Baklazan Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Oke.. dzięki modest ;) Będę teraz uważać na gaz w zakręcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Witam :) Jeżdże od niedawna i mam bardzo amatorskie pytanko - prosze sie nie śmiać :D. Jak 'driftować' na motocyklu nia piachu? :icon_razz:)) Chodzi mi o coś takiego:http://pl.youtube.com/watch?v=l8zq9LqPZPA&...related&search= A co to znaczy strzał ze sprzęgła? Często sie używa tego określenia a ja zupełnie nie rozumne ;). I jeszcze jedno, jak wyryć dziure w miejscu? ;) Sorki za głupie pytania ale to mój pierwszy motor na biegach, tak wiec sporo nie wiem :biggrin:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 1. zaciskasz przedni hamulec z wyczuciem aby koła nie zblokować , dociążasz przód i dajesz gazu (głupie lansowanie)2. strzał to nie jest nic innego jak wkręcenie moto na obroty i nagłe puszczenie sprzęgła , na asfalcie i w ogóle na postoju nie polecam tego praktykować .przeważnie używa się gdy brakuje mocy 3. zaciskasz przedni hampel do oporu , dajesz troszkę gazu i strzelasz ze sprzęgła żeby zerwać przyczepność i zacząć kopać , na asfalcie w taki sposób jara się lacza Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 I jeszcze jedno, jak wyryć dziure w miejscu? :lalag: Prosze Cie nie rob tego w miejscach gdize inni jezdzą, chodzą, biegają czy cokolwiek bo kilka razy na torze natknołem sie na prostej na takie dołki i mało sie nei zabiłem :/ to samo spotkało mnie w lesie na środku drogi...Pozatym szkoda motoru na takie pierdoły jak ta do niczego nie potrzebne :banghead: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 To samo z rozgrzaniem gumy przed startem ;D To ważna czynność! A smród spalonego lacza rekompensuje bardzo wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent_pl Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 tu sa wszystkie informacje na temat techniki jazdy i skokow: http://www.motox.com.pl/index.php?option=c...9ac1aa186240494 naprawde setki slusznuch porad ze zdjeciami i opisami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 a propo skoków, czy też wam się zdarza że gdy zablokuje się koło w locie to gaśnie silnik ? Sprzęgło dobrze działa, na postoju prawidłowo wysprzęgla, a jednak w locie gaśnie silnik :icon_exclaim: wkurzające to jest :bigrazz: ale coś mi się wydaje że to wina vpowera99+ , silnik strasznie twardo oddaje moc :banghead: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slzet Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam,chciałbym wspomnieć o małym wypadku, który mi się przydarzył kilka dni temu :icon_mrgreen:na ładnej polnej drodze w naszej miejscowości jest zakręt, długi, szeroki, spokojnie można zarzucić tyłem na 3. biegu (mój ulubiony zakręt :icon_mrgreen:) i z dwoma kolegami jechaliśmy, na 3/4 długości zakrętu gdy już nabraliśmy prędkości znalazła się olbrzymia dziura, jeden z kolegów w nią wjechał, otrzaskał moto i siebie :] jak się okazało pod drogą szedł rów i się zawaliły betonowe podpory. Dzisiaj zauważyłem 2 kolejne dziury, ale rolnicy już je 'łatali' więc proponuje żebyście uważali na to bo ładnie można się nadziać :D taka mała uwaga z mojej strony.. Edytowane 20 Sierpnia 2007 przez slzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 witam opowiem również swój wypadekdroga polna wyrobiona przez ciągniki i obrośnieta trawą, lecę jakies 50 i nagle ku memu ździwieniu zaczyna mnie nieść na nic sie zdało kontrowanie i balans ciałem, co trwało ułamki sekund i moto leży i ja też, w moto dźwignia zmiany biegów sie wygieła, wiedziałem że droga taka jest zdradliwa zwłaszcza po deszczu gdzie sie spelcjalnie wybrałem żeby nie było łatwo, wracałem z żwirowni. przyczyną pewnie była twarda glina i kostka za nic nie mogła mieć przyczepności, o wiele brośniejsze niż mokry piasek, czy jest jakaś rada na zbitą glinę czy poprostu trzeba wolniej jechać, nie mówie o opuszczeniu koleiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Zasada jest taka: czym szybciej zap***dalasz po nierównej drodze tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wywrotki. Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 po prostu wiecej ognia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 nie mozesz doprowadzic do tego zeby bloto zalepilo opone - trzeba pociagnac troszke tam gdzie to tylko mozliwe zeby bloto odeszlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 ale tam nie było błota tylko zbita ślizga glina i jeździ sie prawie jak po lodzie, a z koleiny to prawie nie możliwe wyjechać pomału to nie problem, ale nie o to chodzi ale puki co nic lepszego nie mam bo 70 nie będę leciał bo wiadomo żew gleba murowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 trzymaj równo gaz (możesz pomóc wciskając lekko tylny hamulec) i zachowuj płynne ruchy, żadnej szarpaniny bo nic z tego nie wyjdzie. Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 ale tam nie było błota tylko zbita ślizga glina i jeździ sie prawie jak po lodzie, a z koleiny to prawie nie możliwe wyjechać pomału to nie problem, ale nie o to chodzi ale puki co nic lepszego nie mam bo 70 nie będę leciał bo wiadomo żew gleba murowanaPo takiej gównianej nawierzchni podstawą jest dobry balans ciałem. I żadnych nerwowych ruchów manetką, chyba ze dobrze czujesz moto, to możesz sobie odwinąć, przy prędkości 80 km/h latający tył a lewo i prawo daje niezłą frajdę. :) Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.