paolo Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 (edytowane) witam chłopaki i jak wiadomo już co jest lub było (niepotrzebne skreślić) z tym olejem z odmy ? pozdro paweł Edytowane 21 Września 2007 przez paolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 21 Września 2007 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Cały czas z tym walczymy. Na pewno odszedł problem pierścieni, tu wszystko jest OK. Kontakt od Jarka też nic nie dał. Walczymy dalej i czekamy na rady. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 (edytowane) Nie wiem jak jest akurat w tym silniku motocyklowym, ale w troche innych silnikach odpowietrzenie skrzyni korbowej to nie jest tylko rurka gumowa, ktora idzie do filtra ... W tym ustrojstwie nieraz bywaja membrany, przepony, sprezynki i inne duperele ktore potrafia nawalic i wtedy cos takiego sie dzieje. Bywaja tez takie rozwiazania ze podcisnienie z filtra powietrza steruje odma.Jezeli w tym motocyklu odpowietrznik ma jakis dziwny ksztalt to ja bym sie mu dokladniej przyjrzal (moze podmienil na probe z innego silnika?). Jezeli to tylko "kolanko" to OK - nie ma sprawy.Mozna by tez zrobic taka partyzantke ze przed samym filtrem powietrza sprobowac wsadzic jakis filtr siatkowy (czy cos w tym stylu) zeby dodatkowo oddzielac ten olej od tych gazow .PS. A jak wyglada wklad filtra powietrza ? Edytowane 22 Września 2007 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Ja sam KTMa nie znam wogole, ale moge sie przejechac do serwisu i ich zapytac czy spotkali sie z takim przypadkiem, normalnie sa dosc pomocni. Adam M. No juz bylem i rozmawialem z nimi.Oni podziwiaja moje BSA i pytaja, a ja pytam o KTM :icon_eek:Wyobraz sobie to normalna wlasciwosc tego silnika, klapa bezpieczenstwa mozna to nazwac.Max moc w tym modelu osiaga sie jakies 1500 obr/min ponizej czerwonej linii, tak ze nie ma co go gonic wyzej.Jednak gdy sie na to zdecydujesz to wywala olej zeby zmniejszyc troche cisnienie panujace w skrzyni korbowej, wiec trzeba potem dodac ze 2 setki i jest OK.Sam bym czegos takiego nie wymyslil :icon_mrgreen: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Września 2007 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Heheee, nooo, też podejrzewaliśmy, że "tak ma być", no ale w naszych głowach ta myśl dojrzewała baardzo długo. Tak myślę, żeby albo ten wąż puścić do odmy, ew. założyć na końcu jakiś filterek, coby nie zaciągał brudu...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 założyć na końcu jakiś filterek, coby nie zaciągał brudu... ja mam tak zrobine w moim sx , odma poprowadzona pod motocykl i na koncu jest taki filterek siatkowy ( cos jakby filtr z akwarium ) dziala super i nie ciagnie zadnego syfu pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.