Skocz do zawartości

polerka cylka po szlifie?


Sloniu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Doraiane pierscieni<rotfl> ty myślisz ze oni to z masła produkuja czy jak:/ Materiały na pierscienie sa objete w normach PN i ISO. Wiec mozna spokopjnie zamówic odpowiednie pierscienie wykonane w odpowiedniej technologi;]

 

Pytanie czy bedzie ktoś umiał poprawnie zamówic pierscienie:PP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie kufa mać dzwoniłem do martina wcześniej i nie mieli walonego vertexa a teraz mają! no kurwica mnie strzeliła :)

Radze tego meteora ściągnąć i wstawić Vertexa bo krzywdy sobie narobisz...

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie dorabianych pierścieni to jest taka jedna bajka , bardzo ważna zresztą. "Generalnie" pierścień powinien być o mniejszej twardości niż głądź cylindra, ażeby to elementem eksploatacyjnym był własnie pierścień nie tulej. częśto jest tak w tanich tłokach że pierścienie sa kurwesko twarde i poprostu robią próg na cylindrze, co nie powninno miec miejsca.Mozna zauwazyć to czesto w samochodach gdzie po przebiegu 450 tyś km zmienialiśmy w samochodzie pierścienie, bo stracuił ciśnienie a gładx cylindra była w idealnym stanie. i Tylko trzeba zmienić pierścienie.

A wg ciebie "wueska" z kąd bedziesz wiedział jaki materiał na pierscień dobrać jesli nie znasz struktury tulei?? należało by zrobić badania materiału i określić jego skład i dobrać odpowiedni materiał na pierścień z gamy dostpnych. PN chu*a da. bo i tak oni dorabiająpewnie pierścienie "na oko" bo z kąd maja wiedziec jaki ten pierścień ma być i dorabianie jest ostatecznością ale napewno jest gorsze od oryginalnego.

Krótko streszczajac, to dobierane pierścienie nigdy nie będą idealne i albo będą sie zużywać szybciej lub będą tworzyły próg, czego nie a miejsca przy oryginalnym zestawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wueska, sposob twego kolegi jest poniekad do niczego choc nasladuje troche efekt honowania, ale na b.krotka mete.

Scierajac pierscienie powieksza luz na zamkach, co skutkuje zmniejszeniem cisnienia po kilkunastu km gdy rysy sie zetra.

Do tego laduje do srodka material scierny, ktory jezszce bardziej niszczy wnetrze cylindra.

Bede pisal o docieraniu w mechanice weteran na przykladzie swego BSA, ale najpierw musze zrobic filny zeby pokazac wam roznice.

Robilem gore silnika 2 tyg temu i krotko mowiac jest zyleta.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...