kornol Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Nie wiem jak wersja cywilna, ale po Elmocie ewidentnie widać że N14 są w tyle. Kuzaj sie wypowiadał że brakuje mu mocy i wyniki to on może robić ale nie tym autem. Kuchar natomiast skomentował że auto nie nadaje sie kompletnie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 A co ma sportowa wersja auta wspolnego z tym co sprzedaje sie publice ???Jezdzil, ktorys z was nowym hatchbackiem ???Ja akurat jezdzilem wersja basic + sport pkc i w porownaniu z poprzednim samochodem nowy silnik wymiata ( bez turbo ) mimo tej samej nominalnej mocy 170KM.Jezdzilem rowniez nowym WRX ( 220 KM ) i podczas jazdy probnej mialem mala niespodzianke gdy wylatujac z zakretu 90 stopni z szybkoscia okolo 80 km/h spostrzeglem samochod sprytnie blokujacy waska droge i szykujacy sie do skretu w lewo zaraz za zakretem.Hamowanie w zakrecie i samochod bez zadnych dramatow przeszedl zakret wytracajac szybkosc i zatrzymal sie kilka m za stojacym samochodem, byly to doslownie sekundy. Swietne hamulce i rownie swietne prowadzenie w zakretach - odczucie takie jakbym nie robil awaryjnych manewrow tylko jechal do cioci na imieniny.Subaru dodalo nowa wersje do reszty modeli + podwyzszylo komfort, wyciszenie kabiny i osiagi silnikow, ale absolutnie nie obsunelo sie z mozliwosciami jezdnymi.Sam miesiac temu wymienilem swojego osiolka Legacy na model 2005 i jestem zachwycony tym samochodem - wszystko czego brakowalo starej Legacy jest tutaj z pewnymi nadwyzkami.Tak ze zluzujcie poslady, Subaru da sobie rade :) http://a332.g.akamai.net/f/332/936/12h/www...i.r34.1.500.jpg Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 shit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Coz, stylistycznie nowa Impreza to kupa(oczywiscie wg. mnie) na dokladnie drugim biegunie jest nowe Evo. Ale te fury so do zapie*dalania i w tej dziedzinie biegunowosc sie zmienia o 180 stopni. Co wazniejsze pierwsze testy pokazuja ze nowe STi jest szybsze od poprzednika, a ociezale EVO dokladnie odwrotnie.Mimo wszystko kupilbym Mitsubishi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Jak znasz angielski to poczytaj sobie dlaczego Subaru zostalo zmuszone do zmiany nadwozia w wersji sportowej, dokladnie to wyjasnili ( zmiana konstrukcji tylnego zawieszenia, poszerzenie trakcji ).W zeszlym sezonie dostawalo baty wlasnie od takich hatchbackow.No a ze catalogue boys nowy ksztalt sie nie podoba - tough life ! Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Prawie wszystkie czysto sportowe motocykle na 2008 rok wyglądają jakby wyszły krowie spod ogona i śmiać mi się chce, gdy w takich przypadkach KTOKOLWIEK naśmiewa się z wyglądu maszyny bo wygląd jak kolega wyżej twierdzi jest mało ważny!, najważniejsze są hamulce, trakcja, dopiero silnik, a gdzieś na szarym końcu to, jak samochód wygląda. Osobiście wdł. mnie wygląda nie najgorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 (edytowane) kurde jak mogli z takiej zajebistej fury zrobić lanosa... Co wy o tym sądzicie? Kolejność prawidłowa, pierwsza była Nexia, a później Lanos... Jezdzil, ktorys z was nowym hatchbackiem ??? Jeździłem nową WRX ale tak do końca to nie sprawdziłem jak przyśpiesza bo była na dotarciu. Prowadzi się pewnie i dobrze trzyma się w zakrętach. Zawieszenie nie jest tak twarde jak w STI, byłem miło zaskoczony jazdą tym autem, przyjemnie się nim jeździło.Zestrojenie zawieszenia to kompromis pomiędzy sportem a codziennym użytkowaniem. Przyśpiesza też ładnie, ale to co robi STI zapiera dech w piersi.Przesiadłem się z WRX 2008r do STI 2005 no i muszę przyznać jest to niesamowite auto, bardzo twarde i kosmicznie nieziemska przyczepność. Skrzyżowanie w mieście i skręt na nim z prędkością 80km/h żaden problem, zacheca do szybkiej jazdy :notworthy: Tego auta naprawdę nie kupuje się za to jak wygląda. Pierwsza jazda i wiesz, że go chcesz, ale czy Cie stać to inna bajka. Edytowane 19 Maja 2008 przez jkar Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.