MaNIEK-MP Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Czy przy wyjezdzie (wyskoku) z hopki redukuje mocno gaz, czy nie? Bo raz mnie mocno wyrzuciło do tyłu, że spadłem na dupę i krązki zachszęściły. Teraz więc redukuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Też mam pytanie dotyczące podjazdów, a tak właściwie to dwa :P . Czy podczas podjazdu można dawać wyższy bieg?? Jak mam stromy podjazd to na końcu zawsze wyskakuje, da się wjechać bez wyskoku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Jak mam stromy podjazd to na końcu zawsze wyskakuje, da się wjechać bez wyskoku??Możesz ostro zapierdzielać pod góre a 5 metrów przed (celem)np terenem już płaskim zwolnisz całkowicie gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 A moje pytanie odnośnie podjazdów jest takie: gdy mam dość stromy podjazd pod który musze gnać na 1 biegu to jaką postawę przyjąć? usiąść dociążając tył czy stanąć na podnóżkach i pochylić się mocno do przodu?teraz tak - siedzac na siedzeniu moto zaczyna iść na koło co może skończyc się przewrotką na plery a stojąc na podnóżkach moto mieli tylnym kołem i nie bardzo jedzie pod ta górkę - tak że nie wiem jaką postawe przyjąć. A może jeszcze inaczej?Z góry dzięki za radyPzdr Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 A moje pytanie odnośnie podjazdów jest takie: gdy mam dość stromy podjazd pod który musze gnać na 1 biegu to jaką postawę przyjąć? usiąść dociążając tył czy stanąć na podnóżkach i pochylić się mocno do przodu? teraz tak - siedzac na siedzeniu moto zaczyna iść na koło co może skończyc się przewrotką na plery a stojąc na podnóżkach moto mieli tylnym kołem i nie bardzo jedzie pod ta górkę - tak że nie wiem jaką postawe przyjąć. A może jeszcze inaczej? Z góry dzięki za rady PzdrNa podjazdach zawsze do przodu szczegolnie na stromych bo inaczej zaliczysz plecy, a tak to dociazasz przednie kolo utrudniajac mu oderwanie sie od ziemii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Albo na stojąco i pochylasz się dość znacznie do przodu lub siedzisz bliziutko baku i dociążasz przód.Ale to zależy jak wygląda podjazd!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Ale to zależy jak wygląda podjazd!!!Moim zdaniem nie zaleznie od podjazdu zawsze najlepiej jest stanąć i przechylic sie do przodu na małysza prawie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 teoretycznie tak ale jak za daleko to ci zerwie przyczepnosc i tez kicha bo sie zatrzymasz i gleba czyli jak jest podjazd to w miare mowliwosci duza predkosc i do przodu (zawsze przed podjazdem trzeba sie rozpedziec) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sniper77 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 (zawsze przed podjazdem trzeba sie rozpedziec)OOO TAK. Mam przykre wspomnienie, kiedy ze strachu przed górką nie rozpędziłem się jak należy... i miałem 3 szwy na brodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 no własnie, czyli mówicie że to zależy od podjazdu? A może by tak podczas pokonywania podjazdu troche balansowac ciałem >bardziej do przodu > troche mniej do przodu> tzn. chodzi mi o to by znaleść optymalną pozycję przy której moto elegancko pokona ten podjazd? tylko nie wiem czy by sie to udało?pzdr Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 moim zdaniem mozna a nawet trzeba :P tylko w granicach rozsadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 no własnie, czyli mówicie że to zależy od podjazdu? A może by tak podczas pokonywania podjazdu troche balansowac ciałem >bardziej do przodu > troche mniej do przodu> tzn. chodzi mi o to by znaleść optymalną pozycję przy której moto elegancko pokona ten podjazd? tylko nie wiem czy by sie to udało? pzdrRaczej ciezko jest balansowac (probowalem). Po prostu jak widzisz ze jest naprawde stromo to oporowo do przodu. Musisz ocenic podjazd i wyczuc o ile sie wychylic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Moim zdaniem nie zaleznie od podjazdu zawsze najlepiej jest stanąć i przechylic sie do przodu na małysza prawie Podjazd może być długiiiiiii i dość łagody,a drugi krótki i stromy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 może też byc bardzo długi i łagodny a na końcu pion i kicha, albo go wtedy z ukosa albo na rakiete próbowac Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 czyli podsumowujac temat o podjazdach "to zalezy od rodzaju podjazdu i nie mozna stworzyc jednakowego modelu jazdy, zalecany jest minimalny balans cialem w razie potrzeby i poprawna ocena sytuacji no i z reguly fullll gaz" :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.