Skocz do zawartości

cieknie z nad gaznikow - cos zielonego??


brzooza
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Znow mam problem z moja hania (cbr f4). ZAuwazylem ze cos cieknie po silniku. Moje pierwsze przypuszczenia - z odmy (mam gorny stan oleju, a ponoc przy upalaniu lubi nadmiar wyrzycic odma). Rozkrecilem wiec airboxa a tu filter suchy, nic o dmy nie wyglada zeby cieklo. Natomiast na łączeniu gaznikow z puszka airboxa cos cieknie i po wytarciu, na szmeacie jest zielony odcień?!

Wytarlem wic do sucha, poskrecalem, przejechalem kilka km rozkrecilem i znopw gazniki mokrte, tym razem nie zielone...

Co to moze byc i dlaczego cieknie z uszczelki nad gaznikami? (na 3 gaznikach mokro, 4 suchy..)

Jakies pomysly? Czy to paliwo czy ki pieron

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gaźniki nie są przypadkiem podgrzewane płynem chłodniczym? może właśnie tu tkwi problem?

To na 100% płyn chłodzący nie koniecznie z pod głowicy ,węże wchodzą w króćce od cylindrów możliwe że pomiędzy króćcami a cylindrami jest nieszczelność

 

To na 100% płyn chłodzący nie koniecznie z pod głowicy ,węże wchodzą w króćce od cylindrów możliwe że pomiędzy króćcami a cylindrami jest nieszczelność

ale przeważnie jest tak że ciśnienie z cylindra wali na układ chłodzący, w płynie nie musi być oleju ani w oleju w płynie chłodzącym,a uszczelka pod głowica może być uszkodzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na 100% płyn chłodzący nie koniecznie z pod głowicy ,węże wchodzą w króćce od cylindrów możliwe że pomiędzy króćcami a cylindrami jest nieszczelność

ale przeważnie jest tak że ciśnienie z cylindra wali na układ chłodzący, w płynie nie musi być oleju ani w oleju w płynie chłodzącym,a uszczelka pod głowica może być uszkodzona.

 

Nic nie rozumiem z tego tekstu.

jakie węże wchodzą w króćce? co to za bzdury?

 

drugi tekst jest jeszcze bardziej dziwny.

Najmniejsza nieszczelność uszczelki głowicy podnosi ciśnienie w układzie chłodzenia i dochodzi do wymiany płynów ustrojowych a jedynym przypadkiem kiedy tak się nie dzieje to mikropęknięcia głowicy pomiędzy gniazdem zaworu a gwitem świecy ( nie dotyczy silników Hondy.)

 

 

w tym przypadku nieszczelność wystąpiła na wężach zasilających podgrzewacz gaźnika.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...