Naspin Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 siemamam tlok vertexa do yamahy tzr 50 2sow, wczoraj dotal i mam 2 inne pierscienie, jeden czarny i jeden srebrny ktory na dol a ktory na gore? (w tajwanskich i innych tlokach nie ma takiego rozroznienia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 z tego co słyszałem to jeden pierścień jest grubszy a jeden cieńszy . . .jeżeli się mylę to mnie poprawcie. . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 (edytowane) mylisz się :icon_mrgreen:czarny-węglowy na dół, chromowany na górę!! Edytowane 22 Września 2007 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 popieram. chromowany góra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 i bardzo dobrze bo tak tez zalozylem, kierowalem sie tym ze w samochodach na dole jest olejowy i on jest czarny;p wiec ok:) temat mozna zamkanc, chyba ze ktos ma jeszcze jakies problemy z nowymi pierscieniami...:icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Cylinder honowales ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 nie, bo cylinder byl w super stanie, a poprzedni (TAJWANSKI) tlok mial dziure, szkoda gadac o jakosci takich tlokow (przebieg znikomy...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Honowanie umozliwia wlasciwe dotarcie pierscieni w tym cylindrze i osiagniecie wlasciwego sprezania, a nie ma zwiazku z naprawa tulei cylindrowej ( choc oczywiscie zuzyta tuleja wymaga najpierw naprawienia - szlifu, zeby pozniej ja moc przehonowac ).Bez honowania ryzykujesz ze pierscienie nie dotra sie do cylindra.Czy z tlokiem nie przychodzi zadna instrukcja jego montazu, ze nie wiesz nawet ktory pierscien gdzie wsadzic ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 na pierscieniach powinn byc wybite cos takiego "TOP I"- czyli góra pierscienia, pierscienie górny, "TOP II"- góra pierscienia pierscień dolny. A przynajmniej ja sie z tkim oznaczeniem spotkałem;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 W roznych pierscieniach jest roznie, np w mojej BSA przy wymianie tlokow nie moglem znalezc oznaczen na pierscieniach, a okazalo sie ze po wzieciu szkla powiekszajacego byly :icon_mrgreen:Czasem zamiast top, masz po prostu pierwsza litere fmy czy cokolwiel wybitego na pierscieniu i to oznacza zawsze gore pierscienia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 dokładnie zasada napisami do góry;) Jednak jesli pierscienie sie róznia maja też rozróznienie góra<-> dół ... przewaznie albo cyframi albo literami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.