l.e.s.t.e.r Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 wczoraj lekko utopiła mi się yamaszka, miała problemy z odpaleniem, za któymś tam razem odpaliła pojechałem do domu, dzisiaj po przejechaniu ok 25 kilometrów zauważyłem że w oleju jest kisiel - padła uszczelka pod głowica , motor chodził do samego końca równo trzymał moc nie kopcił , jakie mogą być koszty takiego remontu ??? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 dlaczego uszczelka ? jesli wody w chlodnicy nie ubywa , to dostala sie woda z utopienia moto , wtedy zlej olej zalej jakim byle jakim do przeplukania i potem wlej konkretny docelowy olej. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 21 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 (edytowane) do chłodnicy dolałęm z 300ml wody z rzeki tak na szybko , ale przyznam się ze dawno tam nei zaglądałęm, jakie są inne objawy uszczelki pod głowica ?? , motor strasznie cieżko pali teraz Edytowane 21 Września 2007 przez l.e.s.t.e.r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 1 (czasem) słabo pali na ciepłym czy na zimnym2kopci czasem przy wysokich obrotach, kiedy tworzys ie duże podcisnienie , czasem i we wszystkich zakresach3ubywa płyn4 płyn może śmierdzieć benzyną/spalinamito chyba wszystko. jak nie chce zapalić to sprawdź czy na świecy nie ma kropel wody/płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 21 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 teraz tak myśle że jak stał w tej wodzie to prubowałem go opdalić parę razy przekopałem na odprężniku, może jakimś weżem sobie wode zassał ? może się zdażyć że w oleju jest kisiel a w chłodnicy czysty płyn ?? - w chłodnicy nie ma "kisielu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 wymień olej w silniku, przeczyść gaźnik, osusz instalacje i po kłopocie .od utopienia nie pada uszczelka pod głowicą tylko woda przez odmy włazi do silnika Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 panowie no faktycznie woda przed odme się dostałą , teraz pytanie da się jakoś przyspieszyć płukanie układu , dwie wymiany oleju i dalej nie jest taki idealny - ( każda wymiana 50zł :icon_eek: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 panowie no faktycznie woda przed odme się dostałą , teraz pytanie da się jakoś przyspieszyć płukanie układu , dwie wymiany oleju i dalej nie jest taki idealny - ( każda wymiana 50zł :wink: )a co przez to rozumiesz? nadal masz syf w oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 a co przez to rozumiesz? nadal masz syf w oleju? dokładnie , po pierwszej wymianie był różowawy , po drugiej już czerwonawy ale mętny , w tym tępie to jeszcze 2-3 wymiany zanim będzie to czysty olej , da się to jakoś wszybciej zrobić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Jasne że się da. Trzeba częściowo rozebrać silnik i umyć mechanicznie.Błędem było odpalanie motocykla po utopieniu bo mogło dojść do poważnych uszkodzeń układu korbowego. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 dokładnie , po pierwszej wymianie był różowawy , po drugiej już czerwonawy ale mętny , w tym tępie to jeszcze 2-3 wymiany zanim będzie to czysty olej , da się to jakoś wszybciej zrobić ?? Jak nie chcesz rozbierać silnika to go dobrze rozgrzej i poprzechylaj na boki zeby wszystkie zanieczyszczenia z zakamarków wyleciały i na gorącym silniku spuść olej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 nalej nafty albo ropy pod korek i zostaw silnik na 1 dzien , albo zalej najtanszy ole samochodowy i tym plukaj. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 23 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 (edytowane) nalej nafty albo ropy pod korek i zostaw silnik na 1 dzien , albo zalej najtanszy ole samochodowy i tym plukaj. olej samochodowy mi odradzili w dwoch serwisach powiedzieli ze kilka minut pracy silnika na takim oleju moze mnie drogo kosztowacco do ropy lub nafty czy to dobry pomysł ?? jeśli doszło by do uszkodzenia układu korbowego to jakie by były objawy ??? dzsiaj po odpaleniu po rozgrzaniu i delikatnym pałowaniu nie zauważyłęm nic nadzwyczajnego - powiedział bym nawet że chyba nic mu na szczęście nie jest !! Edytowane 23 Września 2007 przez l.e.s.t.e.r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 ale len olej o którym mowa- samochodowy to na przepłukanie nie masz na tym jeździc! nafta jest tłustym środkiem i jest dobra do czyszczenia, bo za razem działa jak rozpuszczalnik, i smaruje. nie bierz do serca tego i nie myśl że na nafcie można jeździć zamiast oleju:) nadaje sie do przepłukania.jeśli chodiz o w/w uszkodzenia silnika, to woda doprowadza do zmiany własciwości smarnych oleju i mogła spowodować np przytarcie panewek czy cylindra. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 24 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 no powiedzmy ze mam już właściwy koloro oleju , to teraz zalecacie zawiezienie go do serwisu zeby przepatrzyli silnik czy tam sie nic nie stało ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.