enduromaster Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 1 zasada: nie myśl o kontrze, staraj się trzymać kiere tam gdzie chcesz jechać reszta sama się zrobi2 zasada : w power slidzie gaz trzymaj równo , nie odejmuj i nie dodawaj, gdy czujesz że się nie zmieścisz dodaj gazu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levoir Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Kombinuj ze wszystkimi wskazówkami.Jak będziesz jeszcze istniał w następnym sezonie to będzie cud :-) Ja sam sie ucze.Zalicze glebe to wiem że popełniłem błąd.Ale na zakręcie dobrze jest wykonać strzał ze sprzęgła wtedy fajnie zarzuci i wyjedziesz z zakrętu.Kiedyś po deszczu próbowałem tak i za bardzo go położyłem i gleba.A co do kurtki spodni proponuje buty SIDI Buzer AXO i jakieś spodnie i rękawice a już napewno kask.Co do hamowania przy zjezdzie z górki nie radze gwałtownie hamować raz byłem na torze i jechałem z górki wcisnąłem tylni hamulec i mną obróciło.Teraz tylko daje gaz ;) POZDROWIENIA!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 I do tych wszytskich wskazówek trzeba dodać że jak się robi Powerslid'a to trzeba przycisnąć kolanem jedną ze stron motoru,zależy od zakrętu (prawo,lewo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 jak sie uczysz na początku to nie eksperymentuj z żadnymi strzałami ze sprzęgła, tylko skup sie na pozycji bo to jest podstawa. Jak przyjmiesz złą pozycje w zakręcie i przed nim to automatycznie robisz wiele błędów. Każdy z tych elementów jest latwy do wykonania, ale jak trzeba połączyć wszytkie razem, a jest ich dużo, to trudno dopilnować żeby wszystko było idealnie dopracowane. Najczęściej zapomina się o dociśnięciu zewnętrznego podnóżka a to jedna z najważniejszych rzeczy bo pozwala dużo lepiej kontrolować głębokość poślizgu. Wtedy masz pewność że dupa nie ucieknie ci za daleko bo po prostu tył jest blokowany przez noge i nie ma jak uciec. Nie podpieraj sie wewnętrzną nogą tylko trzymaj ją z przodu, blisko ziemi ale nie podpieraj sie. Nawet w najciaśniejszych, najwolniejszych zakrętach próbuj jechać tak, żeby nie musieć sie podpierać nogą. Na długich, szybkich łukach, stawaj na nogach i staraj sie balansować całym ciałem, dociążając lub odciążając tylny hamulec. I pamiętaj o tym żeby nie wykonywać nerwowych ruchów gazem, tylko na początku staraj sie żeby tył lekko szedł w poślizgu, na w miare równym gazie, bez odpuszczania czy gwałtownego dodawania. I najlepiej na początku rób to na wyższym biegu, ale takim oczywiście żeby dało rade zakręcić kołem. Czasem jak przedobrzysz z gazem to cie obróci o 180 stopni albo położysz sie na ziemi ale to nigdy nie są groźne gleby. Za to na skokach radze uważać, tydzień temu miałem dość poważną glebe ale na szczeście udało mi sie wyjść z tego cało, ale nikomu tego nie życze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d0odie-Raider Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 OK. Dzieki za odpoweidzi ;) A i jeszcze jedno(tyle tego ze juz sie gubie:))A co będzie jezeli zrobie wszyskit te czynności na początku wchodzenia w zakręta, a tyle koło niezałapie tego poślizgu?? Gleba tak?? hehe. i jeszcze jedno. Jak juz wystwei noge i usiade kolo baku, i przechle sie to jak dac gaz i utrzymywac go caly czas tylko na koncu zakretu pelna Rura. ?? Wlasnie niwiem z tym poczatkiem, wchodzenia w zakre( chodzi mi o dodawanie czy umowanie gazu). :mrgreen: [ Dopisane: 18-11-2005, 22:29 ]Ej czemu w moim Progilu w Wiek: pisze 35 :mrgreen: jak mam 14 :0 hehe .. az taki stary niejestem :evil: :D [ Dopisane: 18-11-2005, 22:30 ]o i pisze że Jestem KOZIOROZEC :) hehe jestem Waga Proszę zmienić dane w profilu i nie strugać idioty!! - Dominik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Stary, nie ma sensu zadawać takich pytań dopuki nie spróbujesz. Zapewniam że rozpoczącie pośligu nie jest takie trudne ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Dopisane: 18-11-2005, 22:29 ] Ej czemu