóg mnie powineienem dociążyc przud zeby zlapal przyeczepnośc , Podpowiedzcie mi jakos :P Ps kuzynka juz ostro tego quadzika kreci ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 1. Daj film jak jeździ tra kuzynka :P 2. Chyba trzeba balansować bo na filmach jak widziałem to zawsze zarzucają z zakretach tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.