enduromaster Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 jak już wjedziesz to nie staraj się wyjeżdżać za wszelką cenę, lepiej zwolnij i wyskocz motocyklem z takiej pułapki . Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 ok dzieki, zrozumiałem ;) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Macie jakiś patent na jazdę po ubitym śniegu i lodzie przykrytym świeżym śniegiem? Dziś pośmigałem w lesie i na polanie i było spoko, śnieg świeży nie ubity można polatać bokiem. Jednak w drodze powrotnej jechałem normalną drogą piaszczystą. Samochody ubiły śnieg który spadł wcześniej i powstał miejscami lód, na to wszystko spadł świeży śnieg. Jechałem tą dróżką pewny siebie bo w lesie gdzie był sam śnieg przyczepność była dobra ( mimo że nie mam kolców ) aż tu nagle wyprzedziła mnie dupa i gleba, leżałem jeszcze 3 razy na tej dróżce :biggrin: :clap: jak na lodowisku :bigrazz: . Jest jakaś specjalna technika pokonywania takich miejsc czy po prostu je omijać jak nie ma się kolczastych opon? Pozdrawiam. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Ja staram sie przenieść ciężar na tył, a przód odciążyć. W razie poślizgu przodu nie mam na nim ciężaru i łatwiej go opanować, ew. można podeprzeć sie nogą (nie blamcie mnie za to), a na śniegu nawet czasem trzeba by uniknąć gleby. O ile jazda po prostej to pikuś o tyle winkle są zdradliwe, trzeba uważać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 ja mam z tyłu shitasa C-04 , dojazd do mojego terenu w zimie był cały czas po ubitym śniegu, jedyne co , to zwolnić i spokojnie pokonywać zakręt bez zbędnej ostrej reakcji gazem, choć szczerze to winkle przy małej prędkości można było fajnie pokonywać bokiem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 (edytowane) Dokładnie, bokiem idziesz. Fajnie jeszcze jak jest równa tafla. Dodajesz jeszcze troche więcej gazu i kółka kręcisz i spróbuj bez odpuszczania gazu wyprostować moto i to mie sie podoba, bo 12KM totalnie wystarczy mi do wyszalenia sie na śniegu. ... albo przyspieszanie do 70km/h z mielącym tyłem, czuje sie jakbym miał przynajmniej tych koni kilkadziesiąt i rzuca tyłem, trzymasz gaz i jedziesz prosto, a tył Cie wyprzedza, odpuszczasz gaz (nie do końca) i prostuje Cie rzucając dupe z coraz mniejszą amplitudą na lewo i prawo ;). Edytowane 19 Lutego 2009 przez TDragon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 siadasz w naturalnej pozycji tak żeby w razie co użyć wspomagaczy (czyt. nóg :)) , gaz równo , moto w pionie i zapomnieć o hamulcach . a na świeżym to pełna łycha i kierownicą po ziemi :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Dzięki za odp jutro wypróbuje :smile: Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Zależy też czy śnieg mokry czy sypki. jak jest mokry to byle koleina i po zabawie, jak sypki to w ogóle się go nie czuje. Najgorsze że nie widac co jest pod tym śniegiem, czy dołek, czy górka, czy patyczki a może kamyczki. Ja kupiłem enduro dwa tygodnie temu i nic mnie tak nie wkur... jak widok sypiącego śniegu za oknem. Jeszcze pytanko(może niektórym wydac się śmieszne), wywnioskowałem z paru postów że niektórzy nie używają sprzęgła przy zmianie biegów, jak to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Jeszcze pytanko(może niektórym wydac się śmieszne), wywnioskowałem z paru postów że niektórzy nie używają sprzęgła przy zmianie biegów, jak to możliwe? Tak, gdzieś na forum ospisane było to bardzo ładnie tylko znaleść nie moge.. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Bodajże w jawach 350 czy CZ 350 jest półautomat i można bez sprzęgła, ale nie wiem jakby się to skończyło w mojej jakimotce. pozatym przy redukcji wskazany jest miedzygaz a bez sprzęgła jest to nie możliwe. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) Bodajże w jawach 350 czy CZ 350 jest półautomat i można bez sprzęgła, ale nie wiem jakby się to skończyło w mojej jakimotce. pozatym przy redukcji wskazany jest miedzygaz a bez sprzęgła jest to nie możliwe. ? http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ez+sprz%EAg%B3a mam nadzieje że ten temat Ci wszystko objaśni. Szczególną uwage zwróc na posty Tomka Kuliga. Pozdro! Edytowane 8 Marca 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RONIN 47 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Ciekawe jest to co piszą w tym poście. Wychodzi że zmiana bez sprzęgła jest możliwa po dostosowaniu obrotów do biegu przy prędkości z jaką jedziemy. Jednak jak zasówam po polach to ciężko "lekko wywżec nacisk na dźwignię" Myślę że sprzęgło jest potrzebne, chyba że mamy forse żeby często naprawiac moto. Przy spokojnej jeździe da się zmieniac biegi bez sprzęgła, redukcja jest cholernie trudna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Ciekawe jest to co piszą w tym poście. Wychodzi że zmiana bez sprzęgła jest możliwa po dostosowaniu obrotów do biegu przy prędkości z jaką jedziemy. Jednak jak zasówam po polach to ciężko "lekko wywżec nacisk na dźwignię" Myślę że sprzęgło jest potrzebne, chyba że mamy forse żeby często naprawiac moto. Przy spokojnej jeździe da się zmieniac biegi bez sprzęgła, redukcja jest cholernie trudna. Myśle raczej że jeszcze sie z moto nie objeżdziłeś dobrze. U mnie w kawie wchodza elegancko ale to wymaga odpowiednich obrorów i np przygazówki żeby zejsc na dół. SKrzynia sie nie meczy jak biegi wskakują bez stuków etc.. Jednak jak ciekne ostro do używam sprzęgła. A jak pyrkam po lesie czy asfalcie to bez sprzęgła. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Myśle raczej że jeszcze sie z moto nie objeżdziłeś dobrze. U mnie w kawie wchodza elegancko ale to wymaga odpowiednich obrorów i np przygazówki żeby zejsc na dół. SKrzynia sie nie meczy jak biegi wskakują bez stuków etc.. Jednak jak ciekne ostro do używam sprzęgła. A jak pyrkam po lesie czy asfalcie to bez sprzęgła. Czyli robisz zle :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.