Skocz do zawartości

Xt 350 czy moze XR 250... a moze jakis inny


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

j*b... internet cały czas mi się zacina!no po moich obserwacjach stwierdziłem, ,ze wcale nie ma takiego dużego parcia na tego typu motocykle bo są dośc wysokie ceny w stosunku do cen innego typu motocykli. osobiście jestem innego zdania ale większoąsć ludzi mówi tak: takim xt350 w długą trasę nie bardzo bo za wolno jedzie,bo trzęsie, bo co 100km trzeba tankowac itd.itp., a z kolei w ciężki teren to szkoda go obijać o kamienie i drzewa i najlepiej mieć takie moto żeby ziemię rwało na każdej stromiznie :flesje: taka moja mała teoria :wink:

uważam, że skoro etz150 po bezdrożach dało radę jezdzić to xt-ekiem tym bardziej, a i na mazurki chętnie tym moto bym się wybrał :) pozdrawiam. Damian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale w koncu to Yamaha i to są moto sprawdzone i bezawaryjne.Ja bardziej bym mial chetke na XR250. Jasne ze ETZ150 da rade. Mi sie wydaje ze czy danym moto da sie wjechac tu czy tam to zalezy przewaznie od ridera a nie od moto(chociaz moto tez jest wazne)pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej a co powiecie na KLR 600. Wydaje mi sie ze to dobre moto.. niska waga jak na 600 mocy pod dostatkiem, jezdzilem dzistakim w terenie i fajny mi sie wydał. jakie sa wasze opinie??? awaryjnosc, dostepnosc czesci??? prosze o odpowiedzi. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz straszny rozrzu :bigrazz: od 250 do 600ccm. Z tego co mi sie wydaje i z mojego niewielkiego doświadczenia uważam że motocyklem o mniejszej pojemności i niższej wadze jeźdżi sie o niebo lepiej niż ciężkim klocem który ma napewno mocniejszy silnik i o jakieś 40kg większą mase. Przez rok czasu latałem na XLR250 praktycznie to samo co XR250, moja XLR miała dwie lampy z przodu rodem z wyścigu Baja 1000 :wink: od XR różniła sie jeszcze metalowaym bakiem(XR - plastikowy) oraz o 10mm niższy zawias z przodu i z tyłu. Z materiałów dostarczonych przez Pana JanaNikiela wynikało że XLR był jednym z najlepszych motocykli z seri XL/XR. Motocykl ogólnie bardzo przyjemny, bardzo dobrze ją wspominam, jeżeli trafisz na dobrą, nie wyeksploatowaną sztuke to będziesz latał i latał. Wymiana oleju z filtrem tak jak koledzy pisali wyżej maksymalnie co 1500km. XLR dawała rade w terenie z takimi motocyklami jak EXC450/525, DRZ400, co prawda na prostej chłopaki odkręcali gaz i wystrzelali jak z procy a ja sie za nimi bujałem, jednak tam gdzie zaczynały sie zakrety XLR nadążała za nimi. Pierwsze co przy kupnie seryjnego motocykla to zmiana przedniej zebati z 16 na 14 zebow z tylu jak najwieksza oraz zmiana wydechu ktory straszliwie kastruje ten motocykl. Za kwote ktora dysponujesz chyba nic lepszego nie kupisz z 4T. XT350 nie mialem ale z tego co slyszałem to ciezki kloc z lipnym zawiasem, DR350 za tą kwote to tylko jakiś styrany rump, a TT350 nie wiem nie miałem w ogóle styczności. Reszta motocykli o wiekszych pojemnosciach to tez raczej stare przytyrane kloce. Ja swoją XLR kupiłem za kwote ktora dysponujesz i byla naprawde ladna i oryginalna, teraz jest w posiadaniu kolegi z forum Daniela (quadbike). Fotki XLR: www.bikepics.com/members/enduroboj/93xlr250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytalem o KLR bo wydaje mi sie dośc lekki chodzi o 600. ogolnie chce kupic moto zeby nie bylo za ciezkie wiec bralem pod uwage KLR. bardzo podoba mi sie XR. Ta twoja sztuka tez super jest tylko te lampy.... :icon_mrgreen: mi sie nie podobaja... a ile taka XLR albo XR ma mocy. Mozna jakos moc podniesc???? pzdr i dzieki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!!jak to zwykle, dla zabicia czasu, przeglądałem sobie enduro na allegro :bigrazz:

jest dziwna aczkolwiek interesująca aukcja... koleś wystawił yamahe xt350 w dość dobrej cenie...może ja już zgłupiałem, ale wydaje mi się, że to nie jest xt tylko TT350 :eek:

a to oznacza, że jeszcze tak niskiej ceny tego świetnego enduro nie było :buttrock:

i tak się zastanawiam...że może koleś nie wiedząc co posiada wystawił TT350 w cenie słabszego i tańszego XT350?????????jeśli ktoś potrafi rozpoznać ten motocykl to proszę o opinię i nie irytujcie sie jeśli poprostu sie mocno myle w tym temacie!!!! :P

