LENAR Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 witam, myslę nad wymianą szyby seryjnej na racing-owa i mam pytanie DO OSÓB KTÓRE JUŻ PRZEROBIŁY TEN TEMAT :) . Otóż bardzo prosze o opisanie roznic jakie mozna dostrzec po wymianie szyby, m.in. czy przy normalnej, wyprostowanej pozycji mniej dmucha w sagan itp, czy w ogóle szyba racingowa wpływa na polepszenie komfortu jazdy w codziennym użytkowaniu :biggrin: będę wdzięczny za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 witam, myslę nad wymianą szyby seryjnej na racing-owa i mam pytanie DO OSÓB KTÓRE JUŻ PRZEROBIŁY TEN TEMAT :) . Otóż bardzo prosze o opisanie roznic jakie mozna dostrzec po wymianie szyby, m.in. czy przy normalnej, wyprostowanej pozycji mniej dmucha w sagan itp, czy w ogóle szyba racingowa wpływa na polepszenie komfortu jazdy w codziennym użytkowaniu :biggrin: będę wdzięczny za opinie Polecam, mniej wieje i nie trzeba się tak do baku przyklejać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Szyba racingowa jest świetna podczas składania się na motocyklu, tak jak napisał Śliwa, nie musisz tak bardzo płaszczyć się na baku. Jeśli poszukujesz komfortu przy jeździe w pozycji wyprostowanej to raczej musisz poszukać szyby w formie turystycznej, ale... kto na super sporcie jeździ wyprostowany? :icon_mrgreen: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 (edytowane) ... kto na super sporcie jeździ wyprostowany? :lapad: ;) nie zawsze jezdzi sie 250km/h :P czasem lata sie z predkoscią około 130-140km/h i po co sie wtedy składać jak do bicia rekordu predkości :D :biggrin: zalezy mi właśnie na poprawie przepływu powietrza wokół garnka w tym zakresie predkosci, no lub troche wiecej :wink: ale bez składania :cool: PS: dodam ze z seryjna szyba na mojej cbr do około 130-140km/h bez składania jest ok ale mogłoby być odrobinę lepiej :) Edytowane 19 Września 2007 przez LENAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walerry Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 :crossy: :crossy: :crossy: :crossy: :crossy: :crossy: :crossy: :crossy: :crossy: Ja na dniach będę zakładał szybkę racingową czy jak to sie pisze do swojego moto cbr 1100xx to napewno napiszę czy jest duża różnica.Gościu namówił mnie na taką i czekam na przesyłkę. Ma być jutro. Już się cieszę. Sprawdzę i napiszę :) :P :biggrin: :biggrin: :D :buttrock: :buttrock: Osobiście byłem zainteresowany kupnem typowo turystycznej ale........okażę się w praniu czy się sprawdzi racingowa. I tak można latać do 150 km/h przy standardowej szybie bez przyklejania się do kotła z paliwem we dwie osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek PO Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Zależy gdzie i ile kaemów/h chcesz latać. Ja mam szybe MRA turystyczną. Powód zasdaniczy: na tor raczej nie zaglądam a duuużo latam turystycznie 140-180km/h dlatego wybrałem taką szybę. Poza tym jest też walor estetyczny, szyba MRA jest ciemna i moto od razu zayskuje na wyglądzie.Pozdro. Cytuj http://maciejbanaszak.eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 78 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 witamdo mojej vfr też idzie szybka turystyczna MRA ,na dniach ją założę idam znać co i jakps. chyba raczej szybką racing to się komfortu jazdy nie poprawi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.cbr Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Ja miałem szybkę MRA RACING w CBR F4 i jadąc wyprostowany nie zauważyłem różnicy w oporach powietrza w porównaniu do szyby oryginalnej, ale do jazdy sportowej szyba ta była idealna ;) Wydaje mi się, że wyżej wspomniana różnica będzie odczuwalna dopiero przy szybie turystycznej, która posiada spojler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Polecam, mniej wieje i nie trzeba się tak do baku przyklejaćtak dla pewnosci zapytam :wink: : Mniej wieje tylko w poskładanej pozycji czy w wyprostowanej tez :icon_question: Sprawdzę i napiszędzieki, czekam na raport :wink: Ja miałem szybkę MRA RACING w CBR F4 i jadąc wyprostowany nie zauważyłem różnicy w oporach powietrza w porównaniu do szyby oryginalnej, ale do jazdy sportowej szyba ta była idealna :lalag: dzieki, cenna opinia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 tak dla pewnosci zapytam :lalag: : Mniej wieje tylko w poskładanej pozycji czy w wyprostowanej tez :icon_question: Przy wyprostowanej też ponieważ ta szyba jest wyższa od stockowej, nie mniej jednak coś mam wrażenie że chcesz Lenar z rasowego sporta zrobić turystyka, a to chyba traczej Ci się nie uda :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 (edytowane) nie mniej jednak coś mam wrażenie że chcesz Lenar z rasowego sporta zrobić turystyka, a to chyba traczej Ci się nie uda :D oj, co to-to nie :biggrin: :D nie chce robic z niego turystyka, dlatego nie chce absolutnie szyby turystycznej tylko racingowa, bo ta nie szpeci image'u motocykla supersportowego a jednak moze zapewnia choc odrobine lepsza ochrone przed wiatrem, na stockowej lata mi sie wspaniale ale jesli jest mozliwosc to jeszcze poprawic to chetnie to zrobię :flesje: Edytowane 20 Września 2007 przez LENAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 oj, co to-to nie :biggrin: :D ... Jeśli tak to wygląda to bierz tą racingową szybę - na pewno będziesz zadowolony :flesje: Ja miałem FABRI i polecam są po 210 złych za sztukę, natomiast CRASH polecał mi polskiego producenta http://www.mgg.com.pl/ podobno są o połowę tańsi, natomiast jakość ma być taka sama jak w przypadku FABRI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Jeśli tak to wygląda to bierz tą racingową szybę - na pewno będziesz zadowolony :biggrin: dzięki śliwa :flesje: A co do producnta to ja myslałem nad MRA, po taniosci moze nie jest ale chyba jakosc OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Widział ktoś na własne oczy szybę racingową Puig'a? :DZastanawiam się nad nią... Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Kupiłem szybę z firmy MGG do swojego Fazera 1000 i szału nie ma panowie. Szyba jest z grubej plexi, a czarna część szyby jest pomalowana od wewnętrznej strony czarnym sprayem matowym, na mojej były jeszcze ślady od taśmy do malowania owej czerni... MGG jak za 150 pln w miarę spoko ale jakością wykonania nie powala na kolana ale tego się raczej można spodziewać za taką cenę. Jakbym miał jeszcze raz wybierać to chyba bym dołożył i kupił MRA. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.