w moim Progilu w Wiek: pisze 35 jak mam 14 :0 hehe .. az taki stary niejestem [ Dopisane: 18-11-2005, 22:30 ] o i pisze że Jestem KOZIOROZEC hehe jestem Wagana pewno masz taki znak zodiaku bo wpisales złą date, jezeli wpiszesz dobra date to bedziesz waga :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 d0odie a Ty czym latasz? Bo jak to jakas slaba 50cm3 to bez strzalu ze sprzegla prawdziwego boka nie zlapie... BTW. Uwazaj na mokre liscie bo teraz masa tego scierwa w lesie lezy, a tam juz o kontroli poslizgu to nie zawsze mozna mowic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 A co będzie jezeli zrobie wszyskit te czynności na początku wchodzenia w zakręta, a tyle koło niezałapie tego poślizgu?? Gleba tak??niby czemu gleba? po prostu nie złapiesz poślizgu i przejedziesz zakręt spokojnie, i nikt nawet nie zauważy kto patrzy z zewnątrz że chciałeś pójść bokiem a ci nie wyszło. Poza tym pokonywanie zakrętów poślizgiem wcale nie jest konieczne, czasem szybciej sie go pokona bez zrywania przyczepności. Jak juz wystwei noge i usiade kolo baku, i przechle sie to jak dac gaz i utrzymywac go caly czas tylko na koncu zakretu pelna Rura. ??Zakręty można dzielić na dwa typy: takie w których gaz otwiera się przed wejściem w zakręt, i takie w których otwiera się gaz w połowie zakrętu. Na końcu zakrtu możesz tylko odkręcić jeszcze mocniej jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś w obawie o zbyt głęboki poślizg, ale generalnie gaz powinno się zaczynać odkręcać dużo wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d0odie-Raider Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 właśnie! Czy mój motocykl tt-r 125 ma wystarczająca moc aby wejść w kontrolawany poslizga tak jak napisał enduroguy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 właśnie! Czy mój motocykl tt-r 125 ma wystarczająca moc aby wejść w kontrolawany poslizga tak jak napisał [ Ma. Powinieneś tym ładnie smigać szczególnie że masz 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 właśnie! Czy mój motocykl tt-r 125 ma wystarczająca moc aby wejść w kontrolawany poslizgaNo 4t, to na poczatku po prostu nie warto strzelac ze sprzegla! TT-r125 chyba ma podobny lub identyczny silnik jak TW, a jego plusem jest bardzo dluga jedynke! Tym sprzetem mozesz uczyc sie slide'ow nawet na pierwszym biegu. BTW. W koncu snieg spadl- ide kawe testowac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Ale nie można zapominać, że powerslide to nie jest niezbędna rzecz przy pokonywaniu zakrętu. Powiedziałbym, że jest wręcz odwrotnie. Poprostu jest to efektu uboczny motcy motocykla i luźnej nawierzchni, dlatego tak się dzieje.Jeśli macie 50tki np to nie męczcie się nad tymi slide'ami pomimo, że to wielka przyjemność. Bo czasami jak bardzo chcecie zrobić slide'a i wypychacie motocykl do zewnętrznej to jak już złapie boka to może z niego nie wyjść.w setce np o wiele łatwiej jest kontrolować poślizg dodawanie, odejmowanie gazu oraz oczywiście postawa na motocyklu.I tak jak już któryż kolega wspomniał nie myślcie o kontrze to samo wychodzi poprostu jak wiesz gdzie chcesz jechać. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d0odie-Raider Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 NO NO. ;) Piszcie tu cos bo temat zamiera,szkoda bo fajny. napiszcie jakies swoje doświadczenia z jazdy po lasach łąkach Wogule enduro(Żeby znowu nieusunięto mojego posta, za to że czatuje na forum :evil: ),Piszcie z checiompoczytam, i troche teori sie przyda. A w końcu że zima jest, i śnieg spadł. to może coś z tym związane. :mrgreen: [ Dopisane: 19-11-2005, 20:41 ]i czy opłaca się, (w którymś temacie zobacyzłem) zakladac kolce na kola, lub samorubki?? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 czy opłaca się, (w którymś temacie zobacyzłem) zakladac kolce na kola, lub samorubki??jak zamierzasz smigac zima to sprawa jasna ze sie oplaca ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.