 

 

zapomniłem o linku :icon_razz: oto on: http://allegro.pl/show_item.php?item=248820619

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

zapytalem o KLR bo wydaje mi sie dośc lekki chodzi o 600. ogolnie chce kupic moto zeby nie bylo za ciezkie wiec bralem pod uwage KLR. bardzo podoba mi sie XR. Ta twoja sztuka tez super jest tylko te lampy.... :icon_mrgreen: mi sie nie podobaja... a ile taka XLR albo XR ma mocy. Mozna jakos moc podniesc???? pzdr i dzieki za odp

 

 

Juz od razu o mocy! nie wazne sa same konie mechaniczne tylko proporcja mocy efektynej w stosunku do masy motocykla. Co z tego ze taki KLR ma o wiele wiecej mocy skoro nie wdrapie sie tam gdzie xr 250 skoro trudniej go wytargasz z blota itd itd W enduro liczy sie zwinnosc. Zaufaj kolegom ktorzy poprzesiadali sie z 600ek na mniejsze motungi.

 

 

Z tego co ja czytam to zgadzam sie z jeszcze jednym forumowiczem najlepsza opcja za ta sume to XLR lub XR niestety te starsze roczniki.. jak Ci sie nie podobaja z wygladu bo cos tak czuje to z czasem mozesz dokupic zestaw blotnikow od czegos mlodszego np CRki mlodszej, lampe z Allegro wszystko pod kolorek. do tego biale pola numerowe i masz calkiem mlodsze moto.

XT sa fajne ale nie z teren :)

Ogolnie tez nie polecam enduro o wiekszej pojemnosci niz 400 do jazdy w terenie.. Tym bardziej niezaawansowanym.

 

 

tutaj XR z niemiec

 

 

 

 

Powodzenia w poszukiwaniach

Edytowane przez Fazerman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mala zmiana planow,bede mial na moto 5,5tys dalej polecacie te same moto tylko roczniki mlodsze czy moze cos inego

 

No to masz wieksza szanse na konia w lepszym stanie, mlodszego i lepiej wyposażonego. :cool:

Teraz spokojnie kupisz DR 350 w dobrym stanie

 

ta mnie ostatnio zaintetresowala ale nie wygralem aukcji

 

Wg mnie do Twojej jazdy a dokladniej czasem asfalt, teren dosyc ciezki, czasem skoki i za twoja kase to te modele maja sens:

 

DR 350

TT 350

XR 250

XLR 250

 

ciekaw jestem Co bys wybral gdyby byla mozliwosc zakupu każdego ;)

Ja na przyklad bym wybral TT 350 ale to tylko dla tego ze jeszcze nia nie smigalem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie do Twojej jazdy a dokladniej czasem asfalt, teren dosyc ciezki, czasem skoki i za twoja kase to te modele maja sens:

 

DR 350

TT 350

XR 250

XLR 250

 

ciekaw jestem Co bys wybral gdyby byla mozliwosc zakupu każdego :biggrin:

Ja na przyklad bym wybral TT 350 ale to tylko dla tego ze jeszcze nia nie smigalem :crossy:

 

Osobiscie jezdziłem nie raz na tt350:świetne zawieszenie,prowadził sie jak rower-lekki i zwinny moc-noo wystarczająca bo nie powiem że duża jak dla mnie troche jej brakowało,ale śmigam zazwyczaj na mocniejszych sprzętach. :crossy:

 

Ja bym brał pod uwage dr350 bądz tt350. :biggrin:

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak mnie przekonuja ta XR i DR.Głupio mi sie przyznac ale nie jezdzilem na takich :icon_evil: ....

Jezdzilem albo na calkiem duzych enduro DR650,Tenere,Dominator... albo na wczynach KTM GS,EXC... ale takiego sprzeta nie mialem okazji dosiąść.... Strasznie mnie ciekawi jak sie na tym jezdzi????? :wink: pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...