brzooza Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Witam. Znow mam problem z moja hania (cbr f4). ZAuwazylem ze cos cieknie po silniku. Moje pierwsze przypuszczenia - z odmy (mam gorny stan oleju, a ponoc przy upalaniu lubi nadmiar wyrzycic odma). Rozkrecilem wiec airboxa a tu filter suchy, nic o dmy nie wyglada zeby cieklo. Natomiast na łączeniu gaznikow z puszka airboxa cos cieknie i po wytarciu, na szmeacie jest zielony odcień?!Wytarlem wic do sucha, poskrecalem, przejechalem kilka km rozkrecilem i znopw gazniki mokrte, tym razem nie zielone... Co to moze byc i dlaczego cieknie z uszczelki nad gaznikami? (na 3 gaznikach mokro, 4 suchy..)Jakies pomysly? Czy to paliwo czy ki pieron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Raczej plyn chlodzacy wywala spod uszczelki pod glowica. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzooza Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 tez obstawiam plyn chlodzacy(choc w zbiorniku go nie ubywa), ale ciklby z gaznikow? bo ewidentnie one sa mokre... Jutro zapodam foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 a gaźniki nie są przypadkiem podgrzewane płynem chłodniczym? może właśnie tu tkwi problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grey Wolf Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 a gaźniki nie są przypadkiem podgrzewane płynem chłodniczym? może właśnie tu tkwi problem?To na 100% płyn chłodzący nie koniecznie z pod głowicy ,węże wchodzą w króćce od cylindrów możliwe że pomiędzy króćcami a cylindrami jest nieszczelność To na 100% płyn chłodzący nie koniecznie z pod głowicy ,węże wchodzą w króćce od cylindrów możliwe że pomiędzy króćcami a cylindrami jest nieszczelnośćale przeważnie jest tak że ciśnienie z cylindra wali na układ chłodzący, w płynie nie musi być oleju ani w oleju w płynie chłodzącym,a uszczelka pod głowica może być uszkodzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 To na 100% płyn chłodzący nie koniecznie z pod głowicy ,węże wchodzą w króćce od cylindrów możliwe że pomiędzy króćcami a cylindrami jest nieszczelnośćale przeważnie jest tak że ciśnienie z cylindra wali na układ chłodzący, w płynie nie musi być oleju ani w oleju w płynie chłodzącym,a uszczelka pod głowica może być uszkodzona. Nic nie rozumiem z tego tekstu. jakie węże wchodzą w króćce? co to za bzdury? drugi tekst jest jeszcze bardziej dziwny.Najmniejsza nieszczelność uszczelki głowicy podnosi ciśnienie w układzie chłodzenia i dochodzi do wymiany płynów ustrojowych a jedynym przypadkiem kiedy tak się nie dzieje to mikropęknięcia głowicy pomiędzy gniazdem zaworu a gwitem świecy ( nie dotyczy silników Hondy.) w tym przypadku nieszczelność wystąpiła na wężach zasilających podgrzewacz gaźnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.